Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1157
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo, har tatt litt fart og kosa meg, så skulle jeg på besøk og prate med noen kompiser, men stemninga falt veldig for meg på visse samtaleemner som kom opp, ble litt vel dyp og seriøs samtale for humøret jeg var i. Problemet nå er at jeg klarer ikke hype meg selv opp igjen? Klarer å kose meg alene, men sitter litt fast i sånn kjedelig humør. Prøvd å game, høre på musikk og danse, skal straks gå meg en kjapp tur for å se om det letter noe på humøret, men lurer på om det er noen andre som blir slik? Og eventuelt om noen har tips til å hjelpe meg tilbake i en positiv stemning?
Kjenner igjen problemstillingen, men har selv lært meg å komme kjapt over den for mange år siden.
Generelt tips er å oppsøke positiv ytre stimulans siden huet gjerne henger seg opp i hva enn som 'plager' det.
Prøv å ringe en (annen) kompis og slå av en hyggelig prat om noe annet.
Prøv med annen musikk - noe du har digget tidligere eller som vekker gode minner. Hvis du har mulighet så spill HØYT.

Poenget er å prøve å distrahere opphenget som sitter i huet.

Lykke til
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrashMazta Vis innlegg
Kjenner igjen problemstillingen, men har selv lært meg å komme kjapt over den for mange år siden.
Generelt tips er å oppsøke positiv ytre stimulans siden huet gjerne henger seg opp i hva enn som 'plager' det.
Prøv å ringe en (annen) kompis og slå av en hyggelig prat om noe annet.
Prøv med annen musikk - noe du har digget tidligere eller som vekker gode minner. Hvis du har mulighet så spill HØYT.

Poenget er å prøve å distrahere opphenget som sitter i huet.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Høres ut som en god ide å rykke litt i nostalgi følelsen og finne igjen gamle slagere fra da jeg var barn/ungdom
Keep on Rockin'
Slenger meg på TrashMazta sin tanke! Kjør på med de gode gamle favorittlåtene som virkelig får deg opp! Bruker og funke for meg iaf. Lykke til videre med kvelden og håper stemningen stiger!
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant noen 90talls spillelister på spotify og funka fjell! Mye bedre stemning, så da er det bare å kose seg til søvnen kommer på besøk
Gjør det samme selv, når jeg er på tur og jeg ikke føler meg optimal.
Setter på gamle sanger fra ungdommstida som trigger masse gode minner med gutta
Jeg merker at jeg kan ikke døgne på de greiene her. Blir bare loka i skallen og sliten.
Skjønner ikke at folk gidder å være våken i 3 dager+
Blir jo bare stuk og galskap.
Bedre å ta mindre justeringer og sove hver natt fra mine erfaringer.
Men lett å døgne en natt når du viber fett en natt og snorter i deg noen feite linere hver time, så sitter man der på dagen med nedtur og sliten og ekkel i kroppen, og må justere mer.

Har vært våken 3dager +
6 Dager er rekorden og det var ikke en særlig hyggelig opplevelse.
Sist endret av Samael99; 6. juli 2020 kl. 04:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ting som hjelper:

1. En joggetur, kan aktivere hjernen din og slippe ut litt ekstra happystoffer i hjernen (men siden du er på fart så er det viktig at du ikke overdriver det)
2. En ISKALD dusj (dette er ekstremt deilig, og den gode følelsen i huden kan være med en stund etter dusjen)
3. En kaffe, om du ikke har drukket noen allerede