Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2378
Anyone?? Er helt hekta på lil xan, trippie r, lil peep, xxxtentacion.

Noen av dere som liker noen av de? Og favorittsang?
Ja. Hører mye på Lil xan - decieved. Digger også Lil peep - star shopping. (den er ikke på spotify)
Liker lil peep godt
Siden dere er godt kjent med disse artistene, kan jeg da spørre hvorfor så mange har "lil" først i navnet?

Er vell forkortelse av little ?
Sitat av questionmarkit Vis innlegg
Siden dere er godt kjent med disse artistene, kan jeg da spørre hvorfor så mange har "lil" først i navnet?

Er vell forkortelse av little ?
Vis hele sitatet...
Kan ikke forklare hvorfor, men det stemmer at det er little ja.
Det har vært en trend som har vart i noen tiår nå. Fra det jeg fant ser det ut til at den første kjente artisten var Lil Troy i 1988.
Som du ser på Wikipedia er det en del som har det. Et par av de er ironiske, mens resten bare er vanlig rappere.

Mange rappere har også fjernet Lil delen fra artistnavnet sitt senere. Når de har blitt kjent eller blitt eldre. En slags rebranding.

Det har alltid vært en del trender i artistnavn innen rap. Både MC
og Young har vært mye brukt. Ser ikke ut til at Lil blir borte med det første heller
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Kan ikke forklare hvorfor, men det stemmer at det er little ja.
Det har vært en trend som har vart i noen tiår nå. Fra det jeg fant ser det ut til at den første kjente artisten var Lil Troy i 1988.
Som du ser på Wikipedia er det en del som har det. Et par av de er ironiske, mens resten bare er vanlig rappere.

Mange rappere har også fjernet Lil delen fra artistnavnet sitt senere. Når de har blitt kjent eller blitt eldre. En slags rebranding.

Det har alltid vært en del trender i artistnavn innen rap. Både MC
og Young har vært mye brukt. Ser ikke ut til at Lil blir borte med det første heller
Vis hele sitatet...
Du dæven, takk for svar
Sjekk ut Ski Mask The Slump God bro. Babywipe er et godt sted å begynne. Og alle collabsene hans med xxxtentacion er 100! Mye noisy snax på soundcloud du ikke finner andre steder

Hører også mye på Trippie btw, men hva med Lil Pump? Lil Yachty? Tekashi69? Lil Dicky?
Sist endret av SkurtNilsen; 27. april 2018 kl. 11:13.
Sjekk ut antarctica av $uicideboy$, den er heeeelt episk
Hørte at alle sangene av peep er laget på garageband, stemmer det?