Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 483
Hei!

Etter siste oppdateringa av Razor Synapse 2.0 til V1.16.06 har dem "føkka opp alt." For ordens skyld er det et BlackWidow 2013 keyboard jeg bruker denne software'en til.

Har googlet en del på det og funnet at jeg ikke er den eneste som har problem men ikke funnet noen løsning.

Det som skjer er at dersom jeg har software'en installert så flooder den enter key hviket gjør pc'n helt ubrukelig, mens uten software'en så fungerer tastaturet helt normalt som USB-HID, mens ingen av macro tastene virker.

Det som jeg har prøvd til nå:
-Funnet gamle install-filer og installert disse, men da gikk den rett i autoupdate og oppdaterte seg til nyeste versjon som tidligere nevnt er helt ubrukelig.
-For å hindre autoupdate la jeg til update manageren i firewallen slik at den ikke fikk oppdatere, men da dukker det ett nytt problem opp. Ettersom programvaren krever innlogging på nett så kan jeg ikke blokkere softwaren i firewall, noe som resulterer i at den finner den nye oppdateringa men får ikke installert den. Om jeg da plugger inn tastaturet så sier Synapse at den har funnet "Razer BlackWidow 2013" og kommer deretter med melding om at jeg må koble til en "Synapse 2.0 enabled device" (om jeg oppdaterer så klager den ikke på det, men som nevnt over så fucker det da opp enter tasten)

Er det noen som har noen teorier på hvordan dette kan løses eller er det bare å belage seg på å vente til neste oppdatering før jeg kan bruke macro tastene igjen?
Oppdatering: Har sendt bugreport te Razer så får vi vente og se om jeg får noe respons derfra..