Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 642
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på om det er legen eller om det er andre på legekontoret som ringer/bestemmer når det er tid til å ta urinprøve?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten at jeg kan svare på spørsmålet helt sikkert, så regner jeg med at fastlegen din tar kontakt. Men har det noe å si hvem du får beskjed fra?
Trodde man avtalte det med lege jeg? F. eks annavær mandag elns.
Da jeg måtte levere blodprøve for å få tilbake førerkortet ble neste prøve avtalt når jeg var der på legetime/blodprøve.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjorde avtale med legen, møtte opp 1 gang hver uke og etter en god stund gikk det over til annenhver uke
Det er først og fremst en avtale i mellom deg og legen. Skal du gå fast 1 eller 2 ganger i uka eller skal du ha uanmeldte prøver? Hvis det er uanmeldte prøver er det fastlegen din som bestemmer når, og gir de på legekontoret beskjed slik at de kan kontakte deg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg leverte prøve hver uke i 1 år pluss stikkprøver. De som ringte og ba meg komme på stikkprøver var de som jobber på labben