Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 20979
Sitat av Bruker 1 Vis innlegg
meste av hasjen er indica så om du røyker 0,04 med bra hasj blir du skækk
Vis hele sitatet...
0,04g? Har folk i denne tråden mistet grepet eller?
Jeg nekter å tro at man kan bli skækk av å røyke 40mg hasj! Uansett hvor god hasjen er.

Jeg må opp i hvertfall 0,2g for å bli passe fjern, og jeg har på ingen måte en høy toleranse.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg


I bong kan jeg skjønne at 0,1g holder, men de gangene jeg har bonget ender jeg med å bonge typ hvert 10-15 minutt. Synes rusen varer kortere, selv om det ikke gir mening. Kanskje det er fordi bongen smeller så hardt med en gang og da virker man ikke fjern når det mest intense er over

Holder meg til jointer jeg, elsker ritualet og røykingen
Vis hele sitatet...
Yh ser den, når jeg bonger kan jeg bonge ganske ofte, dog når dama bonger blir hun ganske slått ut med veldig lite i lang tid
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i lite papir 0,1
longpape 0,2-0,4
ekstra feit eller skal deles 0,5-1,0
Sitat av storetårn Vis innlegg
Gateawayen er tatt mange år siden kjørt et regime mellom amfetamin og cannabis i 2 år nå 3 måneder av på. ja primært innrøyking. jepp er uholdbart og trenger noe å lindre psykisk lidelse med som er prøvd behandlet utallige ganger før.
Vis hele sitatet...
Det er leit å høre :/
Blir litt nysgjerrig på hva slags lidelser, og hva slags behandling, kanskje det finnes flere ting man burde prøve? men er ikke alt man vil dele på freak kanskje? Noen psykiske lidelser blir man ikke kvitt før man har funnet en måte å leve med de i flere år uten rus. Noen blir man aldri kvitt uansett. Jeg holder en knapp på å hvert fall holde seg unna seg unna stimulanter, dop(H) og alle former for minus.
Sist endret av knert1; 7. mai 2020 kl. 20:09.
om du har grønt så er rød rizla den beste
1 gram på 3 J's
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 1,2 g brunt, burde jeg lage 3 joints med 0,4 i og blande med sigg
Starter med en 0.3g spliff, og fyrer på med en 0.1g spliff per time resten av kvelden.

Eller så ruller jeg en 0.5-0.7 om vi skal dele spliffen.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-1.5 sigg utifra hvor tykk jeg vil ha jayen, også tar jeg grønten på øyemål sånn at mixen ser sånn 50/50 ut.

Brunt røyker jeg kun til nøds, men med samme siggmengde så tar jeg en klump på størrelse med circa sånn litt mindre lecakule (sånne kuler som noen planter står i)

Forbruket varierer veldig fra dag til dag, men det røykes hver dag og har gjort det i 10 år nå. Bruker litt for mye penger på weed i måneden
(: Cityplaza :)
WouwseP's Avatar
0,4-0,5 er det jeg er mest fan av. Kommer til et punkt (rundt 0,5/0,6) hvor jeg føler jeg ikke får noenting ut av å røyke mer.

Hvis jeg har veldig lite så holder det med 0,25 - så lenge det er godis.

Ellers hender det jeg tar en halv g med grønt og blander med 0,3-0,5g brunt og en sigg.
Røyker kun før jeg legger meg. Har røyka i 15 ish år fra og til. Jeg blir pisse fjern hver kveld når jeg røyker nattingsen min på bongen. Kan ha et 2siggs mekk i ukesvis. Jeg tar kun 2/3 trekk hver kveld. Klarer ikke røyke på dagen lengre, da blir jeg bare giddaslaus. I en joint mekker jeg kanskje 0.3 kan bruke sigg, blunts, vanlig risla eller joint papir, man må rulle litt forskjellig på alle. Hvis det brenner skjevt å detter ut ruller dere feil. Ofte for kompakt eller for løst.