Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1204
Trenger kjapt ett svar. Fant ikke ut med sikkerhet at dette var trygt på google. Skal sies at jeg tok 50mg valium i går.

Har nå inntatt 400mg tramadol totalt og lurer på om det er trygt å innta ketamin og hvordan rusen blir. Er det verdt det?
Anonym bruker
"Ivrig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blanda denne mixen flere ganger. Ketaminen tar over for tramadolen så du merker ikke tramadolen etter noen linjer keta. Det er ikke TRYGT, men mest sannsynelig vil det ikke skje noe som helst farlig med deg. Du kan se her hvilke drugs som er farlig å blande: https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png
Anonym bruker
"Ivrig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Btw: Selv om det har gått fint for meg betyr det ikke at det vil det med deg så anbefaler deg ikke å blande det. Men om du gjør det start rolig med ketten
OBS: Kramper på Tramadol er ikke fett! Værtfall ikke om du er alene..
Jeg ville venta med ketamin til en annen dag, just to be safe.
Heller prøv deg frem på mindre doser enn 400mg Tramadol.
50-100 mg + ketamin feks, mindre krampefare.
Sist endret av Eyeamare; 5. april 2018 kl. 23:53.
Trådstarter
Da står jeg over. Bruker normalt å gå maks opp til 300mg tramadol fordelt på 3timer for mest effekt, kanskje 1g paracett noen ganger. Går ALDRI over 400mg, men en sjelden gang som nå så ble det 400mg i stedet for 300mg.

Til neste gang jeg tar en koselveld med tramadol tenker jeg å teste ut med phenibut. Blir spennende.
Sist endret av Polkos; 6. april 2018 kl. 00:12.
Har selv aldri gått over 300mg tramadol, på ett døgn. Har vært borti mye, men akkurat denne har jeg en god dose respekt for. Alene og blanda.
Har sett folk fått krampe av mindre doser.
Godt å se tråder som ender med " da står jeg over"
Sist endret av Eyeamare; 6. april 2018 kl. 00:19.
Tramadol frarådes å kombinere med Ketamin!

Kombinasjonen kan i verste fall være dødelig. http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png