Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4784
Det er i skrivende stund to uker igjen til TG08, og jeg tenker at vi må få planlagt litt, kanskje lagt et lite tidsskjema (nff-babb, syrebrilleløp, gruppebilde etc) for at TG skal bli så morsomt som mulig.

Jeg vet at Dyret er i Security-crew, er det andre som ikke har mulighet til å legge opp døgnet sitt selv på grunn av compoer, crewstillinger, seminar eller lignende?

Jeg har gode planer om en del timer søvn hver natt, så jeg foreslår at de fleste aktiviteter på rekka kanskje blir fra 18:00 og utover kvelden.

Skal rekka ha noen større installasjoner? Jeg vet at afen skal dra med seg lyd nok til alle, er det noen som har planer om kick-ass hyller eller noe sånt?

Kom med forslag til hva vi skal gjøre i år, årets TG skal sitte igjen i hodene til alle som en eneste, lang fest!

Relaterte emner:
nFF@TG08 - tidlig planlegging
TG08 - seatingtråd
nFF@TG07 - Diskusjon
Jeg kommer, men sitter litt lengre unna med klanen =/
Blandt annet fordi det blir for bråkete til å spille compoer så nærme senen.

Dog, blir med på aktiviteter om det passer med tiden
Regner med at frosken og jeg hoster en fest på hotellet som ligger litt nærmere Hamar sentrum.
First Hotel: http://www.urlcrop.com/kart

Vi er selvfølgelig avhengig av å bli enig om en policy vedr alder/alkohol og hvorvidt vi andre ønsker å lukte hasj/sokker resten av Tg. For å starte interessesøket, kan jeg si at dette kunne ha vært en fin måte å starte TG på - Nothing breaks the ice like alcohol!
Er det noe interesse for dette?

Frosken: Nei vi har ikke snakket om det, men med litt skje så er du med
Sist endret av Chubby; 5. mars 2008 kl. 18:27.
Jeg er med på en øl eller to!
Sist endret av jonarnev; 5. mars 2008 kl. 21:11.
Jeg sitter dessverre ikke på nFF-rekka i år heller, men hvis noen er klare for litt kos og/eller wii så er det bare å ramle bort på rad 16/17, der jeg og folket sitter langs midtgangen.

nFF-babb er en selvfølge, og syrebrilleløp hadde også vært artig. Man skal heller ikke se bort ifra litt festing nå og da

TG08 kommer til å bli fett. Fetere enn før!
Jeg dukker nok også opp på tg, men ikke på nff rekka.

Satser på babb og evnt. et par pilst en kveld. Men mulig jeg slenger meg på hvis det skjer noe annet spennende også. Får bare se hva som skjer, hadde vært fint om dere på nff-rekka holder oss outsidere oppdatert underveis
Dukker opp på TG, og blir sittende på andre siden av nff rekka eller hvordan jeg skal si det. Rett over blir det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke mange dagene igjen folkens....

Har vi noe stuff som banner, projektor/lerret eller noe lignende?!
Sist endret av iDark; 16. mars 2008 kl. 20:51.
Chubby... Jeg skal på tg, men jeg skal ikke være med på nFF-rekka. Er det mulig å få værra med selvom jeg ikke er på rekka? =)
Max: Dette er ment som en nFF-greie, og dermed er medlemer av nFF velkommen. Nå har ikke frosken og jeg fått noen særlige tilbakemeldinger, så vi bestemte oss i fylla på lørdag til å føle på stemingen på tege og ta det deretter.

Jeg kan se for meg at vi skraper sammen noe, og får en kickstart på hele tege. Eventuelle aktiviteter annonseres i kjente fora.
okei, høres flotters ut. Veit noen om det kommer til å bli en irc-kanal som vi kan bruke på tg? Hadde vært bra, slik at alle kan utveksle ord uansett hvor de sitter i hallen...
I fjor var det #nff.tg på EFnet.

Håper folk er med på et lite nff-kalas på hotellet. I fjor var det litt dødt og asosialt på rekka, en pils eller to vil kanskje lette litt på stemningen.
Sitat av froskenfredrik
I fjor var det #nff.tg på EFnet.

Håper folk er med på et lite nff-kalas på hotellet. I fjor var det litt dødt og asosialt på rekka, en pils eller to vil kanskje lette litt på stemningen.
Vis hele sitatet...
Det vil det nok sansynligvis ja. Sier du nå at det blir et lite treff på hotellrommet ditt? I så fall, så skal jeg prate med deg om kamerateknikker og slikt, har mye å lære akkurat på det området! =)
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av Myhre
Jeg vet at Dyret er i Security-crew
Vis hele sitatet...
Hvem er Dyret?
Sist endret av Sgt. Pepper; 17. mars 2008 kl. 14:19.
Sitat av DannyFugl
Hvem faen er Dyret?
Vis hele sitatet...
Om du roer deg ned og prøver og tenke litt selv, så er det et av medleme her ved forumet.

http://www.freakforum.nu/forum/member.php?userid=18087
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Hehe oops:P trodde det var en eller annen sur fyr som satt i crewet:S :P
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Husk: Resten av nerdene her krever bilder fra alt som skjer
Anti: Det kommer sikkert en høykvalitets Piczo-side. Alles drøm
Sist endret av Chubby; 17. mars 2008 kl. 15:19.
Det går rykter om at piczo-siden allerede er oppe.
Sitat av Myhre
Kom med forslag til hva vi skal gjøre i år, årets TG skal sitte igjen i hodene til alle som en eneste, lang fest!
Vis hele sitatet...
Hadde ikke tenkt meg på TG08, men der forandra du hele viljen min.

Hvor mye koster en billett idag ca? Noen som har noen å selge?
Alle billetter koster 800+ evt 37kr.
Ja, men er de å få tak i idag?
Sitat av KimKim55
Ja, men er de å få tak i idag?
Vis hele sitatet...
Søk litt rundt, flere på forumet som har prøvd å selge. Mulig du finner en.
Du kan også skjekke med partyticket, flere som selger tilbake billetten.
En bilett koster det samme som den gjorde da de startet bilett salget. Som skal være 800,- etter hva jeg sist husket.

Du kan prøve og høre i de postene som allerede er lagt opp hvor folk ønsker og kjøpe, eller selg. Så kan det nok hende at du kommer deg på TG iår du også
Jeg har gitt lite lyd fra meg i forberedelsene til TG i år, mest fordi jeg har hatt mye annet å tenke på. Jeg hadde planer om å prøve å få opp banner og litt slikt, men det blir det dårlig med. Jeg kommer i alle fall til å ha med ett par dugende høytalere, TV (37" om den kommer fra service i morra tidlig) og guitar hero - vi kunne jo spilt en turnering eller noe. Ellers er jeg alltid interessert i å flerspille gamle klassikere som Flatout2, GTA2 og Quake 2.

Ølling er alltid kult, og jeg blir så klart med på hotellfest. Og så tar jeg så klart med meg det originale settet syrebriller. Ingen TG uten.
Syrebriller - Vi skulle ha hatt flere ødelagte LCD-skjermer i denne verdenen.
Norsk tollvesen sitter på banneren jeg planla for rekka. Bah.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Nichotin: What the hell.. wai?
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
damn, om jeg hadde visst om dette syreopplegget skulle jeg tatt med min ødelagte LCD-skjerm.
Og ang GTA2 - YEAH. Har i det siste fått skikkelig sansen, og det må jo være dritartig med 6-player på TG. Har spilt 3 på det meste, og det var morsomt nok det. Hadde det gått an med uoffisiell, uhøytidelig GTA2-kompo for nFF-folk? Kan se for meg at det kan bli en del stress å organisere for hele TG, men om vi bare er noen som spiller kan det ikke være så mye å gjøre. Jeg sitter forøvrig ikke i nærheten av dere og de aller fleste har vel aldri sett meg her før, men jeg leser aktivt og det hadde sikkert vært morsomt å være sosial med noen andre enn gjengen jeg drar med.
Sitat av Graapho
damn, om jeg hadde visst om dette syreopplegget skulle jeg tatt med min ødelagte LCD-skjerm.
Og ang GTA2 - YEAH. Har i det siste fått skikkelig sansen, og det må jo være dritartig med 6-player på TG. Har spilt 3 på det meste, og det var morsomt nok det. Hadde det gått an med uoffisiell, uhøytidelig GTA2-kompo for nFF-folk? Kan se for meg at det kan bli en del stress å organisere for hele TG, men om vi bare er noen som spiller kan det ikke være så mye å gjøre. Jeg sitter forøvrig ikke i nærheten av dere og de aller fleste har vel aldri sett meg her før, men jeg leser aktivt og det hadde sikkert vært morsomt å være sosial med noen andre enn gjengen jeg drar med.
Vis hele sitatet...
Hei, jeg tar med syrebrillene mine. +jeg har noe LCD filter liggende som jeg kommer til å ta med til de som evnt har lyst til å bygge sine egne(førstemann til mølla) så ta med slalombriller evnt lignende. jeg sitter ikke på nFF rekka, men kommer nok til å være tilgjengelig på IRC stortsett heletiden mens jeg er i skipet.
Jeg har for faen ikke fått prøvd de syrebrillene enda, i år skal det skje! :P
For de som ikke har prøvd syrebriller, her har jeg prøvd å vise hva man egentlig ser: http://www.freakforum.nu/forum/showp...2&postcount=13

Tenk deg så at du skal løpe mellom sovende folk på gulvet, hindringer som blir kastet ut foran deg og samtidig unngå å treffe veggen. Ikke lett. Men veldig gøy å se på!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Noen som har tenkt på hvor vi skal legge løpet i år for å unngå bråk? Hadde vært kult å lage en skikkelig hinderløype ute, men hadde krevd litt planlegging.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg sitter på fugleberget nå og skuer utover folkemengden. Herlig å være crew.

Noen som er på plass allerede?
R36 S43!

dosky aka Lightstorm er på plass ; >
Nichotin, froskenfredrik og meg har ETA +- 15:50
Da sitter jeg på bussen på Oslo Bussterminal... Surfer åpne nett... Er oppe rundt 13:00... Men kommer ikke til å sitte på nFF-rekka da, selv om det sikkert hadde vært fett...
Jeg er da fremme nuh =) '
Seat 64 Row 60.
Bare å slenge seg bortover om noen føler for det
Er med på gruppebilde jeg iaf ta de en av de første dagene så vi ikke ser for svette og jævlige ut:P
Skal knækkes
Golder's Avatar
Ser du, eller enda værre er, svett og jævlig skal jeg personlig pushe security på deg så mye de får vasket deg - om ikke du klarer å gjøre det selv!

Det er essensielt at du holder deg ren og pen, både for din egen og de rundt deg sin opplevelse av TG.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Første oppmøtte: https://imma.gr/3984

Labert.. :P
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
bakkus & crew kommer oppover imorra kveld/natt
Sitat av Dodecha
Første oppmøtte: https://imma.gr/3984

Labert.. :P
Vis hele sitatet...
Kan du legge ut flere bilder?
Hvor sitter dere i år? Får stikke bortom i kveld :-)
Dere nerder skulle fiksa et webcamera live som vi andre kunne se på!^^
Kom ikke ombord på tg i år.
Satser på nesteår!

EDIT: Fant en link til cams. kan ikke NFF Stelle seg der ikveld så vi andre får se dere litt? Evt ha syrebrille løp der!

http://webcam.tg08.gathering.org/webcam-10mbit.vlc
Sist endret av imF@; 19. mars 2008 kl. 13:09.
http://youtube.com/watch?v=MTe8lENhF14

er det nichotin som blir spurt ut rundt 02:19?
Sist endret av VivaLatrina; 19. mars 2008 kl. 14:04.
nPulz og jonarnev sitter på rad 12, sete 56 og 55 ^^
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
https://imma.gr/3986
Enda et
Sist endret av Dodecha; 19. mars 2008 kl. 17:39.
Galleri fra ubitech.org: http://photo.ubitech.org/The%20Gathering%202008/

Live Webcam fra presidenten.org: http://presidenten.org/TG2008/
Sist endret av nPulz; 19. mars 2008 kl. 17:48.
Må innrømme at jeg ikke kan finne dere i det hele tatt. Row 12, right? Noe form for banner?