Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4718
Okay! Tege nærmer seg, og vi må vite hva vi gjør i år. Det ligger an til litt mer desentralisert deltagelse i år, så deltagelse på #nff.tg @ EFnet blir vel mer sentralt enn tidligere.

Jeg vil vite: Hvem skal dit i år?

Jeg stemmer for at vi har noen aktiviteter sammen, som
  • nFF-babb @ Bar B Que
  • Gruppebilde

Det er to ting. Sleng ut forslag, folkens! Organisering skjer hovedsaklig her før TG, og på #nff.tg og her under partyet.

Vel møtt!
Skal selv ikke på TG, men throwieangrep der kanskje?
Jeg skal Sammen med Lolsannn og Elirdir.
din røver
Zeco's Avatar
Jeg skal dit sammen med en god del andre kompiser..
Gruppebilde er konge! : -D haha!
Haha, LED-throwie angrep var genialt:P Da må det være blå LED's
Det må være mange farger heter det
I'll be there :P Row 32 ftw
Jeg kommer rimelig sikkert innom 1 eller 2 av dagene sammen med noen venner .
LED-throwie angrep er et must, skal vi ha noe felles bestilling fra DX(?) på dette ?

Var vel også en gammel tradisjon med noe løp med noe greier foran øynene ? - Kan dette være noe i år også ?
Jeg skal ikke være med selv, men jeg stemmer for:
1.Duct tape
2. kontorstol
3. skilt som sier "Gratis Klem"
4. Bind for øynene
5. tilfeldig Freaker
6.????????
7. Profits!
jeg skal seate for meg selv, men kan sikkert bli med på både babb og gruppebilde, bare husk å sett fast et tidspunkt for dette da
Nå har jeg aldri vært på tege, men etter noen år på forumet her så vet jeg at løp med syrebriller er et must... Vi som ikke skal på tege forventer live feed av alt gøy!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg skal så fremt jeg får huka tak i meg en billett, følger med på partyticket hver dag nå..
Om jeg ikke får billett kan det godt hende jeg drar alikevell ettersom en bekjent har et hus jeg kan kræsje i.
syrebriller ja, noen som har en skjerm til overs?
Jeg skal selvfølgelig også, så BBQ og gruppebildet støttes naturligvis. Jeg befinner henholdsvis ved rad 44, sammen med Kugie på forumet.
Jeg kommer en tur om jeg står på oppkjøringa til bil. Blir tvilsomt med PC, men joiner lett et party og Bar B Que! Skal possibly hente/kjøre Myhre.
Jeg, MumFy og Sindreme eller Meeger skal på forumet her.

I fjor stakk jeg hodet innom og sa hei, men det eneste jeg fikk var et halvhjerta gjesp fra en eller annen utslitt nerd, så i år satser jeg på litt mer liv? Vil også gjerne være med på gruppebildet, og kebab.
o shit waddup
jeg er ikke på TEGE i år, dessverre, men spretter vel innom på kebab om ikke annet! Visse tradisjoner må man jo holde.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har aldri vært på TG før, men skal altså i år. Dere finner meg nok hinkende etter folk som hjelper dere, da jeg er medlem av Core:Crewcare. Jeg stiller gladelig opp til det som måtte skje, såframt jeg ikke har skift da (har morgen/dagsskift (8-16 er det vel)).
Jeg skal, og sitter på rad 59 sammen med noen venner. Er glatt med på eventuelle aktiviter!
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
jeg og rasmusstol skal dit

seat 49 og 50 row 50

joiner aktiviteter jeg:P

vært artig med syreløp, men ble ikke det forbudt i perioden mellom 05-08 a?

mener å huske det
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg + noen venner skal til TG, inkludert Brainiac her på forumet
Blir gjerne med på babb, bilde, syreløp osv...
Rad 47 et sted, husker ikke i farta. (på siden med stands, ikke tribune)
Sist endret av Thoryllo; 12. mars 2009 kl. 13:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
hva er egentlig babb?:P
skjønte ikke hva dette kunne være x)
Det nok ein kebab.
Har blitt ein fast tradisjon for nFF-ere å ete kebab i broderlig sammhold.
Sist endret av maggis0; 20. mars 2009 kl. 09:22.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kebab er digg.

Skal på TG, er gjerne med på et gruppebilde ++ Bab!
Reiser med blandt annet Andregjoh og fInk fra forumet.
Sist endret av daimeno; 20. mars 2009 kl. 09:36.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
åja, tenkte ikke på det:P
jeg og en par stykker har tenkt oss ja

men hva f.. er syreløp? ser for meg at dere drypper syre i øynene eller spiser LSD
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av eclipze Vis innlegg
men hva f.. er syreløp? ser for meg at dere drypper syre i øynene eller spiser LSD
Vis hele sitatet...
Du kan godt få dryppe syre i øynene dine eller ta LSD, jeg er ikke i Medic, så bryr meg ikke så mye, men syreløpet (som også kalles syrebrilleløpet) går ut på at man river av folien eller hva faen på en LCD-skjerm, og klipper den til så den passer på skibriller. Disse tar man på seg, og to stykker springer hinderløype og prøver å komme først. Det er vanskelig å se hvor man tråkker, og man vil ikke ligge i den korridoren og sove.
Det beste er jo at dere alltid drar å spiser den verste babben som er å oppdrive i hamar!
Neutral Good
Mith's Avatar
Bbq var best da jeg bodde i byen så da er den fortsatt best. Hva mener du er bedre? Siesta?
Mith: Bbq har tapt seg betydelig på endel år vil nok jeg si. Siesta har iallefall ordentlig kjøtt, ellers så har San Marino en ganske god en

Så kan det jo sies at det er verdt å ta turen til stange for å prøve en babb @ Pizza la'italia. Her snakker vi et lite spedbarn! Masse mat for 80 spenn + knall smak.
Sist endret av Butchern; 20. mars 2009 kl. 13:29.
Hvorfor ikke kjøre en av de klassiske "et så mye taco/pizza du vil" som pleier være rett ved vikingskipet
Vurderer å ta turen kun for gruppebilde sin del. Hoho, hadde jeg fått være med?
o shit waddup
Sitat av Jonta Vis innlegg
Det er vanskelig å se hvor man tråkker, og man vil ikke ligge i den korridoren og sove.
Vis hele sitatet...
Vanskelig er vel bare forbokstaven
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøre en av de klassiske "et så mye taco/pizza du vil" som pleier være rett ved vikingskipet
Vis hele sitatet...
Cause it ain't kebab!
Blir det noe party? Det ble vel avlyst sist, men mener å ha hørt at dere hadde en liten festlighet for de som var 18+ en gang tidligere.
Snillorg's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det var snakk om det et par ganger i fjor, men jeg husker ikke om det ble noe av det. Var vel froskenfredrik og mushy (?) som hadde et hotellrom og litt drikkevarer, om jeg husker riktig?

Vi var på en annen plass enn bbq i fjor også, som en uoffisiell kebab i tillegg til bbq. Jeg synes egentlig at kebaben der smakte bedre, noen som husker hva plassen het?
Sist endret av Snillorg; 20. mars 2009 kl. 14:52.
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Butchern Vis innlegg
Mith: Bbq har tapt seg betydelig på endel år vil nok jeg si. Siesta har iallefall ordentlig kjøtt, ellers så har San Marino en ganske god en

Så kan det jo sies at det er verdt å ta turen til stange for å prøve en babb @ Pizza la'italia. Her snakker vi et lite spedbarn! Masse mat for 80 spenn + knall smak.
Vis hele sitatet...
San marino er grei ja, men siesta er dårlige greier. Stangebabben er jo selvfølgelig den beste, men hvem gidder å dra dit under tg?

Myhre, tror det var siesta dere var på.
Sist endret av Mith; 20. mars 2009 kl. 15:07.
Ahh. så blir litt sånn som promillebriller da?
Er jo enorm morsomt å ha slike på seg
Blir mer som prosentbriller kan jeg tenke meg...
Drar nedover sammen med en del kompiser, så hadde vært festlig å være med
på noe med nFF!

En liten festlighet, litt løping med syresikt og babb er jeg med på!
Jeg har en "syre"-plate liggende fra forrige TG da noen knuste LCD-skjermen sin, og kan sikkert ta med denne om noen bidrar med briller og saks :P

Er crew i år igjen (natt), så er begrenset hvor spontan jeg kan være. Hjelper på om ting bestemmes flere timer/dager i forveien så jeg får lagt soving til riktige tidspunkt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg kan antageligvis stille opp med briller og saks. Såfremt jeg får tilbake disse såklart.
Jeg og noen kompiser skal dit, så jeg deltar gjerne på noen aktiviteter : )
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg skal der og er gjerne med på kebab og bilde. Sitter ved Thoryllo, så jeg gir han ansvaret å passe på at jeg kommer med.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Brainiac Vis innlegg
Jeg skal der og er gjerne med på kebab og bilde. Sitter ved Thoryllo, så jeg gir han ansvaret å passe på at jeg kommer med.
Vis hele sitatet...
Ville ikke gitt meg ansvaret Brainiac! Jeg greide ikke (glemte) å komme meg med på bilde eller babb når jeg satt med nFF på TG07!
Men i år, får jeg/vi prøve å huske det!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Blir nokk med på Gruppebilde og en _rulle_ babb
Skal på TG i år, og kjenner at jeg lett er med på bilde, babb og syreløp, gjerne andre morsomheter dersom de skulle dukke opp, vil bare ha litt info på forhånd, så man ikke er i drømmeland da det skjer
Ble det en NFFrekke på TG i år egentlig?
Neutral Good
Mith's Avatar
Nei, etter det jeg kan lese meg fram til her så virker det som om "alle" skal på tg, men de gidder ikke sitte sammen.
Dårlige greier.
Hvordan avtaler vi de forskjellige eventsa?

Har ikke lyst å miste gruppebildet, eller andre festligheter
Snillorg's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Mith Vis innlegg
Nei, etter det jeg kan lese meg fram til her så virker det som om "alle" skal på tg, men de gidder ikke sitte sammen.
Dårlige greier.
Vis hele sitatet...
Bakkus har en seatingtråd men den kom for seint, dessverre. Det aller meste av sammenhengende seats var tatt.