Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1587
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei alle, som tittelen sier føler jeg behovet for en liten sprekk, men vet ikke helt hva jeg er ute etter.
tåler ikke tjall alene, blir bare paranoid. kanskje kombinert med noe valium, men røykingsen er så dyr om dagen uansett
har planer om å bare sitte hjemme foran maskinen og titte på noe, game litt kanskje.. vurderer noe benzo men vil helst være oppegående imorgen kveld igjen
kanskje en teit tråd men har noen noe innspill?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med 2cb? Morsomt uten å være for "dypt".
Adrenalin? Fin ett flott stupestes og hopp uti vannet, høyden og kuldesjokkwt burde gi deg en fin rus.
Hva har du tilgang til?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hva har du tilgang til?
Vis hele sitatet...
benzo, speed, cola, tjall, morfin, lsd (no go) ikke noe utenom det normale
Pils og cola? Evt bare pils
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du absolutt skal ruse deg ordentlig så ville jeg kjørt på med noen valium/xanor, noen få pils og røykings.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rødvin gir nice og mellow goodfeeling til å slappe av og kose seg på
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du absolutt skal ruse deg ordentlig så ville jeg kjørt på med noen valium/xanor, noen få pils og røykings.
Vis hele sitatet...
hvor mye valium eller xanor kan jeg ta uten at jeg blir helt kake dagen etterpå? sånn, ca.. veier 75kg
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Pils og cola? Evt bare pils
Vis hele sitatet...
ja hadde cola ikke vært så dyrt bare :
Av det du sier du har tilgang på så har du jo med de andre innleggene dine nesten utelukket alt da? Cola er for dyrt, hasj tåler du ikke, valium vil fungere dagen etter osv osv.. Måtte blitt litt speed eller morfin da, personlig hadde jeg gått for morfin til å bare sitte hjemme å slappe av på. Benzo er dritkjipt alene imo å dette er jeg ikke alene om å mene.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvor mye valium eller xanor kan jeg ta uten at jeg blir helt kake dagen etterpå? sånn, ca.. veier 75kg
Vis hele sitatet...
Valium har en halveringstid fra helvete, så de vil fungere omtrent like bra dagen etter. Xanax kan du ta litt av å være helt fin dagen derpå, men du vil bare bli slapp og angstfri på en dose du ikke mister alle hemninger på. Det lyser ett par varsellamper hos meg når du må spørre her inne om hvor mye du kan ta. Ikke uvanlig at folk som ikke vet hva dem driver med går i totalt blackout. Ikke gå for benzo er mitt tips.
Sist endret av Alge; 21. juli 2020 kl. 18:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin er kjekt om man har litt vett
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk deg 4 pils, så begynner du å dra noen linjer cola utover kvelden. diggeste som fins
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde det vært meg hadde jeg gått for en aften med en saftig kombo av morfin og amfetamin.
Kan dog være hardt for hjerte med en blanding av pluss og minus så jeg skal ikke anbefale det.
Men skal du bare sitte hjemme og chille. Så er vel morfin eller amfetamin det som kanskje gir den mest passende formen i mine øyne..

Men igjen så er smaken som baken. Noen elsker benzo eller cola form alene. Jeg synes det er for kjedelig og har aldri hatt helt sansen for det i seg selv så jeg foretrekker som sagt andre greier.
Ghb er jo alltids gøy om muligheten er der
Morfin da ��