Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 913
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg har et Razer Deathstalker som jeg koblet til PCen min for første gang idag. Jeg så at det var en rød knapp der det sto "M" på, og trykte på denne (altså fn + f10). Alt gikk fint i et par minutter.

Plutselig begynte pcen å lukke nettleservindu, åpne nye og skrive hele setninger. Hver gang jeg trykker et sted så skriver den en ny setning. Først trodde jeg det var virus, helt til jeg så at setningene som ble skrevet var ting jeg har skrevet til andre personer for 10-15 minutter siden.

Det er syklisk også, hver gang den spazzer ut så kan jeg trykke på fn + F10 (altså den rare M knappen) så fungerer PCen fint i et par minutter. Men med en gang det røde lyset på M'en blir borte så klikker PCen igjen.

Så, tips? Noen som vet hva som er galt? Her er et bilde av tastaturet, det røde lyset oppe i høyre hjørne er M'en jeg prater om.

http://assets.razerzone.com/eeimages...-gallery-5.png
Jeg vil gjette på at det er en makro knapp, dvs at du tar opp det du gjør og spiller det av på nytt igjen. Kanskje du skulle begynne med å lese bruksanvisningen?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg vil gjette på at det er en makro knapp, dvs at du tar opp det du gjør og spiller det av på nytt igjen. Kanskje du skulle begynne med å lese bruksanvisningen?
Vis hele sitatet...
Det du sier stemmer, det er nok en makroknapp ja.

Fant tastaturet liggende og støve i et kott, noen som har glemt det igjen. Har prøvd å google og det står at det er "Makro on the fly" eller noe, men jeg finner ikke ut hvordan jeg sletter makroen. Har prøvd å gå inn på Razer på PCen og under makroinnstillingene der så står det ingenting.

Fikk til! Det var en liten drop-down meny der alle makroene var. Tok meg litt tid å finne ut av men endelig slipper jeg å sitte på gulvet.

Legger med et bilde i tilfelle noen skulle slite med samme greie i fremtiden. Takk for hjelpen!

http://imgur.com/K1PPOSH
Sist endret av Dongerino; 17. oktober 2015 kl. 04:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.