Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1097
Har en kompis, tidlig i tyveårene, som skyter speed og heroin. Vil helst få han edru, men dette virker umulig. Det nest beste må da å være å få han over til andre inntaksmåter, selv om dette nok også blir meget vanskelig. Har fått inntrykk av at nåla > alt.

Vet man kan røyke dop, men det kan ikke gjøres hvor som helst. Det jeg lurer på er om kan spise en liten stein med heroin for så å få noe nevneverdig effekt? Og i så fall hvor fort man vil føle det og hvor lenge det vil vare?
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørt om folk som sier de både sniffer og spiser heroin i tillegg til å røyke det. Men det er vel et eget rush med å skyte der alt treffer på samme sekund og det skjer neppe på noen annen måte enn å sprøyte det rett i åra. Om folk klarer å glemme rushet så tenker alternative måter å innta det på er langt bedre over tid. Årer blir brukt opp og noen får infeksjoner og masse plager.
Har røyka dop selv noen ganger og det er helt klart et ganske deilig rush, men ikke så veldig intenst. Bygger seg sakte opp til en vill kroppslig eufori som kiler i armer, bein og ikke minst hodet.
Hvis det å skyte er mye diggere enn det igjen har jeg full forståelse for at det er vanskelig å gi slipp på.

Er likevel keen på å hjelpe kompis, så vil foreslå for han å prøve å spise og sniffe dopet sitt.
Amfetaminen nekter han å la vær å skyte
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er også interessert i om heroin kan inntas oralt ved å spise det?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Viss du koker det opp med en syre base og blander med litt vann kan det sniffes og helles på en liten nesespray flaske

Mindre rus, men å spise heroin har jeg ikke fått noe ut av noen gang. Selv ikke å sniffes pulveret funker ordentlig synes jeg med mindre jeg har lagd en base av det med syre først og sniffer væske.