Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 635
Pga nøkler osv i veska har jeg fått masse riper på "skjermen".

Så lurte på om det er mulig og bytte deksel forran?
Deksel? Nei. Glass? Ja. Men tipper det koster 7-800 kr å gjøre hos en forhandler.
Ettersom jeg vet, kan du nok ikke gjøre dette selv, men det skal gå ant og sende denne inn til service og få disse til og gjøre dette. Så du ikke mister garanti osv.

Det finnes hvertfall en type lakk/puss som du kan prøve, fås kjøpt på de fleste elektronikk butikker som elkjøp, expert etc. Denne skal fungere utmerket og fjerne riper etc i glass, som ikke er for dype. Blir vel egentlig mer som et pussepapir, om jeg fortsto dette riktig.

Edit: Stormen kom meg i forkjøpet
Stormen har korrekt. Leter du lenge nok så får du nok prisen ned, men rundt 7-800,-
nPulz: Denne testet de på Amobil. Bare juks. Den selges forresten ikke på elkjøp heller.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Mobilforsikring -> kast den -> få ny
Mobilforsikring -> kast den -> få ny -> vær et uetisk menneske -> risikér å bli straffeforfulgt -> brenn i helvette
anbefaler zodiac i oslo, tipper de tar rundt 7-800 kroner for det, de har verksted for samsung, lg, siemens og noen andre merker, evt kanskje anovo eller deltaservice kan gjøre det.

kjipe med d600, og mange andre slide tlf-er er at man må demontere de helt fra baksiden for å komme til framsiden...