Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 950
Gar klart å fått tak i et brett me seroxat 20mg, lurer på om det er noe rus å hente av de?
Å kan jeg isåfall blande det med alko/cola ?
ingen rus, dette er antidepressiva (SSRI)
Nei, er et antidepressiva. Ja, du kan blande med alkohol og kokain, men Seroxat vil ikke forsterke rusen - bare så det er nevnt.
Så det er egentlig bare å kaste de med andre ord? Har ikke angst eller noe sånnt så virker ikke som jeg får så mye utav de pillene da...
Elendig kombinasjon. Bli kvitt de asap.
Du kan få muskelkramper, feber og ubehag om du tar masse av seroxat.
Tør ikke tenke på hvor drit man hadde følt seg av et brett med antidepp + kokain + alkohol. Mulig du hadde ringt legevakt
Såppas ja! Bra dere var rask på å svare ! Takk for hjelpen
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feber og ubehag får du ikke, det er bare bullshit, men å blande Seroxat med alko+++ er bare nonnsens! Hvis du ikke er deppresiv så styr unna.
Jeg sa hva du får av å ta et helt brett seroxat (som ts skrev), da kan du få feber og muskelsammentrekninger jfr. felleskatalogen.
Blant bivirkingene er selvmorsdforsøk om jeg har forstått det rett. Jeg personlig har svært lite tro på denne typen preparater i noen som helst sammenheng.


https://www.felleskatalogen.no/medis...thkline-563859