Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 781
Når jeg skal slå på mobilen, så lyser det lenge hvitt, før den endelig "slår seg på".
Og når den endelig er på, så er alt jeg får opp på displayet; "Select" og "Info"-knappene, og batteri og signal-status. ALT annet er "borte", altså vises ikke den teksten.

Jeg får skrevet inn PIN-kode og kommet meg inn på telefonen, men ser ikke noen menyer inne heller. Det eneste jeg klarer å få sett, er hvilken sang som spilles når jeg bruker "Walkman"-funksjonen.


Jeg får "delvis" kontakt med telefonen på PC-en, via USB.
med delvis så mener jeg at jeg kan gå gjennom innholdet på telefonen (og minnekortet) med explorer, men får error når jeg prøver å åpne med det medfølgende programmet til telefonen.

Kan også nevne at jeg ikke har rukket å kjøre noen firmware update (fikk telefonen for kun noen dager siden).


Har søkt på nettet og funnet noen lignende tilfeller, men ingen problemløsning som fungerer. Så om noen av dere har en løsning/gode tips, så fyr løs!
Vil ikke sende den tilbake med mindre jeg må.
Prøv å oppdatere firmwaren. Regner med at det følger en datakabel med telefonen din.
Oppdateringspakka ligger på SE's hjemmesider.
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Trådstarter Donor
Har prøvd å oppdatere på alle tenkelige måter nå. Men ikke noe fungerer.
Får vel bare ta å sende den inn da. Tross alt bedre enn å sitte med en telefon som ikke fungerer annet enn til musikk
▼ ... over en måned senere ... ▼
er telefonen under syv eller ti dager kan du benytte deg av doa retten, returner alt du fikk når du kjøpte den, eske, lader alt!
si at du skal ha en ny, SEMC har en slik policy, butikken kan ikke mokke på dette, tror kanskje det står noe om dette i kjøsplåven også
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Trådstarter Donor
Mobilen er inne på reparasjon nå.
De hadde ikke hatt lignende problem hos Sony Ericson før, så tipper jeg får en ny snart.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Merkelig, sliker min også. Takk for denne tråden. Sender den kanskje inn i løpet av uken.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Trådstarter Donor
Litt seint svar, men fikk den altså igjen ganske kjapt.

Eneste de gjorde med den var å oppdatere firmwaren. Gud veit åssen de fikk til det da den ikke fikk kontakt med skjerm eller usb..

Uansett, så anbefaler jeg alle som kjøper denne om å si ja til å oppdatere firmwaren (hvertfall første gang telefonen spør om det). Jeg valgte nei siden jeg hadde dårlig dekning.