Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1147
Jeg sitter her på kontoret og titter utover det vanvittige prosjektet jeg trasker rundt i. "Ormen Lange" prosjektet som befinner seg utenfor Molde. Hvor kult hadde det ikke vært å hatt paintballkrig her??? En sniper ligger oppe med flammetårnet mens andre ligger nede ved bassenga og lusker rundt!

Det jeg da har sittet å lurt på:

Spørsmål nr.1:
Finnes det noen skytespill (lignende CS) som baserer seg på virkelige landskap?
F.eks du springer rundt i Oslo og skyter på de du spiller mot. Løper som faen nedover karl johan etc

Dette hadde vært dritkult!

Spørsmål 2:
Finnes det noen kule paintballspill ute på markedet? Samme hva konsoll det er til.
Jeg vet det finnes mange som lager map til CS over skolene sine, nabolaget osv.

En i USA fikk bot og ble kasta ut fra skolen ellerno da foreldra hadde overhørt han si at han hadde laget en map over skolen sin i et skytespill og de hadde ringt skolen.

Så vil du spille skytespill i nabolaget ditt er det bare å dra frem Hammer World Editor til Steam
Som simdal sier, du får finne fram Hammer World Editor
Det er dog veldig kjedlig å lage baner der. Eller kanskje det er bare jeg som ikke har
tolmodighet til å sette meg inn i det?
Finnes en paintball mod til half-life som er gratis, den ligger på mods oversikten i steam...
Eneste paintball spillet jeg vet om.... Har ikke prøvd det men kjenner en som sier det er veldig bra...
Det finns på x-box og playstation2, er usikker på om det også finnes på data....

www.gamespot.com
Sist endret av skidude; 10. oktober 2007 kl. 12:12.
Det er et ganske kult paintball spill som heter Gotcha the game, det er ganske morro og cs lignende, men jeg tror ikke det er gratis, her er hjemmesiden i vertfall http://gotcha-the-game.de/en/index_en.html
Digital Paintball, google time!

sånn ellers finnes det jo realistiske maps i diverse WWII shooters som f.eks call of duty serien, MOH: serien og ikke minst RO:OST
alltid drømt å ha cs-map over skolen min, og at lærerne var "gissler" som man tilfeldigvis skjøt ved et uhell
Greg hastings paintball til x-box,

Renegade paintball til pc
battlefield 2 har jo wake island som er en gammel amerikansk militærbase!
Sitat av Svends
Spørsmål 2:
Finnes det noen kule paintballspill ute på markedet? Samme hva konsoll det er til.
Vis hele sitatet...
Greg Hastings Tournament Paintball til Xbox og Xbox 360(tror jeg)
Greg Hastings Tournament Paintball MAX'D til Xbox og Ps2

Vet ikke helt om du tenker på turneringspaintball eller scenario(som det virker som)

men bra spill uansett.(first person shooter)

Greg hastings forum
Greg Hastings
Sist endret av jonna_nett; 10. oktober 2007 kl. 22:05.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg har hørt at et av spillene i "Tom Clansy" serien (rainbow six osv) har en bane fra Bergen. Bomben er vist plassert på konteinerhavnen.