Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1677
Hvordan vil det fungere å pulvirisere hasj og putte den opp i sprit? Vil thc løse seg opp i spriten? Hvor lenge må man i så fall la det stå? Hvordan er virkningen?

Jeg har søkt men fant bare tråder der du drikker først og så røyker. Arrester meg hvis jeg har vært dårlig til å søke.
Absint er vel en form for alkohol med THC i, så du er ikke den første med ideen.
Søk litt om absint. mye info.
esc
Trådstarter
26 2
Tror ikke absinth inneholder THC. TROR det bare inneholder malurt som kan minne om den type rusen... Er fult klar over at jeg ikke er først med ideen men lurer bare på om hasjen løser seg opp eller om det blir liggende mye grums i bunnen...
du trenger helst 60% for å få "løst" opp reven, ta ca 1-2 g oppi kanskje en halvliter 60% la det hele trekke i minst 2 døgn, hvis du vil kan du sile ut småklumpene, sist jeg gjorde dette og tok med på fest, ble så kanon dritings at jeg ikke ble edru før på kvelden seinere. beste festen jeg har vært på.

si ifra hvis du tester selv
@ fr0zty:

Hvordan var rusen? Greit og vite om det ble mer enn bare dritings liksom, om det ble det samme som å drikke en flaske med 60 % så er det vel ikke no poeng
esc
Trådstarter
26 2
Det var egentlig bare jeg og ei veninne som planla dette. Det funker altså ikke med 40%? Vi tenkte bare vi skulle ha veldig lite sprit og mer hasj...
Hva med f.eks. å starte med 60% og så blande ut med vann for å få ned alkohol%. Ellers funker det sikkert med 40% og. Bare pulveriser hasjen, og la det trekke litt lenger enn 2 døgn.
men skal dere liksom drikke dette rent da eller?
forslag til bra blandevann?
spankingguru
Worner's Avatar
Sitat av Blunty
men skal dere liksom drikke dette rent da eller?
forslag til bra blandevann?
Vis hele sitatet...

Tobakk

(masse tegn)
Sitat av Blunty
men skal dere liksom drikke dette rent da eller?
forslag til bra blandevann?
Vis hele sitatet...
Hva enn ditt hjerte måtte hige efter
Grapefrukt-Juice anbefales
Sprite funker også.
Hva slags rus kan man forvente seg her? Har røyka og drukket sprit samtidig en gang før, det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn...
blir ikke det samme som å røyke og så drikke eller vice versa, man merker ikke så mye til hasj rusen på en måte, men den kommer sigende utover kvelden\natta, jeg blir egentlig ganske våken noen timer etter jeg har røyka+drukket. kan jo hende dette bare er meg?

da jeg drakk "hasjspriten" min holdt jeg det gående fra 2100, sloknet ca i tre tiden, våknet ca to timer seinere og var klar for mer fest. sovnet igjen ca halv syv-syv samme morgen og sto opp nærmere elleve. og som nevnt, var ikke edru før på kvelden seinere.
jeg er fjern så jeg prater bullshit akkurat nå, men sitter her å pulveriserer 0,5g å hiver det oppi en øl setter fint på korken igjen å rister. venter en god stund å koser meg! sløsing med gall ? eller kansje en ny type øl? smaker sikkert som sand oppi øl =)
Sitat av Blunty
jeg er fjern så jeg prater bullshit akkurat nå, men sitter her å pulveriserer 0,5g å hiver det oppi en øl setter fint på korken igjen å rister. venter en god stund å koser meg! sløsing med gall ? eller kansje en ny type øl? smaker sikkert som sand oppi øl =)
Vis hele sitatet...
mmm..dødt øl, krydra med hasj!
Den nye folkedrikken
Uansett !
funka det sikkert skål*
Sitat av esc
Tror ikke absinth inneholder THC. TROR det bare inneholder malurt som kan minne om den type rusen... Er fult klar over at jeg ikke er først med ideen men lurer bare på om hasjen løser seg opp eller om det blir liggende mye grums i bunnen...
Vis hele sitatet...
Det blir liggende et fint "pulver" i bunnen av flasken. La 1 g i en liten flaske med absinthe og lot den ligge noen uker, og ristet ved jevne mellomrom. Funker helt ypperlig.

Effekten blir som når du spiser den. Det tar en stund før hasjrusen slår til, men den blir hengende svært lenge i.

Mitt spørsmål er; vil "restene" kunne gi noe effekt ved spising, eller er alle virkestoffene borte?