Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5674
Som tittelen sier

Noen generelle tips, jeg og en venninne som skal ta om noen helger.
Typen er 2014. Tenker 1 pille per pers. (rosa pille)
Lurt å ta et par enheter med alkohol før pillen?
Har hørt at hasj/weed kan forlenge rusen?

Takk for svar
Jo mer alkohol du drikker jo "dårligere" rus får du. Husk og drikk riktig menge vann, ikke for mye ikke for lite. Om du har tenk å røyke, gjør det på slutten av turen.

Ville anbefalt å lese på www.rollsafe.org
Har ikke prøvd 2014-pillene, men høres ut som de er litt varierende i kvalitet. Vanskelig å si om dere skal ta en hel eller halv til å starte med, vet ikke hvor mye som er i de. Kanskje noen som har vært borti 2014-ene kan gi litt input her.

Dropp alkoholen, tar vekk mye av moroa. Anbefaler også å ikke røyke før/under peak, ta dere en blås mot slutten heller. Gjør nedturen litt smoothere

Sånn kort og greit, spis litt mat et par timer før dere dropper (kommer ikke til å få spist på lenge når dere ruller), drikk vann og få i dere noe salt også. Glowsticks er fun, det er også dusj og tyggis. Masse tyggis. Om det er ting dere har lyst til å gjøre underveis, skriv ned/gjør klart dette på forhånd, for hukommelse og sånne ting forsvinner helt. Lag en spilleliste med fet musikk f.eks, så slipper dere å loke med det.

Ta en kikk på rollsafe.org,god pointer på hvordan du kan gjøre ting tryggest mulig. Sånn med tanke på tilskudd før-, under og etter turen. Har også «Den store MDMA-tråden», om du vil lese litt der.

Have fun!
Takk for raske svar! Mye nyttig informasjon som jeg ikke viste om på forhånd

B&T
Nyt det og dropp alkohol og røyking.

Er dere heldige og dette er av typen sofaknips så anbefales det egentlig bare og finne en sofa eller et gulv, og høre på deilig musikk.
Jeg vil virkelig anbefale å kjøpe magnesiumstilskudd fra en heleskostbutikk. Det er muskelavslappende og dermed så kan man unngå at kjeven din går i overstadig skjelving og aktivitet, noe som hender med de aller fleste på rulling og det kan være ubehagelig og tidvis vondt.

Jeg vil også anbefale å lese på nettsiden http://www.rollsafe.org/
Disse pillene er omtalt i en annen tråd her på forumet.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...postcount=1262

Så fremt jeg kan se er det ingen som har testet dem med testkit, så jeg ville vært forsiktig.
Tura på akkurat de samme pillene for ca. et år siden for første gang. Etter å ha blitt litt mer erfaren med MDMA, så kan jeg si at det definitivt var en del andre stoffer enn MDMA i de. Fikk syke halliser utover kvelden, så tror det er en del meth inn i bildet.
Jeg kjøpte disse pillene for en liten stund siden, kanskje vi har samme dealer haha. Jeg har bare prøvd dem sammen med lsd så jeg hadde ikke helt klart å skille om det var noe annet i dem. Sov godt etterpå så det virka ikke som det var noe meth i dem hvertfall, men skal ikke si meg sikker.

Sitat av Lacynt Vis innlegg
Tura på akkurat de samme pillene for ca. et år siden for første gang. Etter å ha blitt litt mer erfaren med MDMA, så kan jeg si at det definitivt var en del andre stoffer enn MDMA i de. Fikk syke halliser utover kvelden, så tror det er en del meth inn i bildet.
Vis hele sitatet...
Første gang jeg prøvde mdma fikk jeg rene krystaller og da fikk jeg heftige halliser på slutten av kvelden. Selv om du hallusinerer på mdma er det ikke selvsakt at det er andre stoffer i produktet.
Sist endret av elakmdma; 7. oktober 2015 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan si fra egen erfaring at de inneholder meth og en del andre stoffer, dere går funk ja men jeg syns det blir litt dårlig introduksjon til Mdma-verden. Mye mer psykedelisk, manisk eller hvordan jeg skal kalle det. Fungerer meget bra til dans, dårlig til sofakos for min del så vis dere vil hoppe litt så er det bare å knaske i vei, energi får dere nok av! Ville begynnt med en pille, og gjerne redosert med halv eller en 2 timer etter
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Kan si fra egen erfaring at de inneholder meth og en del andre stoffer, dere går funk ja men jeg syns det blir litt dårlig introduksjon til Mdma-verden. Mye mer psykedelisk, manisk eller hvordan jeg skal kalle det. Fungerer meget bra til dans, dårlig til sofakos for min del så vis dere vil hoppe litt så er det bare å knaske i vei, energi får dere nok av! Ville begynnt med en pille, og gjerne redosert med halv eller en 2 timer etter
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du vite at alle disse pillene inneholder metamfetamin samt andre stoffer? Mer en to andre stoffer, etter ordvalget ditt. Baserer du dette på at du tok en pille en gang som så ut som de TS har nå og følte du fikk en nogenlunde forskjellig rus, eller foretok du en kjemisk analyse av mange tabletter over en tidsperiode fra forskjellige steder?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvordan kan du vite at alle disse pillene inneholder metamfetamin samt andre stoffer? Mer en to andre stoffer, etter ordvalget ditt. Baserer du dette på at du tok en pille en gang som så ut som de TS har nå og følte du fikk en nogenlunde forskjellig rus, eller foretok du en kjemisk analyse av mange tabletter over en tidsperiode fra forskjellige steder?
Vis hele sitatet...
Det er ikke vanskelig å kjenne forskjellen dersom man har tatt en del MDMA, og vet kjennetegnå til detta stoffet. Jeg var også så uheldig at jeg har inntatt meta et par ganger, og rusen minner kjennes rett og slett ut som meta med noen små forskjeller. Jeg vil nok understreke at dette er min erfaring og min mening, for å være helt sikkert på hva disse pillene inneholder så må de testes.

PS. jeg har tatt dem mer enn en gang, og er garantert de samme pillene som TS har siden jeg var en av de første som har vært bort i de når de kom til Norge.
Ecstasy = mdma.

Disse pillene inneholder svært lite/ingenting mdma.

Skaff dere et testkit for å finne ut hva slags stoffer det kan inneholde. Anbefaler dere å vente med å ta "ecstasy" til dere har skaffa dere ordentlig saker.
I Norge så har du større sjanse til å få reint ecstasy ved krystaller enn piller.
Tar du ren mdma, blir du ikke hyper men mer chill.

ecstasy derimot er som oftest blandet ut med speed (rett meg om jeg tar feil)

Skal jeg på ett rave blander jeg allltid speed og emma så får jeg ecstasy følelsen.

Skal dere kose dere hjemme hadde jeg heller kjøpt en grammer med molly, men det er deres valg
At ecstasyen ofte er blandet ut med andre stoffer er jo ingen hemmelighet. Det betyr ikke at det er slik det skal være. Å si at du blander Speed og mdma for å få "ecstasy følelsen" blir litt feil. Jeg for eks har aldri tatt ecstasy som inneholder noen andre aktive stoffer enn mdma.

Kan jo sies det slik at det finnes ekte og falsk ecstasy.
Hvor ekte inneholder kun mdma og falske er blandet ut med andre aktive stoffer.
Det har dessverre vært slik lenge at det finnes mer falsk ecstasy enn ekte og derfor tror folk at det er sånn det skal være. Blir bare mer og mer feil informasjon av dette og flere dør. I Nederland har du størst sjanse for å få ekte ecstasy. Hvis jeg husker riktig kom labtestene med tall som at 80% + av ecstasyen de fikk inn var ren mdma.

Dette er ikke tilfelle i andre land. Men det er slik det bør være. Mdma = Ecstasy - ecstasy = mdma . I den perfekte verden.
kanskje du burde la vær. etter første rustur med "knips" endrer verdens perspektivet seg. merket det dagene etterpå, var bare litt rart lixom. men men. som en kar sa oppi her. ikke røyk cannabis før litt på slutten.
Sitat av mdmable Vis innlegg
At ecstasyen ofte er blandet ut med andre stoffer er jo ingen hemmelighet. Det betyr ikke at det er slik det skal være. Å si at du blander Speed og mdma for å få "ecstasy følelsen" blir litt feil. Jeg for eks har aldri tatt ecstasy som inneholder noen andre aktive stoffer enn mdma.

Kan jo sies det slik at det finnes ekte og falsk ecstasy.
Hvor ekte inneholder kun mdma og falske er blandet ut med andre aktive stoffer.
Det har dessverre vært slik lenge at det finnes mer falsk ecstasy enn ekte og derfor tror folk at det er sånn det skal være. Blir bare mer og mer feil informasjon av dette og flere dør. I Nederland har du størst sjanse for å få ekte ecstasy. Hvis jeg husker riktig kom labtestene med tall som at 80% + av ecstasyen de fikk inn var ren mdma.

Dette er ikke tilfelle i andre land. Men det er slik det bør være. Mdma = Ecstasy - ecstasy = mdma . I den perfekte verden.
Vis hele sitatet...

Smakt 200mg ecstasy piller i nederland, ble super hyper og hadde det dritfett, dette var testa (kan teste på lab der).

Men når jeg har tatt 200mg mdma pille i norge (ikke testa) fikk jeg samme følelsen, men ikke hyper.

Hva kommer det isåfall av da?
Sitat av king123 Vis innlegg
Smakt 200mg ecstasy piller i nederland, ble super hyper og hadde det dritfett, dette var testa (kan teste på lab der).

Men når jeg har tatt 200mg mdma pille i norge (ikke testa) fikk jeg samme følelsen, men ikke hyper.

Hva kommer det isåfall av da?
Vis hele sitatet...
Er jo forskjell på kvaliteten på MDMA krystallene og. Korriger meg om jeg tar feil men har ikke potensen på MDMAen sammenheng med produksjonsmetoden å gjøre?
Sitat av Deadworld Vis innlegg
kanskje du burde la vær. etter første rustur med "knips" endrer verdens perspektivet seg. merket det dagene etterpå, var bare litt rart lixom.
Vis hele sitatet...
Er jo individuelt hvordan man føler seg tiden etterpå. For noen endrer det hverdagen helt (både på godt og vondt), mens andre er sliten en uke også er det over.

Men du er inne på noe, er greit å "peile" hodet sitt litt ihvertfall før man hopper i det.
Sitat av king123 Vis innlegg
Smakt 200mg ecstasy piller i nederland, ble super hyper og hadde det dritfett, dette var testa (kan teste på lab der).

Men når jeg har tatt 200mg mdma pille i norge (ikke testa) fikk jeg samme følelsen, men ikke hyper.

Hva kommer det isåfall av da?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner meg litt igjen, men tror det er veldig situasjonsavhengig. Tror rett og slett man blir veldig tilfreds med akkurat det man gjør der og da, så sitter du og koser deg med musikk og teppe i sofaen er det det man vil, da det føles riktig da. Hvis man derimot spiser det i køen på vei inn til utestedet vil du lettere få denne hypre, stoka følelsen, og det å slange seg ned på sofaen føles helt fremmed og utenkelig ut.

Mine fem øre
Sitat av king123 Vis innlegg
Smakt 200mg ecstasy piller i nederland, ble super hyper og hadde det dritfett, dette var testa (kan teste på lab der).

Men når jeg har tatt 200mg mdma pille i norge (ikke testa) fikk jeg samme følelsen, men ikke hyper.

Hva kommer det isåfall av da?
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å si i og med at ikke du testa det i Norge så det kunne vært hva som helst, så det blir ikke en fair sammenlikning. Det nærmeste du kan komme en test her er jo eztest. Anbefaler alle å bruke den. Da har du hvertfall en indikasjon på om det er mdma du har eller ikke.

Men la oss si at du fikk mdma begge gangene og dosen lå på 200 mg. Grunnen til at du kan ha forskjellige opplevelser kan være alt i fra setting til dagsform.

200 mg mdma i pressa piller i Nederland gir meg akkurat samme rus som 200 mg mdma krystaller i norge(hvis kvalitet er optimal)

Men det sier seg selv at stemningen er helt annen når jeg tar 200 mgs piller i Nederland på et hardstyle event med 30 000 folk enn hjemme i sofaen sammen med venner.

Poenget mitt med innlegget er å gi riktig informasjon til jentene som skal prøve "ecstasy" for første gang.

For alt jeg vet så har de tatt mdma krystaller mange ganger og er ute etter fake ecstasy (2014 pillene).

Men jeg må gå ut i fra at de mener rein mdma når de skriver ecstasy. Og man vil jo at alle som prøver ecstasy(mdma) for første gang skal ha best mulig opplevelse. Så! Om det er ekte ecstasy / mdma dere er ute etter jenter. Ikke gidd å ta de pillene engang. Fiks krystaller og vei opp 120mg så kan dere kjenne hva ekte ecstasy føles som
Godt forklart!! Skal teste dette ved neste anledning

Tok forsåvidt den "200"mg tabletten i Norge hjemme med noen kompiser med rolig musikk etc, så din forklaring stemmer ganske bra!
Sist endret av king123; 8. oktober 2015 kl. 20:54.
Hei, beste tipset jeg kan komme med før du tar er å passe på munnen. Er det ordentlige greier så får du lett sår i munnen evt. ondt i kjeven fordi du har tygga på tenna mye. Typisk de første som tar kjenner det godt i munnen dagen etter. Vann/drikk er nevnt over. Enjoy!