Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 581
Hei,

Oppgaven er kanskje vanskelig, men jeg har to PC'er som jeg ikke bruker til en sh*t. Derfor tenkte jeg å "slå de sammen". Den ene er ett hakk nyere enn den andre (Omnibook'er). Tenkte litt på et Linux OS (, og i tilfelle jeg velger det er denne tråden feilpostet) som går på disketter. Skjønner at alle OS går på disketter, men det må ikke være mer enn en 15-20 disketter. Fant dette da. men jeg kjenner ingen som har det og tørr derfor ikke slette to OS (den jeg skal slå sammen med den ene har dualboot) på grunn av at da har jeg ikke noe å erstatte det med.

Håper dere skjønte noe av dette. I tilfelle ikke, bare spør.

- Minit
Sist endret av Mister Minit; 11. mars 2004 kl. 16:25.
hvorfor skal du ha os på floppyer når pc'ene (ifølge overskrift) ikke har floppy ?
De fleste linux-distroer kan legges inn med diskett og net-install, samme gjelder freebsd.
Sorry. Mente CD-ROM.

- Minit
Har du nettverkskort på pc-ene?
Uansett om du har enten floppy+nettverk, uten cdrom, eller cdrom (+nettverk) uten cdrom så funker det med linux/freebsd.
SuSE 9 er tingen.
Opprinnelig postet av JuB
Har du nettverkskort på pc-ene?
Vis hele sitatet...
Nei jeg har ikke det. Har bare ca. 2GB å ha OS'et på også, så...