Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1420
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spurte hvordan man fikk krypto valutaen i ekte penger, da dette er en tjeneste som tilbyr at betalinger fra andre skjer ved at de legger inn vanlig visa kort info, og pengene de overfører kommer i krypto kalt stealthpay på min konto, og jeg trodde jeg selv kunne overføre fra krypto kontoen til ønsket bankkonto men fikk dette til svar:

To convert Stealth money to real money (bank account in this case), you have to go here: https://www.stealthpay.com/sellxst and choose "International bank transfer" in the "Payment method" drop down window. On the next page you will see our Stealth account number where you send us your Stealth. After we receive your Stealth, we will wire your funds to your bank account.


Jeg har jo lest om de kryptoselskapene som bare tar folk spenn og fordufter. Er dette legit?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å gi noen IBAN eller SWIFT routing nummer (som du finner/genererer i nettbanken din) betyr ikke at de kan trekke penger fra deg, det er utelukkende for at noen skal kunne sende penger til deg. Den eneste risikoen du utsetter deg for er at den du gir dette til (og sender kryptovalutaen til) vil kunne skjønne at den lommeboka/kryptoadressen tilhører deg (basert på ditt veldig sporbare internasjonale kontonummer).

Mao, du bør stole på de de du både sender kryptoen til og de du gir iban/swift kontonummer til, for hvis de skulle være informanter eller rett ut være myndighetene selv som drifter, så har du i korte trekk ropt "all denne kryptoen tilhører meg og mitt fulle navn". Er du heldig er de ærlige og sender deg pengene og sletter all info om deg og ditt kontonummer samt kryptolommebokadresse. Er du mindre heldig så stjeler de kryptovalutaen din og ikke gjør noe mer. Er du uheldig så er det myndighetene som tar kryptoen din og straffeforfølger deg for whatever pengene stammer fra.

Men når det er sagt, i legitime ærlige og redelige sammenhenger er det ingen fare eller risiko å gi ut sitt iban/swift kontonummer. Det er bare et kontonummer som din bank setter opp for deg så du kan ta imot internasjonale pengeoverføringer (og avsender må som regel inkludere gebyrene for dette).
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Halla takk for svar nei tenker ikke scam via Iban osv men at mellomledd altså stealthpay beholder pengene selv uten å sette inn på min bankkonto? I og med at de sier konverteringsprosessen er at jeg må sende de kryptoen fra min kryptokonto, for at de skal sende meg min kryptoverdi i ekte penger til bankkonto. Finner ingen legit reviews om siden så det lukter jo litt muffins å sende fra seg verdier på den måten
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha neiii ellers takk det der er jo som å gi fra seg spenn til en fremmed på gata som sier brb
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 17:09.