Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827094
Ja markedet har tatt en kjip vending mot Research Chemicals, og ytterst få bra batcher finner veien opp til lille norge..
Jeg tror ikke det kommer til å bli noe bedre med det første heller..
Om RC-trenden skal snu, så må folk begynne å bry seg litt mer om hva pillene faktisk inneholder..
Det folk er opptatt av er om de funker eller ikke.

Hvis man lar være å kjøpe disse XTC-knockoffs'a, så vil de som importerer pillene til Norge til slutt være nødt til å importere noe skikkelig..

Og Btw. det finnes jo noe descent candy i byen nå om dagen da, de røde tulipanene har jo vært her i noen uker nå
Ja skjønner jo de som selger også .. så lenge folk kjøper fake piller som er billige og produsere hvorfor skal kokken putte en dyr ingrediens som mdma oppi gryta når folk ikke skjønner forskjellen uansett og er happy bare de får litt funk , blir litt speeda og ser verden på en litt syreaktig måte. Hvis flest mulig tester pillene og kun kjøper piller som inneholder mdma så vil man jo tvinge importørene på riktig vei ikke sant? Også viktig at fake piller rapporteres på f.eks pillreports slik at markedet for disse etterhvert tørker ut .

Unner alle sammen den herlige følelsen av glede , oppstemthet , positivitet, gå ut på byen med et stort smil, danse og kose seg , drikke nesten så mye du vil uten å bli full, prate med totalt fremmede mennesker og føle en veldig connection og vennlighet til alle på utestedet !! og som om ikke det var nok ..... hvis du er flink og ikke havner på et endeløst nachspiel men derimot kommer deg hjem, er det fullt mulig både å spise og sove på ganske rene pastiller etter at effekten er borte.. Dagen derpå går som regel som en lek hvis du har rene pastiller .

Derimot kan du få deg en ganske kjip uke hvis helgens pastiller har inneholdt diverse andre ting som fucker opp hue ditt ...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har vært borti noen grønne knips for tiden? aner ikke hva logo den har, bare lurer generelt. Har hørt snakk om at det skal komme kanskje, og lurer på om noen eventuelt har erfaring med knips som har grønn farge, og kan fortelle hva logo den hadde.
Sitat av the_dj Vis innlegg
Noen som har vært borti noen grønne knips for tiden? aner ikke hva logo den har, bare lurer generelt. Har hørt snakk om at det skal komme kanskje, og lurer på om noen eventuelt har erfaring med knips som har grønn farge, og kan fortelle hva logo den hadde.
Vis hele sitatet...
Eneste grønne knipsen som fremdeles er i omløp såvidt jeg vet er "grønne omega".

Her er logoen:http://www.timboucher.com/journal/wp-content/uploads/2008/06/omega-symbol-character-greek.gif

Disse inneholder 2c-b, som du kan lese mer om her: http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

Du kan også lese om selve knipsen her: http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=18707
Sitat av the_dj Vis innlegg
Noen som har vært borti noen grønne knips for tiden? aner ikke hva logo den har, bare lurer generelt. Har hørt snakk om at det skal komme kanskje, og lurer på om noen eventuelt har erfaring med knips som har grønn farge, og kan fortelle hva logo den hadde.
Vis hele sitatet...
Om det er grønne omegaer du har funker de helt greit.
Tok dem for noen helger siden, men da tok jeg blå. Fordi dealern sa blå var bedere en grønn!

Men de er nesten like regner jeg med, dropp 2 stykker, og kos deg.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Om det er grønne omegaer du har funker de helt greit.
Tok dem for noen helger siden, men da tok jeg blå. Fordi dealern sa blå var bedere en grønn!

Men de er nesten like regner jeg med, dropp 2 stykker, og kos deg.
Vis hele sitatet...
Står på pillreports at han som testa de merka god effekt på de grønne. Så god at han ikke trengte å droppe en ny en før etter fire timer, så å anbefale en dobbeldrop ser jeg ikke helt poenget i. 2c-b har det med å bli litt snålt hvis man overdoserer.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Står på pillreports at han som testa de merka god effekt på de grønne. Så god at han ikke trengte å droppe en ny en før etter fire timer, så å anbefale en dobbeldrop ser jeg ikke helt poenget i. 2c-b har det med å bli litt snålt hvis man overdoserer.
Vis hele sitatet...
Nå var det blå jeg droppa ! Kan godt henne jeg ble ''lurt'' har ikke så god peiling på Excstasy!

Men i værtfall jeg og en kompis poppa 1 ( Etter det vi hadde lest på pillreports), etter 1 time skjer det enda ikke no. Jeg popper 1 til, kompisen min gidder ikke.

Etter kanskje 1time til begyner det og komme en helt grei rus.
Omegaene er greie de, men vil ikke anbefale dem som partyknips. Endte opp med å ta 5 stk fra 21.00 til 12.30. Ikke så mye partyform, men mye morsomme mønstre å se på hotellrommet når jeg skulle legge meg
Sitat av The-kid Vis innlegg
Omegaene er greie de, men vil ikke anbefale dem som partyknips. Endte opp med å ta 5 stk fra 21.00 til 12.30. Ikke så mye partyform, men mye morsomme mønstre å se på hotellrommet når jeg skulle legge meg
Vis hele sitatet...
21:00 til 12:30 eller 21:00 til 00:30?
Testa noe som heter rosa firkløver! Ble bare frosen og urolig/stressa uten å komme opp i partyform! Noen med erfaringer
21.00 til 00,30. Fikk litt magekramper da, så gikk hjem til hotellet. Først der, i "marmoren" på badet, så oppdaget jeg at det fungerte Så de er mere egnet til å ha det gøy hjemme, enn ute på byen. Min mening ihvertfall Mulig det bare er jeg som er vant til litt mere speeda knips enn omegaene, så kan hende at disse fungerer bra på byen for andre...
Sist endret av The-kid; 27. desember 2009 kl. 01:39.
Hvis det er de omegaene det er snakk om, små grønne omega3 jævlane så kan jeg love dere å ta 1 å stikke på the villa ville vært fett, men jeg tok 2,5 og det endte med et stort =) samtidig som du ikke aner hva du skal gjøre... Sjekke damer eller lage lysbilder??? Bli sjekka av damer eller interessere seg for alle de spennende menneskene som er der...??
hei, jeg har fått tak i rosa firkløver og hvite rolex. Jeg har aldri prøvd knips før, men er veldig sugen på å finne ut hvordan det er å ture på disse. Har lest gjennom en del av innleggene og jeg lurer på om det er lurt å prøve disse første gangen jeg turer...Andre stoffer jeg har prøvd tidligere er hasj, salvia og amfetamin og disse har funket til de grader og jeg lurer på om jeg kanskje er mer følsom for slike stoffer (eller dop generelt)enn andre. Hvilken dosering er å anbefale første gangen, siden disse knpisene skal funke ganske bra etter hva jeg har lest her inne?

håper på gode svar!
Sitat av ganja123 Vis innlegg
hei, jeg har fått tak i rosa firkløver og hvite rolex. Jeg har aldri prøvd knips før, men er veldig sugen på å finne ut hvordan det er å ture på disse.
Vis hele sitatet...
Disse 2 pillene anbefaler jeg deg ikke å spise, da de ikke innholder et spor av det ønskede virkestoffet i Ecstasy.
Om du spiser dem, så er det mye større sjans for at du får en kjip opplevelse, enn hvis du hadde spist en "Ekte" Knips.

Om det i tillegg er første gangen din, anbefaler jeg deg å heller vente til det kommer noe ordentlige piller din vei.
Første gangen er som regel noe man husker resten av livet, og la meg forsikre deg om at du vil få mye mer utbytte av å spare "jomfrudommen" din til noe ordentlig.
Så om noen år når du forteller noen om din første gang, så kan du dele en historie om en helt fantastisk og positiv erfaring/opplevelse, i stedet for den kjipe storyn om spying, søvnløshet og dødsangst

Gå inn på www.pillreports.com og søk opp de to pillene du sitter på.
Der kan blir du nok litt mer obs på hva som faktisk puttes i Ecstasy om dagen også.
Erowid er også en fin side med info om de forskjellige stoffene.

Håper uansett du får en bra første tur
Stay safe!
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Og Btw. det finnes jo noe descent candy i byen nå om dagen da, de røde tulipanene har jo vært her i noen uker nå
Vis hele sitatet...
De røde tulipanene var jo nice ;-)
Det er også noen grønne og/eller blå der ute som kalles Swirls.. disse inneholder for det meste Mephedrone. Anbefales ikke for de som er glade MDMA, ble litt kjedelig spør du meg.. ble egentlig bare kåt!

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=20219
Hva er greia med kun tulleknips for tiden? Er jo ikke slikt i UK ser jeg på pillreports, og vi får vel pillene fra samme landa?
Sitat av Saape Vis innlegg
Hva er greia med kun tulleknips for tiden? Er jo ikke slikt i UK ser jeg på pillreports, og vi får vel pillene fra samme landa?
Vis hele sitatet...
Jeg hører rykter om MDMA-tørke.

Det var en del tull i UK for en stund tilbake også, men det ser ut til at de har fått the real deal (inkl. ren MDMA) tilbake igjen i følge en person på drugs-forum.

Så da vil det naturligvis komme noe til lille Norge også etterhvert, men vi henger jo litt etter i det meste siden vi er så langt nord...
Det er jo ingen tvil om at det er lite av slike ting om dagen. Tollen er vanskelig for tiden, samt at det som kommer går ofte veldig fort pga flere brukere.. Eller? Kan jo også være mangel på folk som er villig til å ta risikoen når det kommer til å innføre store kvantum inn til landet (?)..
Skal heldigvis til Amsterdam i helgen ... Pleier som regel å ordne seg med heftige knips i verdens xtc hovedkvarter )
Men uansett best å ha tester'n i baklomma .. da fake forekommer også her .. men sier du at du har med mr. marquis og vil teste 1 før kjøp så hoster de fleste selgerne opp skikkelig mdma knips til deg og helgens fest kan starte ! he he
Hallo, får noen røde tulipaner senere idag,kommer fra drammen/oslo området. noen som har testet disse? vet hva de inneholder? og kan fortelle litt om effekten? tenkt til og prøve knips for første gang idag, så håper de duger
Har en bekjent i midt buskrud distriktet som har spist de Rosa Tulipanene, han insisterer på at det er mdma i dem. Men jeg ville gjerne høre om det er noen andre rundtom som har smakt på disse?
Mvh. Bob
Noen som har testet "hvite dollar" i oslo området, finner dem ikke på pillreports, har etter mange kjipe "knips" ifjor også lært meg leksen å aldri droppe en pille før jeg vet hva det er i den, har bestilt test kit men pakken kommer vel ikke før i neste uke en gang.
Ja, da har jeg fått handlet litt igjen. Ble noen rosa. På den ene siden ser det ut som et kryss... På den andre siden er det en delestrek. Kjøpt i Østfold. Har droppa en, og de ga en god jevn e-rus. Noen som har peiling på hva de kalles, og hva de inneholder?

-og en annen ting... ja, det har blitt snakket om før, men jeg blir ikke helt klok på det. Har snorta en del cola og synes det er grei fest-rus. Men hva med å snorte E? Får man ikke da en sterkere rus, enn om man dropper?

Her er et bilde av de som jeg forsøkte å beskrive i postingen ovenfor

http://yfrog.com/i3bildepj

http://yfrog.com/i3bildepj
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
Ja, da har jeg fått handlet litt igjen. Ble noen rosa. På den ene siden ser det ut som et kryss... På den andre siden er det en delestrek. Kjøpt i Østfold. Har droppa en, og de ga en god jevn e-rus. Noen som har peiling på hva de kalles, og hva de inneholder?

Her er et bilde av de som jeg forsøkte å beskrive i postingen ovenfor

http://yfrog.com/i3bildepj
yfrog.com/i3bildepj[/url]
Vis hele sitatet...
Disse dukka opp seint i 2008 og fikk også tilbud om dem et par ganger i fjor.
Gikk under navn som "Rosa Firkløver" "Rosa Jernkors" "Rosa Kryss" for å nevne noen..
Det gikk advarsler mot piller som er veldig like de du har skaffa deg, flere steder i Europa, og kjenner selv flere som spøy og blei dårlige av disse..

Advarsel fra trondheim, Pillreports.com i Juni 2008.
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=11132

Advarsel fra Zürich, Pillreports.com
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=11880
Ligner på denne: http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=11132
Har som sagt droppet 1 av disse, og de ga en fin e-rus i noen timer. Takk for hjelpen.
Sist endret av hyper_hyper; 30. januar 2010 kl. 19:57.
Ja det spørs da litt på hva man definerer som "E-rus" det da
Selvom en pille er stappa med masse drit som gjør 8 av 10 sjuke, så varierer folks reaksjoner på slike stoffer i stor grad..
Eksempel;
De hvite mercedesene som var ute i sommer var på kanten til å kunne kalles giftige, og det blei for første gang siden 2001 gått ut med en advarsel mot en spesifikk ecstasypille i norsk media.
Var selv vitne til flere som fikk kvelden sin ødelagt av disse pillene, men møtte også noen som hadde fått kjempeformen på dem, samt noen få som rapporterte om særdeles liten eller dårlig funk..

Piperaziner vil kunne gi noen brukere en E-liknende rus, og er man en av de få heldige som ikke spyr og blir dårlig, så kan jeg godt skjønne at noen tilogmed digger en slik pille..
Men sjøl hadde jeg flusha dem, ingen vits å ta noen sjanser, da det er god grunn til at slike piller har et skummelt rykte og er dårlig likt av de fleste..
Ja, jeg hadde nok flushet dem, hvis det ikke var for at jeg hadde fin 'tur' på dem. Skal på fest igjen i slutten av Februar, og har noen fler av disse liggende, så da får vi se om de gir den samme virkningen.
Men hvor lenge 'lever' en type piller da? Er de pillene som var på markedet i 2008 helt lik som de jeg nå har?
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
Ja, da har jeg fått handlet litt igjen. Ble noen rosa. På den ene siden ser det ut som et kryss... På den andre siden er det en delestrek. Kjøpt i Østfold. Har droppa en, og de ga en god jevn e-rus. Noen som har peiling på hva de kalles, og hva de inneholder?

-og en annen ting... ja, det har blitt snakket om før, men jeg blir ikke helt klok på det. Har snorta en del cola og synes det er grei fest-rus. Men hva med å snorte E? Får man ikke da en sterkere rus, enn om man dropper?

Her er et bilde av de som jeg forsøkte å beskrive i postingen ovenfor

http://yfrog.com/i3bildepj

http://yfrog.com/i3bildepj
Vis hele sitatet...
Knuste en pille en gang og snortet det, var heelt jævlig. Fikk ikke noe sterkere rus av det heller følte jeg. Ble første og eneste gang. Anbefales ikke!
Hvor lenge en pille lever avhenger nok mest av om den er bra eller ikke..
Se for deg at du er den "idioten" som sitter med 1000 knips som gjør folk sjuke, og du får ut kanskje 500-600stk, så kommer det noe annet og bedre på markedet, og ingen er hypp på det du sitter på lengre..
Da må du enten gjemme dem unna og satse på å få solgt dem på et senere tidspunkt, feks ved en "tørke"..
Eller selge dem billig til noen andre som sparer dem og/eller selger dem videre igjen i mindre kvanta til folk som "ennå ikke vet.."

Poenget mitt her er da at hvis noen sitter på 40-50 piller som har et rykte på seg for å være søppel, så kan det jo gå et år eller mer før det kommer noen å spør og sjansen byr seg til å; "jo vent litt jeg har noen bakerst i skuffen, de kan du få billig vøtt.."

Umulig å si hvor lenge en pille lever, da det finnes de som sparer på ting for ever..
Det som er helt sikkert er at de dårlige pillene som regel overlever myyye lengre enn de bra..
Ja, er enig det. Skal som sagt på fest igjen i slutten av Februar, og skal teste igjen da. Siden de ga en OK funk etter å ha droppa en, så gir jeg disse en sjangs til.
Spiste noen store grønne stjerner i helgen, var sykt fett, men tror ikke de var helt sunne, fikk frysning, så ble jeg en vandrende badstue, og spydde en halvtime. beundret kosedyrene mine fra barndommen og hadde noen "Aha" opplevelser og trodde jeg gjennomskuet verden noen ganger og det ble et par konpisrasjonesteori diskusjoner som virket veldig logisk og rasjonelle der og da, men i ettetid innser jeg at argumentene mine var lite holdare . I 4 timer lo jeg og spøy om hverandre. de andre jeg var sammen ringte nesten legevakten men jeg fikk stoppet dem. var fett men trenger ikke den oppleveslen en gang til. hmm fortsatt mye etards her i landet , trodde e var et glemt pille. tydeligvis ikke. Etards!
Høres ut som de grønne davidstjernene som var i hovedstaden for et par år siden ..kjipe pastiller det ..(
Akkurat nå så er jeg på heavy tur med gule Løver !! fått vikar jobb her nå som dyrepasser i helgene og sliter med å temme disse løvene ass.. rechearch chemicals .. ikke noe tvil om det. Til info! en halv løve vil gjøre jobben for de fleste av dere der ute !! ikke tull!! jeg lover ... men en hel løve er garantert innertier uansett setting for deg og dine denne fantastiskeke helg!!! lykke til på ferden !! og husk ... ifølge justervesenet så er det viktig med pepperjustering både i tide og utide !! Dette til INFO!!!
Sist endret av felix_poker; 16. februar 2010 kl. 10:46. Grunn: Oppfordring til bruk.
Er noen grå D&G med små hvite flekker ute å går i oslo området, disse fraråder jeg, fikk noen merklige resultater fra ez-testkit som ikke samsvarer med noen av fargene på skjemaene.
De ser veldig "ekte" ut ( dårlig presset, svak logo osv ) og smaker surt kjemisk ikke ulikt mdma.
Skal vist også være noen lysebrune D&G som er ekte vare i oslo området, dog svake.

Stay safe!
Noen som vet noe om rosa rolexer eller hvite D&G fra osloområdet?
Fått tak i Gule Atombomber litt utenfor oslo området men noen som har testet disse på EZ?
Hei. Lurer på om noen har prøvd "blå spurv" (en blå-hvit pille, med fugle logo)
og om noen vet hva de inneholder? selges i rundt i oslo nå for tiden.

takk på forhånd, for alle innlegg og info =)
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Nå er jeg ikke "inne" i rusmiljøet men har du skjekket med
http://www.pillreports.com/

(hvis den ikke er der for noen andre svare :P)
Vet om pillreports, Men vet ikke hva "Blå spurv" kalles på engelsk..
blue spearow ? neida, se etter fargene istedet for navnet. ctrl+f og så blue/white hvis du skjønner
Sitat av reffotsirk86 Vis innlegg
Har en bekjent i midt buskrud distriktet som har spist de Rosa Tulipanene, han insisterer på at det er mdma i dem. Men jeg ville gjerne høre om det er noen andre rundtom som har smakt på disse?
Mvh. Bob
Vis hele sitatet...
Kanskje litt sent, men de rosa tulipanene er søppel. Er vel ca 10 mg mdma i hver tipper jeg.
Sitat av Daggy Vis innlegg
Fått tak i Gule Atombomber litt utenfor oslo området men noen som har testet disse på EZ?
Vis hele sitatet...
Testet disse for en tid tilbake .. Hvis det er de med 3 sånne radioaktive symboler på da ? Fikk et lyse orange/brunaktig fargeutslag som tilsier at de inneholder speedlignende substanser.

Disse synes jeg var helt sinnsyke .. Null MDMA men fulle av mye annet snacks . Pepper og 2 cb combo er det nærmeste jeg kan tippe av innhold.. Varer veldig lenge ca 4-6 t og da er det full gass hele tiden . Anbefaler på det sterkeste en halv først så ser du hvordan den tar av og evt juster deg opp derfra . Disse er meget heavy synes jeg ihvertfall .. Fasten your seatbelts ! )
Sitat av FrankTheFarmer Vis innlegg
Vet om pillreports, Men vet ikke hva "Blå spurv" kalles på engelsk..
Vis hele sitatet...
Hvis du går innpå den norske siden på pillreports, så finner du piller fra starten av fjoråret. Så hvis noen har lagt ut knipsen du snakker om, finner du den garantert på toppen et sted.
Noen som har testet grønne sommerfugler og vet hva de inneholder, trøndelag?
Fant ikke noe på Pill-reports.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble nettop spurt om jeg visste hva en hvit tabelett med et + tegn på var.
Sa jeg regna med det var knips, men var ikke sikker sa jeg.

Så lurer på, vet dere om noe knips med + tegn på der ute?
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Ble nettop spurt om jeg visste hva en hvit tabelett med et + tegn på var.
Sa jeg regna med det var knips, men var ikke sikker sa jeg.

Så lurer på, vet dere om noe knips med + tegn på der ute?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en krysser/dobbel roche..
Hvis pilla ser slik ut;
http://www.drugbuyers.com/freeboard/.../rivotril2.jpg
er det 99% sjanse for at det ikke er knips..
Sannsynligheten for at det er rohypnol eller rivotril er stor..
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Høres ut som en krysser/dobbel roche..
Hvis pilla ser slik ut;
http://www.drugbuyers.com/freeboard/.../rivotril2.jpg
er det 99% sjanse for at det ikke er knips..
Sannsynligheten for at det er rohypnol eller rivotril er stor..
Vis hele sitatet...
Dobbel roche?

Nå er vel Roche bare produsenten... samme produsenten som lager valium, xanor etc også.. rivotril eller kryssere er slang, i allefall her i nord.
hehe, dobbel roche er sleng der jeg holder til, kommer vel av at det er to delestreker og fabrikant som du også nevner..
ikke at jeg spiser det sjøl, men kjenner da de som gjør det også..
Og de fleste i Oslo har vel fått x antall tilbud om "dobble rochere", "dobble" eller "kryssere" når dem har gått forbi Oslo S en sen ettermiddag/kveld..
Takk for svar
Hu sa at han bare sa de het kryssere til hu, ikke no mer.

Så er de

Host, nettop spurt om hva en litt beige pille med M på var.

Noen som vet om det er knips?
De så vel ikke sånn ut?

NB!
Leser du i adressefeltet på bildesiden så ser du hva slags piller det er