Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1024
Var hengedrita her om dagen, så slo til på noe som var en bra deal der og da (mens hue var i ape-modus). Ganske ny sony ericsson mobil for noen hundrelapper. ja, det var idiotfylla... Selvfølgelig tjuvgods.

Uansett, klarte å stappe simkortet mitt inn mobilen. Da jeg skrudde på fikk jeg beskjed om å sette inn riktig simkort, kom opp noe netcomgreier tror jeg. Etter å ropt litt på ælgen osv fant jeg ut at dette nok ikke var glakjøpet. Leverte mobilen til hittegods dagen etter, men spørsmålet er om jeg kan få problemer siden jeg stappa inn simkortet mitt i en sannsynligvis stjelt mobil?

Fikk jo ikke skrudd den på helt eller brukt den, men en kjenning som påstår at det siste simkortet som blir forsøkt å bruke, registeres, selv om en ikke har kommet "inn" på mobilen. Og at dette lar seg spore. Trenger jeg være bekymret, eller skal jeg bare være forbanna over å gi penger til kryp som utnytter folk som er for flink å drekka?
Ta det med ro. Du vil ikke få noen problemer ut av dette. Ganske enkelt fordi at Politiet ikke har ressurser til å følge opp saken.
▼ ... over en uke senere ... ▼
siden du sier at du leverte tlf din, så tror jeg ikke du blir "ettersøkt", er nok værre med folk som kjøper stjålte mobiler og bruker den når de er kriminelle, blir de busta så sjekker de jo IMEI osv.