Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2859
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er kun en tanke jeg har...

Ville jeg kommet i problemer om jeg hadde Livestream hvor jeg røyker?

Evt hvis jeg bruker en maske og endrer på stemmen, ville politiet tatt seg bryet til å spore meg opp?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er kun en tanke jeg har...

Ville jeg kommet i problemer om jeg hadde Livestream hvor jeg røyker?

Evt hvis jeg bruker en maske og endrer på stemmen, ville politiet tatt seg bryet til å spore meg opp?
Vis hele sitatet...
Nei. Skal mye til, iallefall hvis de som ser på deg ikke vet hvem du er eller evt. hvor du oppholder deg.
Tviler på at norsk politi gidder å bry seg så mye om det, men det er jo regler for hva du har lov til å streame på forskjellige plattformer.
Meg kjent må det være lovlig å innta rusmiddelet i den del av verden du befinner deg i, hvis ikke blir det utestengelse.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hvis du f.eks viser i livestreamen at du bare røyker en selvmekka joint, så kan dem ikke bevise hva du faktisk røyker?
o shit waddup
folk har vel rett her i at du kan slippe unna, men husk at dersom du når noen som helst form for populæritet vil du tiltrekke deg troll, og "swatting" er en brukt trollstrategi. Klart cannabis er lov mange steder, men om de på noe tidspunkt får nyss i at du er norsk kan det være at de ringer politiet og gjerne overdriver litt, tipser om salgsvirksomhet etc på din adresse, så de kan få se razzia på stream.
Sitat av ulldott Vis innlegg
folk har vel rett her i at du kan slippe unna, men husk at dersom du når noen som helst form for populæritet vil du tiltrekke deg troll, og "swatting" er en brukt trollstrategi. Klart cannabis er lov mange steder, men om de på noe tidspunkt får nyss i at du er norsk kan det være at de ringer politiet og gjerne overdriver litt, tipser om salgsvirksomhet etc på din adresse, så de kan få se razzia på stream.
Vis hele sitatet...
Tipper det er verdt det, blir jo enda mere kjendis da.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er kun en tanke jeg har...

Ville jeg kommet i problemer om jeg hadde Livestream hvor jeg røyker?

Evt hvis jeg bruker en maske og endrer på stemmen, ville politiet tatt seg bryet til å spore meg opp?
Vis hele sitatet...
Ta og så gi oss lyd om du skal ha en livestream der du røyker, vil se den
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ulldott Vis innlegg
folk har vel rett her i at du kan slippe unna, men husk at dersom du når noen som helst form for populæritet vil du tiltrekke deg troll, og "swatting" er en brukt trollstrategi. Klart cannabis er lov mange steder, men om de på noe tidspunkt får nyss i at du er norsk kan det være at de ringer politiet og gjerne overdriver litt, tipser om salgsvirksomhet etc på din adresse, så de kan få se razzia på stream.
Vis hele sitatet...
er klar over det, men hvordan skal noen kunne vite hvor jeg bor hvis jeg lager en fresh kanal hvor jeg røker hver lørdag.

ingen vet at jeg driver den, ingen ser ansiktet mitt, ingen vet hva den egentlige stemmen min er. skjønner ikke helt hvordan dem kan finne det ut
Er idéen å ha en "stoner-stream" med veldig åpenbare smokesessions, eller tenker du om du tar noen trekk av en joint mens du gamer?

Å ha cannabis som hovedtema har jeg ikke sett så mye til på Twitch (ikke at jeg har lett heller tho), men jeg mener å ha sett noen streamers røyke/vape litt jazztobakk innimellom, eller ha stonernicknames og weedlogoer osv - men alle disse bodde i stater i Usa hvor det er lovlig. Vet ikke om Twitch bryr seg om du følger norsk lov eller ikke, det er vel det du må finne ut.

Allikevel vil jeg tro det er veldig liten sjangse for at det blir noe pes ut av det.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På Twitch er det kun lov å røyke i de landene hvor loven tilsier at det er lov. Siden det er ulovelig i Norge så blir nok kanalen din bannet om du blir rapportet eller lignende.
Søk på cannabisactivist Norway på Facebook. Sett flere livestreamer der han røyker.

Nå vet ikke jeg om han får det på resept da men..
Teoretisk sett kan du vel bare påstå å ha resept på cannabis og at du har vært å henta det i Nederland? Ingen som får sjekket det.
Det fins en norsk stoner stream fra før jeg har sett. Det var en ikke helt frisk dame i 40-50 åra som hadde masse fans og flere hundre kommentarer på disse facebookstreamene hennes hun satt å røyka og prata tull.
Kan ikke huske hva hun het så hva som skjedde i lengden er ikke lett å si.. Tror hvis snuten først får nyss og du bor i et politidistrikt der de ikke har bedre å gjøre eller du på andre måter provoserer enkeltpersoner i politiet så kan du få razzia under en stream i værste fall.
Jeg skjøt heroin på nasjonal tv. De har ikke plaget meg, så tror det skal gå fint med noen hves.