Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10480
Som overskriften sier.
Vi er en liten gjeng som skal candyflippe for første gang. Vi har planlagt litt som vi skal gjøre og har gjort klart noe god musikk. Men er det noen tips til hva som kan være artig eller noe du selv har erfart?

Har fått noe tips om at det kan være interessant å se på noe abstrakt kunst når man er på syre blant annet..

Setter pris på innspill. Tenker å dra opp denne tråden når dagen kommer, at vi er i romskipet på vei opp :-)
Sitat av LSMA Vis innlegg
Som overskriften sier.
Vi er en liten gjeng som skal candyflippe for første gang. Vi har planlagt litt som vi skal gjøre og har gjort klart noe god musikk. Men er det noen tips til hva som kan være artig eller noe du selv har erfart?

Har fått noe tips om at det kan være interessant å se på noe abstrakt kunst når man er på syre blant annet..

Setter pris på innspill. Tenker å dra opp denne tråden når dagen kommer, at vi er i romskipet på vei opp :-)
Vis hele sitatet...
Kansje dra til en plass hvor du vett det er fet grafitti, husker sjøl jeg ble helt opphengt i grafitti kunst på sopp og mdma, nå er det vel noe litt annet med syre da men uansett.
Digger å game gamle spill som Mario kart 64 og andre Split screen spill fra gamle dager på lsd hvis jeg tar det med andre.
Liker også å ta en tur ut og gå, naturen er deilig å være i når man tripper. Gjerne med en liten Bluetooth høyttaler med noe god musikk.
Jeg har candyflippa et par ganger tidligere, gjerne ved å ta LSD først, og MDMA etter 6 timer. Jeg kan også se på dette som separate tripper.

Skal dere være hjemme? ute? Har dere satt dere noen 'regler' enda?
Sett på Planet Earth, skru av lyden. Sett på noe bra tripp musikk å høre på. Personlig hører jeg aller helst på Ratatat (alle album i rekkefølge) og skyr episodene som utspiller seg under vann - de freaker meg alltid ut.

Kan også annbefale å skaffe til veie noe n2o/lattergass, google it eller søk på temaet her på freak. Det er helt enkelt det aller beste å 'toppe' en allerede episk trip med.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt er naturen 100 % å foretrekke. Ha klær, frukt, drikke og telt/hytte tilgjengelig. Dersom dere absolutt må sitte inne ville jeg satt på forhåndsdefinert musikk og kjørt episodene fra «Zoom inn på jorden» hos NRK gående i bakgrunnen. Selv foretrekker jeg å ligge i senga på et helt mørkt rom med hodetelefoner og en ferdig spileliste, men det er kanskje litt mer egna for viderekomne evt. de som gjerne vil grave mer i seg selv. Aktiviteter osv. er i mine øyne bare distraksjoner, spesielt på større doser. Det finnes også de som kun vil leke, tulle og se utover på fine farger, dette er selvfølgelig også lov, men etter et par turer innser de fleste at det er bortkasta tid og like greit kan gjøres på stoffer som ikke er psykoaktive.