Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 768
Jeg skulle legge over noen filer her om dagen (film og musikk, tror jeg det var) til harddisken min. Dette gjorde jeg med Ipod'n, som vanlig. Da jeg skulle skru av skolepc'n, løste jeg ut Ipod'n. Men den hang seg opp, så jeg brukte den berømte kombinasjonen for å skru den av og på.

Men gjett hva? Når jeg fikk den på igjen, var det ingenting igjen der. Filene lå i "music"-mappa (hidden folder), men ikke i Itunes. Det er rart.
Jeg sletta alt som var der og prøvde å få det inn på nytt igjen, til ingen nytte.

Kan noen forklare meg hva som har skjedd? :S
1) Hvilken iPod har du?
2) Versjon av iTunes?
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Haha, glemte å legge til at det er en Classic (120gb).

Aner ikke hvilken versjon av Itunes, det er skolepc'en..
http://www.itavisen.no/832411/apple-...tisk-ipod-feil

Haha, den over var litt raskere!
Sist endret av pinkrabbitz; 11. januar 2010 kl. 19:32.
Sitat av Husemann Vis innlegg
Haha, glemte å legge til at det er en Classic (120gb).

Aner ikke hvilken versjon av Itunes, det er skolepc'en..
Vis hele sitatet...
Help > About eller noe?
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Jeg skal se om jeg kan få gjort noe som helst fra hjemmepc'en. Hvis ikke, aner jeg ikke hva som er galt.

Ja, jeg leste ei side i den tråden. Merkelig problem. Mange har et litt annet problem enn meg, ser det ut som.
Ta å installer en eldre versjon av Itunes om du har den versjonen det er snakk om. Så tar du gjennopprett.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Ta å installer en eldre versjon av Itunes om du har den versjonen det er snakk om. Så tar du gjennopprett.
Vis hele sitatet...
Jeg har Itunes 8 på hjemmepc'n, skal prøves med en gang!

Når jeg starter Itunes, og plugger i Ipoden, (på husdataen, som er MAKS treig) henger Itunes seg opp. Er det en sammenheng her?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Øh, bump?
Har ennå ikke funnet problemet :S
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Herlig! Fikk formatert den i dag, så nå er den oppe og går igjen