Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8034
Hei, jeg vasket hindagen og skulle også vaske bade og kommoden. fant noen sprøyter og noe lignende som ser ut som narkotika. hun som eier dette har vært narkoman før og innrømer det , men sier hun er clean nå.

fant en pose med hvit pulver på som sto askobinsyre på, fant noen sprøyter , og fant noen pakker med noe som het stericup. ser ut som pakke med sterilt vann eller noe. fant en stericup uten pakning hvor det var hvitt pulver oppi og noe lysebrunt/gult oppi

hva er dette ?

mistenker speed/heroin
BRAND ∞ STRONG
2 ord
snakk sammen
Anonym bruker
"Sinna Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Askorbinsyre brukes til å løse opp heroinen i vann under oppvarming, for å kunne injisere den.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin.
https://www.ung.no/oss/rusmidler/38928.html

Desverre minimal sjanse for at du får det godt med en som er avhengig, og du vil bare ødelegges av å leve med løgner og tomme løfter.
Heroin. Viss hun er clean nå som hun sier, så hadde hun ikke hatt dette liggende ��
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør henne, kanskje du bare har kommet over gammelt rot? Skal dere bo sammen og du finner brukerutstyr og poser her og der så er hun kanskje ikke clean "hele tiden".
Anbefaler deg og ha nalokson liggende.
Askobinsyre og kokekar, da er det nok Satans verk heroin det går i som det skrives over her.
Tviler på at hun har tatt vare på pumper og div utstyr som en påminnelse fra et tidligere liv.
Du får ta det frem og spørre henne og ta en prat med henne
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta praten kjapt! En uke på heroin etter tilbake fall vs 2 uker er som å ha 39 mot 40 i feber. Natt og dag.
Har det pågått i si 2 mnd så spiller det liten rolle.
R.i.p 23.04.2021
Tekstbok rusmisbruk, høres ut som heroin. Ta en alvorsprat med henne og si at dette finner du deg Absolut ikke i!
Både muttern og dama mi har funnet piller, et tomt Rivotrilglass og ved én anledning en ziplock med speed i jakker, under senger, i bagger osv. Felles for alt dette var at det var ting (baggene, jakkene) jeg ikke hadde brukt på en god stund. Dette var i halvåret etter avrusning og da var jeg honest to God nykter.
Det jeg prøver å si, TS, er at det kan hende det er rester etter noe dumt samboeren din har holdt på med tidligere kanskje til og med en gjest som har ruset seg?

Ikke døm for tidlig!
Høres dog veldig ut som heroin.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 10:27.
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
Hei, jeg vasket hindagen og skulle også vaske bade og kommoden. fant noen sprøyter og noe lignende som ser ut som narkotika. hun som eier dette har vært narkoman før og innrømer det , men sier hun er clean nå.

fant en pose med hvit pulver på som sto askobinsyre på, fant noen sprøyter , og fant noen pakker med noe som het stericup. ser ut som pakke med sterilt vann eller noe. fant en stericup uten pakning hvor det var hvitt pulver oppi og noe lysebrunt/gult oppi

hva er dette ?

mistenker speed/heroin
Vis hele sitatet...
Askorbinsyre brukes KUN til heroin. Det ,,sitronsyre,,,eller flytende eller hel sitron duger også til å løse opp heroinen. Beklager........
tusen takk for svar alle sammen. dette er heldigvis ikke dama men en kompis som tidligere har vært rusmisbruker. har spurt noen andre kompiser og de sier det er amfetamin.

kan det ikke være amfetamin også? folk har sagt det er speed men her inne sier dere heroin. som sagt jeg fant en åpen stericup, med noe hvitt pulver oppi og noe som så ut som var gult/lysebrunt

han sier han kun har tatt speed før men aldri heroin. kan ikke dette være speed? kan folk fortelle meg hvordan dette fungerer?

han har tydeligvis blandet askobinsyre med noe som er gult/lysebrundt, siden stericupen hadde hvitt pulver i seg og gult lysebrun pulver også
Askorbinsyre brukes til å løse opp heroin.
Askorbinsyre blandes med heroin. Hypotetisk sett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speed
Vis hele sitatet...

hvordan vet du om dette er speed? alle her sier heroin. han har brukt speed før men sier han aldri har rørt heroin.

oppi den stericupen var det hvitt pulver blandet med noe gult/lysebrundt
Speed kan ha forskjellige off-white farger. Gult, rosa, brunlig osv.

Lukter det surt og eddikete er det dop, lukter det kraftig fisk/blomster/kjemikalsk er det speed.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Speed kan ha forskjellige off-white farger. Gult, rosa, brunlig osv.

Lukter det surt og eddikete er det dop, lukter det kraftig fisk/blomster/kjemikalsk er det speed.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke amfetamin eller heroin... Her blir det jo sagt at det er funnet en pose med hvitt pulver der det står "ASKORBINSYYRE" + et kokekar.

Det er jo helt vill spekulering å si at dette er speed? Og dette må du ikke tro på TS.

Sånn jeg ser det så er dette brukerutstyr til heroin.. Dette er standard utstyr for enhver heroin bruker.
Så la oss ikke spekulere på hva det hvite pulveret er om det faktisk er markert med "ASKORBINSYRE"?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La meg også spørre om denne posen med hvitt pulver, hvordan pose var dette? Var det en gjennomsiktig "bag"? eller var det mer en emballasje som en salt pakke du får på burger king?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La meg også spørre om denne posen med hvitt pulver, hvordan pose var dette? Var det en gjennomsiktig "bag"? eller var det mer en emballasje som en salt pakke du får på burger king?
Vis hele sitatet...
det spiller vell ingen rolle ? var en klipspose som man kan ha drugs oppi. jeg bare lurte på om dette var for speed eller heroin. det har mye å si

er flere jeg kjenner som har sagt det kan være speed. men askobinsyren som ligger oppi den greien er blandet med noe gult/lysebrundt
jeg vet ikke hvordan man tar disse tingene så kan ikke vite det

sprøytespissen er litt kort, vet ikke om det har noe å si
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok da missforsto jeg hva du sa først. Grunnet til at jeg spørte var fordi jeg hadde forstått det som om det kun var en pose med pulver. Men er det altså en pose med pulver med en pakke med askorbinsyre oppi? Jeg sliter litt med å forstå dette tror jeg.

Men tro meg dette finner vi ut av det er nok av erfaring her på bruket. Kan du forklare hva det er du egentlig har funnet en gang til, eller evt legge ved et bilde av funnet?

Skjønner godt at du synes det er viktig hva stoffet er, mitt poeng var at vi skal ikke hoppe til konklusjoner, men det var altså basert på en missoppfatning av din første post.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
hvis det er speed, vil det ha en sterk lukt ofte, litt som maling eller løsemiddel (aceton)
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er bare rart med den askorbinsyra om det er speed? Det trenger jo ikke ha en relasjon.. men siden det ble funnet sammen er det jo litt rart da.

Her må du snakke med samboer altså rett og slett, blir nok ikke bedre av at vi gjør deg paranoid
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok da missforsto jeg hva du sa først. Grunnet til at jeg spørte var fordi jeg hadde forstått det som om det kun var en pose med pulver. Men er det altså en pose med pulver med en pakke med askorbinsyre oppi? Jeg sliter litt med å forstå dette tror jeg.

Men tro meg dette finner vi ut av det er nok av erfaring her på bruket. Kan du forklare hva det er du egentlig har funnet en gang til, eller evt legge ved et bilde av funnet?

Skjønner godt at du synes det er viktig hva stoffet er, mitt poeng var at vi skal ikke hoppe til konklusjoner, men det var altså basert på en missoppfatning av din første post.
Vis hele sitatet...
har jo skrevet det øverst. fant sprøyter. noen pakker med stericups og en pose med askobinsyre i. den ene stericupen var åpen og oppi den var det noe hvitt pulver, som mest sannsynlig er askobinsyre. men det var også noe annet pulver som var gult/lysebrundt. så det er blandet askobinsyre oppi stericupen med et annet middel

vet du hva det er nå?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er bare rart med den askorbinsyra om det er speed? Det trenger jo ikke ha en relasjon.. men siden det ble funnet sammen er det jo litt rart da.

Her må du snakke med samboer altså rett og slett, blir nok ikke bedre av at vi gjør deg paranoid
Vis hele sitatet...
trenger ikek snakke med han, han lyver som det renner av seg og er mest sannsynlig forsatt narkoman. bare lurer på om det er speed eller heroin
Sist endret av Bigjuicedaddy; 13. mai 2020 kl. 16:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres dessverre ut som heroin.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp kom deg vekk dette lover ikke til noe godt. Skjønner at dette er ekstremt vanskelig og her må jeg bare si at jeg føler med deg å ønsker at du tar deg selv og din egen helse i fokus. Du kan ikke noe for hvilken valg han tar, og da kan du ikke la det gå utover deg.. vær sterk!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp kom deg vekk dette lover ikke til noe godt. Skjønner at dette er ekstremt vanskelig og her må jeg bare si at jeg føler med deg å ønsker at du tar deg selv og din egen helse i fokus. Du kan ikke noe for hvilken valg han tar, og da kan du ikke la det gå utover deg.. vær sterk!
Vis hele sitatet...

ok. men hvordan kan du se at det er heroin og ikke speed? jeg vet ikke hvordan man tar noe av det. hvilken farge har heroin og speed?

har solgt speed i mine yngre dager og da var det hvitt som grøt. heroin har jeg aldri sett før
R.i.p 23.04.2021
Lys brunt, blir mørkere jo mer det er oppi
For faen, speed og heroin kan ha mange forskjellige farger!

HVA LUKTER DET?
Send det til lab om du må være 100% sikker.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man blander ikke amfetamin med askorbinsyre når man skyter. Amfetamin er ofte mer hvitt eller gul-hvitt, mens heroin er mer "gult" til brunt.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud det er da vel nærmest umulig for noen som aldri har prøvd et rusmiddel å gjøre noe ut av lukten på et pulver eller å beskrive det til oss... amf lukt er noe man veit hva er om man har prøvd det liksom, man kan jo ikke beskrive det.. jeg har hvertfall problemer med det
Synes bare det er smått provoserende når TS stiller samme spørsmål pakket inn på en annen måte om og om igjen.
Legg ut noen bilder og svar oss på spørsmålene vi stiller for å hjelpe deg å identifisere hva det er du har funnet.

Og hvilken forskjell gjør det om det er dop eller fart? Vedkomne er uansett en injiserende rusmisbruker og det er vel hovedproblemet.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 16:22.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var bare jeg som hadde lest første innlegg litt fort og jeg synes det var rettferdig og gjenta den beskrivelsen da den egt var god nok.

Her er det funnet et kokekar med noe brunt i som ikke er identifisert + noe smått hvitt pulver som antas å være askorbinsyre + at det er funnet hvitt pulver som er merket askorbinsyre.

Er du ikke litt enig i at dette antageligvis er hest?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ikke døm for tidlig!
Høres dog veldig ut som heroin.
Vis hele sitatet...
Skriver selv at det høres ut som dop, og det er det nok.
Men om TS fortsatt ikke er fornøyd med våre antakelser får TS legge ut bilder og svare på hva det lukter så vi får enda mer informasjon å jobbe med.

Eventuelt, send inn til laboratorium som kan gi deg svar.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 16:27.
Har du solgt speed i fortiden så klarer du for faen å gjenkjenne lukta.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Har du solgt speed i fortiden så klarer du for faen å gjenkjenne lukta.
Vis hele sitatet...
har solgt KG med speed uten å være borti det, valgte å være smart. trenger hverken å prøve noe, lukte på noe eller være borti det. fikk andre til å prøve for meg. husker bare at det var hvitt, så ut som grøtt og det lå i en stor pose

det som jeg har funnet hos han jeg bor med er askobinsyre, blandet med noe gulaktig/lysebrundt oppi en stericup

jeg har ingen anelse på hvordan man bruker narkotika, derfor jeg spør her

Sitat av Tarm Vis innlegg
Kansje ts er i troll humør i dag.
Vis hele sitatet...

er ikke i troll humør, jeg eier en leilighet og leier ut et rom i til denne fyren. skulle egentlig ikke leie ut, men syns synd i ham og det er ikke lett å få rom i oslo sentrum

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Skriver selv at det høres ut som dop, og det er det nok.
Men om TS fortsatt ikke er fornøyd med våre antakelser får TS legge ut bilder og svare på hva det lukter så vi får enda mer informasjon å jobbe med.

Eventuelt, send inn til laboratorium som kan gi deg svar.
Vis hele sitatet...

har tatt bilder , men ser ikke ut som det er mulig å legge ut her ? må skrive URL? jeg har bildene på mobilen
Sist endret av Bigjuicedaddy; 13. mai 2020 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare for og ikke trekke forhastede slutninger;
Kan fremdeles være amf men han henter pumpe og kanyler på sprøyterom/buss, men bruker ikke posen med askorbinsyre.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
For faen, speed og heroin kan ha mange forskjellige farger!

HVA LUKTER DET?
Send det til lab om du må være 100% sikker.
Vis hele sitatet...

ok vet du hvilken laber som kan ta dette imot ? og er det anonymt ?
Furst (tøddler over u'en) er et laboratorium som analyserer urinprøver for rusmidler og sikkert mye annet, du kan jo forsøke å ringe dit og høre hva mulighetene dine er.

Last ned applikasjonen imgur, last opp bildene der og link til dem ved å trykke på det gule ikonet med fjell nummer tre fra høyre over kommentarfeltet. Ser hvertfall sånn ut på mobil
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
har solgt KG med speed uten å være borti det, valgte å være smart. trenger hverken å prøve noe, lukte på noe eller være borti det. fikk andre til å prøve for meg.
Vis hele sitatet...
Valgte å være smart? Du er et kynisk rasshøl, som har (etter eget utsagn) profitert på andres avhengighet og lidelse. Også er du faen meg frekk nok til å spørre om hjelp for å avsløre innholdet i en pose.

Tipper du tenker å selge det videre. Føkk deg, din hykler!
Sitat av supercali Vis innlegg
Valgte å være smart? Du er et kynisk rasshøl, som har (etter eget utsagn) profitert på andres avhengighet og lidelse. Også er du faen meg frekk nok til å spørre om hjelp for å avsløre innholdet i en pose.

Tipper du tenker å selge det videre. Føkk deg, din hykler!
Vis hele sitatet...
Virker for meg som om TS ikke har funnet annet enn rester etter skuddmekk, og det er vel ikke noe særlig å profittere på..

Allikevel KP fra meg da du var knusende ærlig angående din mening om TS sin angivelige fortid som big-time amfetamindistributør.
Zing!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Furst (tøddler over u'en) er et laboratorium som analyserer urinprøver for rusmidler og sikkert mye annet, du kan jo forsøke å ringe dit og høre hva mulighetene dine er.

Last ned applikasjonen imgur, last opp bildene der og link til dem ved å trykke på det gule ikonet med fjell nummer tre fra høyre over kommentarfeltet. Ser hvertfall sånn ut på mobil
Vis hele sitatet...

vet ikke om jeg gidder imgur, fikk mange svar av bekjente også.

når det gjelder furst er det urinprøver. jeg ber jo ikke den mistenkte om urinprøver lol.

det jeg egentlig ville her var å vite om det er speed eller heroin, det har mye å si. heroin rett ut herfra, om det er speed så får han en sjangse og får gå på rusbehandling

Sitat av supercali Vis innlegg
Valgte å være smart? Du er et kynisk rasshøl, som har (etter eget utsagn) profitert på andres avhengighet og lidelse. Også er du faen meg frekk nok til å spørre om hjelp for å avsløre innholdet i en pose.

Tipper du tenker å selge det videre. Føkk deg, din hykler!
Vis hele sitatet...

var smart ja. tjente 1.5 mill noe som idag har større verdi. at rusmisbrukere bruker er deres egen feil, jeg hverken reklamerte på noen ting. jeg bare hadde det liggende og folk kom til meg. de velger selv og ta det og om jeg ikke hadde solgt det hadde de kjøpt fra noen andre

1.5 mill på 5 mnd er ganske smart trekk ja. nå er dette 8 år siden og jeg ville ikke gjort det samme igjen. har god jobb, intekkt og lever lovlydig. var bare en periode etter jeg hadde skadet kneet mitt og ikke kunne jobbe jeg gjordet dette

ja , jeg leier ut rom i flere leiligheter og denne personen leier hos meg. er det heroin kan han dra til helvete, er det speed får han dra på rusbehandling ellers ryker kontrakten

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare for og ikke trekke forhastede slutninger;
Kan fremdeles være amf men han henter pumpe og kanyler på sprøyterom/buss, men bruker ikke posen med askorbinsyre.
Vis hele sitatet...
ok, så vist det er speed trenger han ekstra utstyr? men hva med heroin da ? er det kun sprøyte da?
Sist endret av Bigjuicedaddy; 13. mai 2020 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det brukes bare til å skyte heroin ikke speed. Men man er ikke noe dårligere menneske eller leieboer av heroin, folk som tar amf er de værste. Både tjuvradder, klikka ustabile i hodet og i stor fare for psykose og voldelige angrep om de får i seg litt for mye.
Tar man heroin en gang i blandt kan man klare å være en chill og ordentlig person ellers og man skader ingen andre på heroin.
Skjønner ikke logikken din med at han kan dra til helvete hvis det er heroin men få ny sjanse og beskjed om rehab hvis det er amf? Enten bør du ha nulltoleranse for begge eller tillate begge. Hadde det vært opp til meg hadde jeg fått mer sympati for en heroinist enn en speedfreak.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og en speed freak som tvinges til rehab kommer aldri til å skje, vet du hvor mye det koster? De offentlig støtta plassene er ikke bare å legge seg inn på, dessuten er de mere som hospitser og ynglebase for misbrukere som lærer hverandre måter å ruse seg i skjul på og jukse på pisseprøver. Det er vel rundt 1% som blir rusfri så ikke tro at det er løsningen.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uforståelig logikk å ha solgt speed men være i mot bruken. Forespørselen eksisterer ikke uten tilgang, ja de hadde kjøpt av noen andre men med deg som selger så er du jo aktivt ledd i at folk bruker det. Ansvarsfraskrivelsen din er værre enn hvordan en misbruker in denial fraskriver seg ansvar så jeg syns egentlig ikke du har så mye å se ned på andre for.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det brukes bare til å skyte heroin ikke speed. Men man er ikke noe dårligere menneske eller leieboer av heroin, folk som tar amf er de værste. Både tjuvradder, klikka ustabile i hodet og i stor fare for psykose og voldelige angrep om de får i seg litt for mye.
Tar man heroin en gang i blandt kan man klare å være en chill og ordentlig person ellers og man skader ingen andre på heroin.
Skjønner ikke logikken din med at han kan dra til helvete hvis det er heroin men få ny sjanse og beskjed om rehab hvis det er amf? Enten bør du ha nulltoleranse for begge eller tillate begge. Hadde det vært opp til meg hadde jeg fått mer sympati for en heroinist enn en speedfreak.
Vis hele sitatet...
uansett er det mitt hus og jeg som bestemmer. det er snakk om stjeling her også og mye løgn så han skal nok ut. er forsvunnet gammle tlf, klokker div og for sein leie . mitt hus mine regler. i tilegg er han vært på avrusning 2 ganger og kom nettopp tilbake, så virker det som han er på an igjen
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg frem alt du har funnet og vis det til kompisen din og krev svar. Du og alle som leser denne tråden er nysgjerrig og kompisen din er den eneste som kan gi rett svar!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uforståelig logikk å ha solgt speed men være i mot bruken. Forespørselen eksisterer ikke uten tilgang, ja de hadde kjøpt av noen andre men med deg som selger så er du jo aktivt ledd i at folk bruker det. Ansvarsfraskrivelsen din er værre enn hvordan en misbruker in denial fraskriver seg ansvar så jeg syns egentlig ikke du har så mye å se ned på andre for.
Vis hele sitatet...
det er 8 år siden. vær så snill og ikke kveruler. dette er ikke kvinneguiden, eller hønseguiden. vi er alle menn her, hold drama og alt annet urelevandt ut av saken.

hele spm mitt i saken var. er det speed eller heroin?

jeg vet ikke hvordan man tar noe av det så derfor jeg spurte
Du høres litt sprø ut TS.
Heroin, rett ut.
Speed, helt greit, du får en sjanse.

Du snakker om rusmidler som søppel og vil kaste en mulig heroinist på hue og ræva ut av leiligheten, men ikke om det er amfetamin som blir misbrukt. SAMTIDIG som du skryter av storsalg i millionklassen av amfetamin som i mine og mange andres øyne er et mye eklere rusmiddel enn heroin.
Vedkomne du ser så ned på som følge av et hypotetisk rusmisbruk (for du vet enda ikke om vedkomne er i aktiv rus, husk det!) kunne like gjerne brukt stoffer DU har distribuert.

Fysj og fy. Hykler.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 19:47.
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
uansett er det mitt hus og jeg som bestemmer. det er snakk om stjeling her også og mye løgn så han skal nok ut. er forsvunnet gammle tlf, klokker div og for sein leie . mitt hus mine regler. i tilegg er han vært på avrusning 2 ganger og kom nettopp tilbake, så virker det som han er på an igjen
Vis hele sitatet...
Javel det er din rett og ditt valg og jeg skjønner deg godt om det er dama eller typen din for det er håpløst å være partner og se noe fremtid med. Det er også din rett om det bare er en som leier hos deg men holdningen din hvor du ser ned på misbrukere, kategoriserer dem, og samtidig skryter av å ha solgt det og ser ikke problemet med det er ikke innafor. Forventer du at misbrukere skal ta ansvar får du ta ansvar selv også. At du tror personen skal bli rusfri av å presses til rehab nok en gang etter allerede to ganger som ikke har hjulpet forteller meg at du enten er utrolig naiv, eller både naiv og forelsket og glad i dette mennesket. Det er ikke noe håp for han/henne som du kan bære på dine skuldre, personen vil åpenbart ikke stoppe med å ruse seg..
Anonym bruker
"Stinn Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bigjuicedaddy Vis innlegg
det er 8 år siden. vær så snill og ikke kveruler. dette er ikke kvinneguiden, eller hønseguiden. vi er alle menn her, hold drama og alt annet urelevandt ut av saken.

hele spm mitt i saken var. er det speed eller heroin?

jeg vet ikke hvordan man tar noe av det så derfor jeg spurte
Vis hele sitatet...
Du har fått MASSE svar så enten stfu og våkne opp eller gå å test det om du ikke tror på noen av svarene.

Og du må tåle å høre at du fremstår som en amsvarsfraskrivende og trangsynt douche, når du skryter av det. Det er ikke drama, det er real talk.

Om du henger på kvinneguiden også så syns jeg synd på de andre brukerne der, ut fra sånn du omtaler damer som høns er du vel ti ganger mer douche der og ingen hverken der eller her syns du er kul fordi du har solgt amf før i tida, ikke tro du er så jævla konge du oppfører deg low og det ER low å sitte å rakke ned på misbrukere, SÆRLIG når du er direkte årsak til manges misbruk selv sett deg ned!