Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1168
Jeg har siden den nyeste versjonen av spotify kom hatt problemer med at spillelistene jeg har lasta ned har forsvunnet neste gang jeg åpner programmet. Samme hvor mange ganger jeg prøver, de blir borte like fort. Noen som vet hvorfor? Altså, de forsvinner ikke, men er ikke lasta ned - igjen.

Ingen som vet, virkelig?

Come on.. teite editor.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Kan jeg bumpe nå?

Edit, ja, det gikk! Noen som vet?
Sist endret av Husemann; 30. oktober 2012 kl. 14:17.
Jeg hadde problemer med at jeg lasta ned en liste så plutselig en plass i listen så stoppet det opp, så fikk jeg ikke lasta ned resten. Uansett hva jeg gjorde så fikk jeg ikke til å fortsette nedlastingen. Det jeg gjorde som du kan prøve om du har tilgang til filene i mobilen din var at jeg søkte litt rundt på google å lastet ned en gammel versjon av appen å la den inn på telefonen min. Den funket helt fint. Mange som har problem med nedlasting av spillelister med de nyeste oppdateringene.

Hvis du har android har du en tidligere versjon her
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Takk, skal prøve det snart, er på tur i et par uker, men skal testes senere.
Er dette på pcn eller mobilen?
For en del måneder siden var samme problemet på spotify på mobilen. Dette var en bug som ble fikset etter 2 uker. Kanskje det er det samme nå. Det som funket for meg i et par timer var å slette mappene fra telefonen, for å så instalere spotify på nytt.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Ligger under mobil av en grunn. Jeg skal sjekke problemet når jeg kommer hjem igjen.