Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 22973
Tenkte hovedsaklig puber/barer som heller ikke har aldersgrense over 20 (fom. 21)

Noen tips?
Del gjerne også ølpris, evt. covercharge etc.
Kjellern til en kompis av meg har biljard og der er Ølprisen den du bringer gi ham en snæss i cover så går det greit.

Back on track jeg tror ikke det er så mange steder som tilbyr det fordi det er ikke lønnsomt å ha et bord fordi det tar så mye plass.
Oslo Bowling utenfor sentrum politistasjon
Ligger en på carl berners plass i oslo ved bensinstasjon , husker ikke hvilket men tror enten esso/statoil/shell

også panda(kinesisk/japansk pub) på bjerke, som også ligger ved en bensinstasjon tror statoil:P er 21 år etter kl 10 , tror jeg,men er usikker
Sist endret av Itsnotover; 12. februar 2009 kl. 23:56.
jamen yolo da.
luni's Avatar
London pub har finfint biljardbord i kjelleren.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Nå er vel ikke biljardkøer de eneste harde pinnene du finner på London Pub. Tror du skal styre unna den. Elmer's Pub & Biljard i Hammerfestgata 2 på Møkkaløkka er nok et bedre valg.

Der holder forresten Oslo Biljardklubb også til.
Sist endret av Eplefisk; 13. februar 2009 kl. 00:29.
hva med den vedsiden av Eldorado kino? eller er den lagt ned?
rock inn har også biljard bord
Cafè Olsen har biljardbord i kjelleren, mener å huske at de har ukentlige turneringer au. Ølprisen er helt åleit, 46 for 0,6 sist jeg var der. Ligger på briskeby/frogner btw.
husker at GM cafe bar på Bislett hadde pool table. vet ikke om det er oppe lenger da
det er da ganske mange steder med billiardbord?

to-tre på rappen:
o'reileys i markveien (riktignok 20-årsgrense)
den irske puben på oversiden av dælenenga idrettsplass (mulig denne også er 20års)
4 brødre eller hva den nå heter, litt lengre ned i markveien enn o'reileys, tror det er 18-årsgrense
Sist endret av atomet; 14. februar 2009 kl. 11:52.
Naboes pub på løkka i kjelleren
▼ ... over et år senere ... ▼
vet noen om et sted med atten bortsett fra møllers? De fleste stedene på grunerløkka har vel 20? og inneholder mange hipstere? nei.
Jeg har i kjelleren
Torgata 16 (youngstorget?) har biljard og bowling vet jeg.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Hvis du er ute etter en bar som er dedikert til billjardsporten burde du ta en tur innom Buddha Biljard på Storgata. Der er det en liten bar inneklemt blant haugevis av biljardbord og en hel del seriøse spillere. Lokalet er overlegent stilig med dempet belysning, og med noen øl innabords kan det bli riktig så trivelig. Du betaler en timepris for bordet, men er du student er det halv pris innenfor visse tidspunkter. En dag i uka har dem opplæring for nybegynnere, snakk med en av de ansatte hvis du ønsker å delta.

Det har desverre vært litt problemer med at det enkelte ganger har hengt åpenbart kriminelle ved inngangspartiet og nede i baren. Men det er et år siden sist jeg dro dit regelmessig, så det kan ha forandret seg. En ting bør du notere deg. Du skal være temmelig god i biljard før du inngår veddemål mot tilfeldige spillere på der..

http://www.buddhabiljard.no
Har bar også forresten Ingen aldersgrense, haha.
Den irske puben på Oslo Plaza har vel også et lite bord.
Ok, tusen takk for svar. Jeg prøvde Buddha Biljard, men det var et eller annet som skjedde der og det var dresscode..

Sali: Hvis du bare driver å teaser med biljard bord og bar i kjellern er det uinteressant, men kommer gjerne på besøk om det går ann
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Ok, tusen takk for svar. Jeg prøvde Buddha Biljard, men det var et eller annet som skjedde der og det var dresscode..
Vis hele sitatet...
Snodig, dresscode på billjardbar er sjeldent. Du må ha vært veldig uheldig, jeg var der regelmessig og opplevde aldri liknende.
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Ok, tusen takk for svar. Jeg prøvde Buddha Biljard, men det var et eller annet som skjedde der og det var dresscode..

Sali: Hvis du bare driver å teaser med biljard bord og bar i kjellern er det uinteressant, men kommer gjerne på besøk om det går ann
Vis hele sitatet...
Jaujau, alltid koselig med besøk!
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg bumper denne! Jeg er godt kjent med Buddha billiard, men har det kommet noen andre freshe billiard steder?
Kan forresten nevne at vi fant et soft sted ved Akerselva som hadde gratis bordtennis (Stedet er veldig fargerikt, ser ut som en barnehage :P )
La Boheme på St. Hanshaugen har ett biljardbord i kjelleren.

Samfunnet på Bislet har 2 biljardbord.

Begge utestedene 20år.(Kommer inn på samfunnet som 18år så lenge du har studentbevis og som 18år på La Boheme på fredager)
Solli Bowling har
Carl Berner-kjellern har biljard, tror det er 18 der.
Elmers pub. 20-årsgrense. Snooker og pool.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Samfunnet på Bislet har 2 biljardbord.
Vis hele sitatet...
Vet du pris(er) på samfunnet?
Røde kors bak rema 1000 på grønland,venstre nederst i brugata forbi parkeringhuset og inn til venstre igjen på enden av p-huset.
der er en fritidsklubb for unge og det er neste bare somaliere som henger der
Og det finnes jo mange andre fritidsklubber som også har biliard, karl johan fritidsklubb. Og mange på grønlsnd også men husker ikke helt gatene eller navnene
men det er jo bare å gå å kikke rundt selc også. Det er mange bar og pubber som også har og da pleier det å stå BILLIARD på vindu..o
The Dirty Cow i sentrum har ett biljardbord i kjelleren, var gratis å spille sist gang jeg var der. Usikker på aldersgrense, men dersom du oppfører deg og ser grei ut så er det sikkert ikke noe problem.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Vet du pris(er) på samfunnet?
Vis hele sitatet...
Pris på hva? Gratis å komme inn, 40kr pilsen. Biljerd vet jeg dessverre ikke hvor mye koster...