Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1046
jeg har sett bilder og en film der motivene(themes) "orbit" og "equalizer" har annerledes meny enn det jeg har...jeg har også sett folk lage menyer selv...men når jeg laster de ned er det bare den samme gamle menyen med normale ikoner...mitt spørsmål er da om det er noen som vet hvordan du kan få til flash meny(tror det heter det ivertfall)?

jeg er låst til telenor(hvis det har noe å si )

takk på forhånd!
http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=25519

vil tro dette kan hjelpe deg, vil i tillegg anbefale denne siden til alle med SEMC tlf. masse fett
SEMC? Hva er det? (Trenger noen flere tegn ... blabla)
Sitat av Jahn the Banan
jeg har sett bilder og en film der motivene(themes) "orbit" og "equalizer" har annerledes meny enn det jeg har...jeg har også sett folk lage menyer selv...men når jeg laster de ned er det bare den samme gamle menyen med normale ikoner...mitt spørsmål er da om det er noen som vet hvordan du kan få til flash meny(tror det heter det ivertfall)?

jeg er låst til telenor(hvis det har noe å si )

takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Så langt jeg skjønner, så må du flashe tlf med "ren" SE programvare for å få aktivert flash menyen i din tlf.

Du kan sende den til unlockshop.no eller andre på det forumet som kan fikse det, søk der og du vil finne svar

mvh M
du kan unlocke din egen telefon via en "kalkulator" på internett.. Google er din venn..
Coldfire, det er feil. Må flashes for å fjerne brandingen fra telenor/netcom.
Send den inn til noen på unlockforumet eller til selve unlockshop.
Telefonen MÅ debrandes. Ingen vei utenom.
Sitat av Mr-ISO
Send den inn til noen på unlockforumet eller til selve unlockshop.
Telefonen MÅ debrandes. Ingen vei utenom.
Vis hele sitatet...
Heia, var det ikke det jeg postet litt lenger oppe da

mvh D (alias M)
Sitat av novastar
SEMC? Hva er det? (Trenger noen flere tegn ... blabla)
Vis hele sitatet...
SonyEricsson Mobile Communication
Hva er debrandes? Har telenor putta noe kødd på telefonene? (har også w810)
Hei

Med debranding menes at man fjerner det som mobil operatørene har lagt inn på en mobil kjøpt med abb. Telenor har f eks Entry og Tele2 og netcom har igjen andre ting

Enkelte knapper og kanskje også meny valg blir endret til operatørens ønske. Når man har debrandet (fjernet reklamen) så har du helt "ren" firmware/software i den, uten noen form for knapper/meny valg som operatøren hadde i den før.

Blir lagt inn orginale SE filer (tror jeg)

mvh M
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gammel tråd, men lurer på om det lar seg gjøre for en "amatør" å debrande mobilen hjemme?