Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1118
Veldig vanskelig å forklare dette. Jeg har en skolepc. Den var inne til rep. senest før høstferien, men nå er den sånn igjen.
Problemet er at en liten stund etter oppstart, blir liksom hele pc'en treg. De strekene man ser hvis man filmer skjermen, kommer til syne, pc'en nesten fryser og er veldig treg. Lyd blir lagt ned flere oktaver. Har jeg den på fanget, hender det at den henger seg opp hvis jeg flytter på den. Da er det enten ut med batteriet eller holde start-knappen inne. Det er ingenting som bruker mye minne, så jeg skjønner ikke hvorfor.
Kan noen hjelpe?
Tror nok det er ett komponent som blir for varmt inne i maskinen. Prøv å sjekk tempraturen til GPU med ett program som MSI Afterburner, eller noe annet. Sjekk diverse andre komponenter når du har startet opp maskinen til problemene begynner. Ser nok for meg at det er defekt kjøling i maskinen og at du må få ny dersom du har garanti på den.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Leverte den til slutt til IT, viste seg at hovedkortet var fucka og den ikke ville starte!
The Nerdrager
Okeida Bra du fikk orden på det da