Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827128
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei dessverre ikke prøvd de gule. Spiste noen som var lik form , men rosa. De var 5-MeO-Mipt (eller DIPT?) i seg, og fikk en kortvarig effekt med kaleidoskopiske DMT-mønstre i synsfeltet. Ikke så mye annet.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynelig 5-MeO-MiPT. Har ikke sett så veldig mye DiPT på gata.
Sitat av Kristiano Vis innlegg
Har prøvd en som så akkurat slik ut.

Ikke mdma i de der.

2cb/4-ao-DMT i de der. Du får visuals, men ikke typisk ecstacy form i de der. Tror ikke de inneholder mdma i det hele tatt.

Anbefaler deg å ta MAX 1 halv pille
Vis hele sitatet...
På psychadelica er bestemmer man hvordan formen skal bli selv, med litt planlegging og erfaring.
Det gjelder ikke like mye for MDMA.
Ikkesånøye
10 0
Har fått tak i svampebob knips og lurer på om noen har prøvd disse? Mener de inneholder rundt 160mg MDMA
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt om et dødsfall knyttet til dem nå ila siste år. Tror vedkomne fikk i seg mer enn en-to stk. Ellers sier de fleste jeg har snakka med at de funker bra, og jeg har intrykk at det må være MDMA i dem. Yoshi bør du styre unna
Skjønner helt ærlig ikke hvorfor dere kjøper MDMA i pilleform.. Krystaller er jo akkurat like lett tilgjengelig, og da vet man at det er det real deal. Dosering blir jo så mye safere også. Piller kan variere helt sinnssykt fra pille til pille og kan inneholde whatever the fuck. Har du lyst til å nyte MDMA - kjøp krystaller! Og test shittet ditt. Har du råd til å kjøpe drugs, så kjøper du deg en miligramsvekt også. Wish.com har noen fine til hundrelappen.
Fikk høre av noen bekjente at det er en farlig Tesla knips i omløp nå hadde ikke de vært såpass erfarne ville h*n ene endt på sykehus. De vet ikke hva som var i de, men de ble skikkelig dårlige, tura hardt og de hadde kjipe ettereffekter i 24 timer etter inntak.

Gul hodeskalle er ren mdma og funker bra om en kommer over de.
Sist endret av Viking85; 26. april 2020 kl. 21:07.
Noen som har vært borti gule fuck the police? søkt litt rundt på nett, og kommer opp hvite som vistnok skal inneholde pmma: ikke jeg som har den, men noen venner.

eneste info jeg finner på de knipsa
https://pillreports.net/index.php?pa..._pill&id=38486
Sist endret av susiserken; 30. april 2020 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøvde mdma for første gang 1 uke siden, da i form av 1/2 parten av en blå supermann, like fasong som de rosa som er nevnt tidligere her i tråden. Var koselig og alt det, men gjorde lite research først. Stolte på vennene mine som hadde tatt de før. Men lurer på om noen vet noe mer informasjon ? Visstnok så skal det være fra 200-250mg i de. Om man googler så finner man flere skrekkhistorier om blå supermann piller som ikke er spesielt koselige lesing, ikke at jeg ikke tar det seriøst altså. Men likevel...
Sitat av LeStrange88 Vis innlegg
Prøvde mdma for første gang 1 uke siden, da i form av 1/2 parten av en blå supermann, like fasong som de rosa som er nevnt tidligere her i tråden. Var koselig og alt det, men gjorde lite research først. Stolte på vennene mine som hadde tatt de før. Men lurer på om noen vet noe mer informasjon ? Visstnok så skal det være fra 200-250mg i de. Om man googler så finner man flere skrekkhistorier om blå supermann piller som ikke er spesielt koselige lesing, ikke at jeg ikke tar det seriøst altså. Men likevel...
Vis hele sitatet...
Det er dette som er greia med hvorfor man ikke tar piller - du vet ALDRI hva de inneholder med mindre du har testet de først. Og pillestyrkene kan variere så voldsomt og inneholder sjeldent et stabil styrkenivå, for det gir produsentene blanke faen i. Men om du absolutt må ta en pille fordi krystaller ikke er tilgjengelig i området, så kan du prøve å taste inn opplysningene dine på EcstasyData eller Pillreports og se om du får noe luck der.

Pink Punisher som ligger på Pillreports og Pink Punisher på EcstasyData.
Sist endret av Maurjegeren; 8. mai 2020 kl. 03:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som har prøvd denne, og hva var deres oppfatning?





Ja, jeg har tatt en liten bit av pillen i bildet.

Den var veldig smuldrete. Fungerte som MDMA, men mistenker lavere innhold av mdma og høyere innhold av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Tok en halvdel hver med ei venninne. Ekleste knipsrusen jeg har kjent, og jeg har spist mye oppigjennom årene. Begge ble rare i kroppen. Slappe som fy, men en utrolig ubehagelig uro i kroppen. Var ikke noe pratesalig eller gøy å være med for ble helt rar i hodet. Etter 4 timer ville vi bare bli ferdige med denne «uggne» følelsen som ikke ga seg så vi tok sovetabletter og la oss. Kommer til å holde meg unna disse! Absolutt ikke noe jeg anbefaler å feste på hvertfall.
Sitat av vannflaska Vis innlegg
Tok en halvdel hver med ei venninne. Ekleste knipsrusen jeg har kjent, og jeg har spist mye oppigjennom årene. Begge ble rare i kroppen. Slappe som fy, men en utrolig ubehagelig uro i kroppen. Var ikke noe pratesalig eller gøy å være med for ble helt rar i hodet. Etter 4 timer ville vi bare bli ferdige med denne «uggne» følelsen som ikke ga seg så vi tok sovetabletter og la oss. Kommer til å holde meg unna disse! Absolutt ikke noe jeg anbefaler å feste på hvertfall.
Vis hele sitatet...
Kan dette muligens ha en sammenheng med mye "knips-spising oppigjennom årene" å gjøre mon tro?
Sist endret av Maurjegeren; 8. mai 2020 kl. 04:21.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Xxmoo Vis innlegg
Har fått tak i svampebob knips og lurer på om noen har prøvd disse? Mener de inneholder rundt 160mg MDMA
Vis hele sitatet...
Gule svampebob er dritbra Er en del av dem i omløp nå. Pleier å droppe en hel, vil anta at det er 150-200 mg.
Noen som har kommet over disse? Og har noe formening om hva som er i de?

https://imma.gr/90341xd7b15

Heftig diskusjon med selger xD
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Noen som har kommet over disse? Og har noe formening om hva som er i de?

https://imma.gr/90341xd7b15

Heftig diskusjon med selger xD
Vis hele sitatet...
De er beskrevet tidligere i tråden. 2c-b eller 4-mao-dmt visstnok.
Sist endret av moret; 8. mai 2020 kl. 20:30.
Ganske sikker på at det er 2cb selv. 4-mao-dmt, trodde ikke det gikk funket oralt? Uten noe moi blokker?

Selger hevder silecobin og dmt. Syntes bare det virket noe usansynlig
Anonym bruker
"Rik Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Blå punihser testet i går. Hadde en særdeles fin og kraftig rus. Fin afterglow. Tror det bare er MDMA i den, men tror det er ganske mye.
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Ganske sikker på at det er 2cb selv. 4-mao-dmt, trodde ikke det gikk funket oralt? Uten noe moi blokker?

Selger hevder silecobin og dmt. Syntes bare det virket noe usansynlig
Vis hele sitatet...
Funker fint oralt det. Er ikke så rart at selger hevder det er "silecobin og dmt" da, "dmt" er en del av IUPAC-nomenklaturen og psilocin er det faktiske navnet på stoffet (om det er 4-aco-dmt det er snakk om). Det er etter min mening en så riktig beskrivelse av denne type stoffer man kan forvente, en random dealer går ikke rundt og husker alle tall og bokstaver i navnet.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grå durex noen? Fikk høre disse var kjempe gode, vennen min sa de funket fjell. ca 200mg mdma.
https://imgur.com/xLc9TgO
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Grå durex noen? Fikk høre disse var kjempe gode, vennen min sa de funket fjell. ca 200mg mdma.
https://imgur.com/xLc9TgO
Vis hele sitatet...
Halv-ødelagt og ikke-tydelig presse som mest sannsynlig kunne blitt presset på soverommet til roomien min. Det kan være hva som helst i den.
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Halv-ødelagt og ikke-tydelig presse som mest sannsynlig kunne blitt presset på soverommet til roomien min. Det kan være hva som helst i den.
Vis hele sitatet...
Har hatt dem i lommen så fikk litt juling. Prøvde den, funka som faen. Skikkelig gode. :-)
Jeg vet ikke om dette er den rette tråden, men prøver.
Jeg har kun hatt gode opplevelser med knips. De senere år har de vært så sterke at jeg ofte har delt den i flere deler for å kunne fungere brukbart blant andre mennesker, hvor ikke alle har tatt noe. Jeg har ikke like lett for å skaffe pillene, men det er mange som har krystal. Ofte var det knust krystal. Virkningen har vært helt fin om ikke så perfekt som pillene og tok vi litt for mye på en heftig kveld, så var det heller ikke for heftig.

Her sist fikk jeg krystal som ikke var knust. Forsøkte med en liten dose og det slo sinnsykt hardt. Det var negativt Men det fikk jeg jo til å tenke på alle de gangene vi har kjørt hardt på, men hvor det aldri var like sterkt.
Jeg tør ikke kjøpe et testkit, så mitt spørsmål er, om andre har opplevd stor forskjell - og evt. om det bare er fordi det er liten forskjell på hvordan de laget stoffet eller hva vil man blande med som gjør forskjellen? Det er vel såpass billig å lage mima at man ikke blander det med noe som gjør at de får mindre overskudd?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testa dominos som er i trondheim? Hørte de var jevla sterke.

https://imgur.com/a/BHArInL
R.i.p 23.04.2021
De blå domino skal være på 150mg mdma . De sorte politi skiltene som er ute og går er på 260mg så dem er supersterke.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
De blå domino skal være på 150mg mdma . De sorte politi skiltene som er ute og går er på 260mg så dem er supersterke.
Vis hele sitatet...
150mg mdma okey. Var en kjenning som tok en halv å han ble grise tura, kanskje forskjellig batch?
Sitat av Xxmoo Vis innlegg
Har fått tak i svampebob knips og lurer på om noen har prøvd disse? Mener de inneholder rundt 160mg MDMA
Vis hele sitatet...
Testet gule svampebob for 5 mnd siden, kan nesten sverge på at de ikke var 150. Hvis de var det må det ha vært noe annet i dem i såfall, speed f.eks....

vet ikke med deg, men jeg er sør for Trondheim, men nord for Oslo
Sist endret av LSMA; 23. mai 2020 kl. 05:02. Grunn: Typo
Noen som har testet blå domino? To prikker på hver side av delestrek. Rektangel formet.
Ingen som vet noe om de blå domino?
Jeg testa èn blå domino nå i helgen (tr.lag), må være mere enn 150mg i disse, skikkelig tryynetur og synd jeg ikke husker så mye annet enn tureglimt når jeg prøver å tenke etter.
Deffo MDMA-form.
Fant en halv en liggende på gulvet idag når jeg begynte å rydde opp etter festlighetene, sikkert en gjest som la gjen en gest.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Jeg testa èn blå domino nå i helgen (tr.lag), må være mere enn 150mg i disse, skikkelig tryynetur og synd jeg ikke husker så mye annet enn tureglimt når jeg prøver å tenke etter.
Deffo MDMA-form.
Fant en halv en liggende på gulvet idag når jeg begynte å rydde opp etter festlighetene, sikkert en gjest som la gjen en gest.
Vis hele sitatet...
Kjipt att man ikke vet eksakt hvor mye mdma det er i dem. Tror du det holder med en halv en for en jomfru tur?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjipt att man ikke vet eksakt hvor mye mdma det er i dem. Tror du det holder med en halv en for en jomfru tur?
Vis hele sitatet...

Siden det ikke brukes testkit så vet man jo aldri desverre. Det er akkurat det som er så idiotisk med å spise disse morropillene desverre. Sjekk ut pillreports.com feks å se om du finner dem der, folk som har sendt inn til analysering.

Men om det er samme batch som jeg tok ihelgen, holder det godt å vel med en halv en til første tur.
Stay safe å glhf
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Siden det ikke brukes testkit så vet man jo aldri desverre. Det er akkurat det som er så idiotisk med å spise disse morropillene desverre. Sjekk ut pillreports.com feks å se om du finner dem der, folk som har sendt inn til analysering.

Men om det er samme batch som jeg tok ihelgen, holder det godt å vel med en halv en til første tur.
Stay safe å glhf
Vis hele sitatet...
Da driter jeg i det å skaffer heller krystaller og vekt. Takk for svaret
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da driter jeg i det å skaffer heller krystaller og vekt. Takk for svaret
Vis hele sitatet...

Den innstilingen bør du ha over hele linja duden
Krystaller over pills ANY day med vekt
KP om du ikke var anonym
Sist endret av Eyeamare; 25. mai 2020 kl. 16:26.
Ok, så er kanskje best å ta en halv da?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om noen har testa blå supermann i det siste? Hedmark område
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testa blå domino for noen dager siden. Fra Trondheim. Likte de veldig godt, akkurat passe sterke for min smak. Liker å ha litt kontroll og heller kunne redosere et par ganger. Bedre å være på bakken å ønske at du var i et fly, enn å være i et fly å ønske at du var på bakken osv...

Startet med et halv hver, virkningen kom fort. Etter ca 20 min var vi begge tydelig rusa. Bra rus. Tok totalt 2,5 hver, 1 halv cirka hver 2.-3- time. Ingen nevneverdig kvalme heller. Hadde mer eller mindre kontroll hele veien, men cirka midt i trippen ble det umulig å skrive meldinger feks. Men var aldri noe problem å bytte sang, hente vann, finne tyggis osv. Det var egentlig bare veldig chill uten å være overveldende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har prøvd blå tesla? Prøvde å søke, funker ikke no sånn veldig her, drukket 10 halvlitere, så kan jo være det å. Funker litt som placebo, eller tar de lang tid? 1t pluss før funker?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Testa blå domino for noen dager siden. Fra Trondheim. Likte de veldig godt, akkurat passe sterke for min smak. Liker å ha litt kontroll og heller kunne redosere et par ganger. Bedre å være på bakken å ønske at du var i et fly, enn å være i et fly å ønske at du var på bakken osv...

Startet med et halv hver, virkningen kom fort. Etter ca 20 min var vi begge tydelig rusa. Bra rus. Tok totalt 2,5 hver, 1 halv cirka hver 2.-3- time. Ingen nevneverdig kvalme heller. Hadde mer eller mindre kontroll hele veien, men cirka midt i trippen ble det umulig å skrive meldinger feks. Men var aldri noe problem å bytte sang, hente vann, finne tyggis osv. Det var egentlig bare veldig chill uten å være overveldende.
Vis hele sitatet...
De blå domino som er i omløp atm kommer fra en norsk vendo på darknet. Han skriver de er testet med marquise test kits og er 150mg. Om han har send in til lab analyse aner jeg ikke. Men regner med at styrken varierer lit fra pille til pille
Jeg tenkte jeg fikk oppdatere min erfaring med blå tesla, de var ikke helt blå, noen hvite prikker. Tok over 2t før jeg kjente noen ting. Etter 1.5t så funker det fjell her, tatt de med en som har tatt 2cb før å han syns dette kunne minne om det, tok ganske lang tid før det kicka 1.5t jeg var sikker på det var bøff. Men ikke nå

Ser nå hvor rart jeg har skrivet, vi kan konkludere med at blå tesla er funker, tar bare litt tid �� ��
Sist endret av Poppyfan; 13. juni 2020 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼

Noen som har testet disse? Røde FCB med delstrek og hvite PP uten.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg

Noen som har testet disse? Røde FCB med delstrek og hvite PP uten.
Vis hele sitatet...
Prøvde røde FCB med typen for et par dager siden, og vi begge fikk nærmest null effekt. Værste knipsene jeg har prøvd.
Typen tok 1 hel, spydd 1 time etter på, røyket en 1 grams J ALENE og da fikk han minimalt med effekt i en halv time. Ville ikke ha anbefalt.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaring med Redbull xtc? Hvordan er effekten sammenlignet med andre knips? Takk.
Sist endret av KjemikalieX; 2. juli 2020 kl. 10:43. Grunn: Flyttet til samletråd
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med XTC.
Vet aldri hva du får.
Kjøp Testkit og test før du inntar dette narkotiske ulovlige stoffet.
Hilsen Ruskonsulent Karen.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær forsiktig med XTC.
Vet aldri hva du får.
Kjøp Testkit og test før du inntar dette narkotiske ulovlige stoffet.
Hilsen Ruskonsulent Karen.
Vis hele sitatet...
Tester alltid før jeg tar mdma. Men nå var jeg på jakt etter erfaringene til folk med "redbull" generelt, har prøvd mye knips gjennom årene, men ikke den her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring med blå domino xtacy tabletter?
Anonym bruker
"Rik Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Antiex Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå domino xtacy tabletter?
Vis hele sitatet...
syntes de minnes litt som skype xtc. men hvilken farge er de. har kun prøvd blå skal vist være 180mg.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:45.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå domino xtacy tabletter?
Vis hele sitatet...
Disse er 150mg, veldig gode
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:45.
Anonym bruker
"Rik Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
til folk som tar rolex de inneholder pmma ikke mdma, Polymetylmetakrylat (pmma) er et stoff i amfetamin gruppen som likner mdma og amfetamin, stoffet er mye farligere, og tar lengre tid og kicke inn.
Noen som har prøvd 6ix9ine piller på østlandet?
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Noen som har prøvd 6ix9ine piller på østlandet?
Vis hele sitatet...
farge?



by the way noen andre som savner skype knipsen som var i norge før den som ble til pulver om du knakk den i to.
Sist endret av spider_man; 16. juli 2020 kl. 05:07.