Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1490
Regner med at mange av dere har sett Tv-serien "Dexter"

http://www.imdb.com/title/tt0773262/

Har nettop blitt ferdig med å se alle 6 sesongene på 1 uke, utrolig hvor fort tiden går når man har det gøy, hva?

Uansett, etter den eksploderende avslutningen i sesong 6, slo meg overende, og fikk meg til å spekulere hva som kommer til å skje i neste sesong. Føler både spenningen bygger seg opp, og at noe stort kommer til å skje.

derfor lurer jeg på om folket har noen teorier om hva som skjer fremover?

- thet
min teori er at dexter blir og drepe noen, er usikker på hvem men er ganske sikker på at noen dør!
Jeg tror den forbanna jesushora Debra blir analvoldtatt av Dexter, fordi han er like pisslei av henne som resten av oss er.
Thet's Avatar
Trådstarter
18 1
Sitat av Stinson Vis innlegg
Jeg tror den forbanna jesushora Debra blir analvoldtatt av Dexter, fordi han er like pisslei av henne som resten av oss er.
Vis hele sitatet...
hahah! vi tenker samme tanker!
Sitat av Stinson Vis innlegg
Jeg tror den forbanna jesushora Debra blir analvoldtatt av Dexter, fordi han er like pisslei av henne som resten av oss er.
Vis hele sitatet...
Synes debra bidrar veldig til serien. Selv om ho som karakter er relativt plagsomt hadde serien ikke vært bra uten ho - for karakteren dexter avhenger veldig av denne personen og hans forhold til debra er virkelig med på å lage den veldig fasinerende personen dexter.

Ho kan nok heller ikke dø - da det virkelig ville ødelagt han som person.
Sitat av etse Vis innlegg
Synes debra bidrar veldig til serien. Selv om ho som karakter er relativt plagsomt hadde serien ikke vært bra uten ho
Vis hele sitatet...
Nei, den hadde ikke vært bra - den hadde vært vidunderlig, orgasmisk og det reneste potensmiddel om hun ikke hadde spradet rundt i buksedressen sin og vært kvalmende rabiat gjennom hver eneste sesong av denne serien.
Sist endret av Knask; 11. august 2012 kl. 02:18.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Nei, den hadde ikke vært bra - den hadde vært vidunderlig, orgasmisk og det reneste potensmiddel om hun ikke hadde spradet rundt i buksedressen sin og vært kvalmende rabiat gjennom hver eneste sesong av denne serien.
Vis hele sitatet...
Enig med deg, men vil si at Skyler fra Breaking Bad er haket verre.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Enig med deg, men vil si at Skyler fra Breaking Bad er haket verre.
Vis hele sitatet...
Enig, skylar er så jævla sutrete, jesas!