Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2665
Drikker ikke særlig mye, og skal på fest neste helg.Har dere tips til noe lett-drikkelig ferdigblandet brennvin som ala Jagermeister eller Hot N Sweet?
Kommer virkelig an på hva du liker, men Fireball er nokså populært så vidt jeg vet.
Mintu og ouzo smaker ogsaa rimlig digg!
Ga-jol med granateple og lakris! Veldig lettdrukket og god smak.
Sist endret av sukkersyke; 9. desember 2019 kl. 03:53.
Bacardi razz er vel en klassiker
Jeg liker :Sambuca er en søt og sterk italiensk likør basert på anis og varierende krydderblandinger.

Smaker som kongen av Danmark drops.
Bare navnet "Sambuca" gir meg gåsehud. Fysj og fy! Haha.

Lær deg å like Vodka, det er enkelt og greit å få ned
Single Malt Whiskey med is, eventuelt med en appelsin twist/båt for en mildere smak om du ikke er vandt. Blir single malt for dyrt er vinmonopolets egen Upper Ten en god blended whiskey til en grei pris.
Prøv vodka med Fun eple og pære saft, det smaker saft...
Sitat av Cocktail Vis innlegg
Single Malt Whiskey med is, eventuelt med en appelsin twist/båt for en mildere smak om du ikke er vandt. Blir single malt for dyrt er vinmonopolets egen Upper Ten en god blended whiskey til en grei pris.
Vis hele sitatet...
Det er dusinvis av gode whisky som ikke er single malt. Føler det er nesten er litt mytisk dette med single malt. Nesten som når ølprodusenter reklamerer med "renhetsloven".

Feks er min favoritt Jameson. Blended. Og du kan gå opp i kvalitet til visakortet går varmt.

Blir dog ikke lei meg om om noen åpner en Glenlivet single malt.
Sambucca, fireball og mintu er slikt jeg liker iallefall
Mintu og kaffe = the bomb
Bland en del Mickey finn med bringebærsmak, en del vodka, en del fun light, 7 deler vann og isbiter.