Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 597
Her om dagen skulle jeg se en episode Simpsons på WTSO.net. Er en stund siden sist, så jeg har ikke brukt sida på lenge. Da jeg skulle se episoden i fullscreen kom det opp masse piss jeg tydeligvis måtte laste ned. Dagen etter klikka pc'en helt, alt var buttfucked, men jeg klarte å slette all spyware/shit som pc'en tydeligvis hadde lasta ned uten at jeg visste det. Men det er to programmer jeg ikke får vekk, noe som heter "Vid2mp3" og noe som heter "Pricepeep". Ingen av programmene har hverken størrelse eller utgiver.

Hver eneste gang jeg åpner Firefox, spretter en ny fane opp med Utorrents hjemmeside?, og jeg har fjerna en del toolbars som også la seg inn, men blir ikke kvitt Babylon search. Men så fort jeg går inn på f.eks. Facebook eller Imgur, som flashplayer'n må jobbe med, fryser hele firefox.
Jeg tror Socialreviver til Facebook har oppdatert seg, men jeg måtte prøve å skru den av fordi den hang opp hele programmet (trodde jeg, socialreviver gjør facebook litt mer umoderne for oss som hater nye chat'en og tidslinja). Men det var heller ikke feilen. Hver gang jeg åpner ei ny side som tydeligvis krever at Firefox jobber litt, henger pc'en seg opp. Bruker IE nå (eneste andre jeg hadde), og skal prøve å laste opp screenshots.
Sist endret av Husemann; 23. november 2012 kl. 16:19.
Babylon Search er vel heller en addon enn en toolbar, så gå inn i Firefox sin utvideleses fane og fjern addons-ene de du ikke vil ha. Last også ned CCleaner og se om den hjelper på med tregheten til Firefox.

Alternativt er og enten lage en ny brukerkonto i Windows, å fjerne den gamle eller en reinstallasjon OSet.