Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2452
Skulle rydde opp i onedrive ettersom jeg hadde lite plass igjen. Slettet da skrivebordet, for jeg trodde dette kun var på onedrive og jeg trengte ikke noen backup av dette. Ettersom alt dette ble slettet så mistet jeg masse tilfeldige filer rundt omkring og mange viktige filer.
Gjenopprettet deretter skrivebordet og alle filene som lå i recycling bin, men har ikke fått tilbake alle filene selvom det er plass på Onedrive.

Prøvde å kontakte kundestøtte i Onedrive, men jeg har ikke Office 360, så de er veldig lite gira på å hjelpe meg.
Prøvd mye forskjellig av råd gjennom google og Onedrive trouble support angående dette, men fortsatt ikke lykkes. Noen som har peiling på dette?
https://www.ibas.com/no/

Har aldri brukt dem selv, men vurderer å gjøre det med en telefon jeg har.
Det som er på skrivebordet er vel bare snarveier? Du finner sikkert filene under "mine dokumenter" eller hva det heter idag.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det som er på skrivebordet er vel bare snarveier? Du finner sikkert filene under "mine dokumenter" eller hva det heter idag.
Vis hele sitatet...
Siden det snakkes om onedrive har trådstarter sikkert skrudd på "Known folder move" som automagisk putter desktop og my documents i onedrive

Det er forøvrig fullt mulig å putte filer og masse annet på desktop. Ikke bare snarveier. Det er idiotisk å gjøre det, men folk gjør idiotiske ting hele tiden.

Gjenopprettet deretter skrivebordet og alle filene som lå i recycling bin, men har ikke fått tilbake alle filene selvom det er plass på Onedrive.
Vis hele sitatet...
Hvilken recycling bin? lokalt på maskinen eller https://onedrive.live.com/?id=root&qt=recyclebin ? Har du sjekket sistnevnte om filene ligger der fortsatt?

Hvis ikke, og dataene er viktige nok, betal IBAS eller tilsvarende selskap for å se hva de kan gjenopprette
Trådstarter
6 0
Filene ligger ikke på pcen eller onedrive noe sted. Noen som vet ca hvor mye de tar på Ibas.com?
IT-Konsulent
Sitat av axelet Vis innlegg
Filene ligger ikke på pcen eller onedrive noe sted. Noen som vet ca hvor mye de tar på Ibas.com?
Vis hele sitatet...
Du kan sende inn for å få gratis pristilbud. Om du tenker på å gjøre det, skru av maskinen til du har bestemt deg og ikke skru den på! Dette har noe med hvor mye de får ut igjen.
Trådstarter
6 0
Ingen som har noe spesielt greie på Onedrive? prøvd 3 recover lost data programmer, men ingen finner filene. Har ikke råd til å bruke Ibas heller :/
Tipset kommer nok for seint for deg, men: HUSK BACKUP!! av alle viktige data!
Jeg har filer tilbake til begynnelsen av måneden i min «Recycle bin» på onedrive.live.com, så jeg stusser litt om ikke de ligger der
Trådstarter
6 0
Har selvfølgelig sett på onedrive på filen/filene, appen, nettsiden og hørt med onedrive hva problemet kan være, men de sier fortsatt at jeg burde se i papirkurven som jeg har sett etter 100 ganger de siste dagene og der ligger de ikke

Hadde jo backup i Onedrive antok jeg. Men var visst sånn at det var onedrive som eide halve pcen min