Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1887
https://imgur.com/a/u2xYqCc

Litt dårlig bilde, men ser ut som der er masse hvite hår/striper oppi hasjen
Sist endret av discorebel; 19. mai 2020 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kanskje den har ligget i lomma? så det har kommet litt "dritt" på den
Utifra bildet ditt så vil jeg si at det der er et bilde månen.

Hvorfor så jævla nært og ut av fokus, null kontraster.
Umulig å si så jeg tipper TS troller å postet et bilde av julenissen ikledd hijabb

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kanskje den har ligget i lomma? så det har kommet litt "dritt" på den
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
Trådstarter

TS er definitivt litt ute av det da han nå svarer på sin egen tråd

Eller kanskje det er meg? begge to er høyst sansynelig.
Men jeg copypasta det jeg så.

Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
2 minutter siden
kanskje den har ligget i lomma? så det har kommet litt "dritt" på den
Vis hele sitatet...
Sist endret av Kjelldriver; 19. mai 2020 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
går det bra kjell?
Ser mer ut som knips en hasj utifra bildet, send et nytt
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
? Kjelldriver? Ingenting som tilsier at det er ts som svarer på sin egen tråd. Mange skriver anonymt her inne i rusforumet bla. meg.

Ts ut fra bildet ser det ikke unormalt ut, husk at hasj kommer fra plante og planten har små tynne gressfibre, drar du fra hverandre et blad eller vanlig gresstrå ser du fibrene inni der og. Ikke alltid filtreringen for å lage hasj går til pulvernivå i produksjonsprosessen.
Sitat av SOAN Vis innlegg
går det bra kjell?
Vis hele sitatet...
Njæ, alt er relativt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
? Kjelldriver? Ingenting som tilsier at det er ts som svarer på sin egen tråd. Mange skriver anonymt her inne i rusforumet bla. meg.
Vis hele sitatet...
Jeg stussa på det selv, derfor markerte jeg det jeg så og kopierte teksten på skjermen min og det sto det klart og tydelig trådstarter.
Den ble forresten rapportert sånn i tilfelle det var en bug.

Or, there was a glitch in the matrix.
Sist endret av Kjelldriver; 19. mai 2020 kl. 23:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oraklet
discorebel's Avatar
Trådstarter
La meg prøve å få tatt et bedre bilde. Ikke trolling faktisk, bare shitty kamera
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Njæ, alt er relativt.



Jeg stussa på det selv, derfor markerte jeg det jeg så og kopierte teksten på skjermen min og det sto det klart og tydelig trådstarter.
Den ble forresten rapportert sånn i tilfelle det var en bug.

Or, there was a glitch in the matrix.
Vis hele sitatet...
Om det var det du så så tyder det på at den anonyme kommentaren var din egen. Hvertfall hver gang jeg poster anonymt står det "trådstarter" på kommentaren min rett etter den er posta, men når man refresher vinduet går det vekk og man ser tydelig det er forskjellige anonyme brukere. Er en slags bug på forumet ja.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rettelse, ikke hver gang for det skjedde ikke nå, men har sett det du snakker om hvertfall.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kom det igjen (på den forrige kommentaren min over her)
Hasj inneholder ofte andre planterester fra cananbisplanta enn bare trikomene. Det kommer an på hvor nøye filtrert det er, og ofte er hasjen preparert så enkelt som dette. Da kan det nok fort komme med plantefiber og annet rusk som ikke nødvendigvis trenger være der for potensens skyld. Det er nok tilstede i så og si all hasjen man røyker, men i større eller mindre grad.
Man kan stusse litt over at fibrene er så tydelige og "gressete" i forhold til resten av materialet, uten at jeg vil påstå at det nødvendigvis er buffa med vilje. Det er nok bare litt shabby tilberedt hasj.
Men jeg skal innrømme tanken om den beryktede kamelbæsj-bøffa hasjen kom i tankene mine. Det er slike fiber jeg ville sett for meg er fra dyrebæsj. Men jeg tror seriøst bare det er grovt filtrert hasj, altså ikke top grade shit. Eller kanskje det er nettopp dét, top grade kamelshit
Ville ikke bekymret meg mye over det
Plantemateriale?

Hasj er laget av weed og god weed er ofte "hårete" hvis ni fattar.
Sist endret av krystallkongen; 20. mai 2020 kl. 00:49.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det var det du så så tyder det på at den anonyme kommentaren var din egen. Hvertfall hver gang jeg poster anonymt står det "trådstarter" på kommentaren min rett etter den er posta, men når man refresher vinduet går det vekk og man ser tydelig det er forskjellige anonyme brukere. Er en slags bug på forumet ja.
Vis hele sitatet...
lol ok, jeg er enig med deg, men hvorfor skulle jeg poste anon og så rapportere posten? greit jeg er hjerneskada, men så ille er det ikke....
Det ser ikke ut som noe du får kjøpt som hjashj! Brenn den og lukt.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Plantemateriale?

Hasj er laget av weed og god weed er ofte "hårete" hvis ni fattar.
Vis hele sitatet...
Det er langt flere hår (pistiller) enn jeg noen gang har opplevd da jeg har kjøpt eller laget hasj, spesielt når man har rullet og formet den som en ball (evnt. klinkekule). Kan heller ikke se noe som ser ut som bladrester, og man får meg bekjent ikke et slikt sluttprodukt (som ser så kjipt ut) med kun pistiller synlige. Da må i såfall hasjen være laget av buds og rullet svært løst til ballform, men det ser jo mer ut som den er laget av klippings (i beste fall). Det lange håret hører i alle fall ikke hjemme der.

Anbefaler brenn- og luktetest slik som andre allerede har nevnt.