Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 510
Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en sub til familiens toyota yaris, diskanten og mellomtonen som er i bilen fra før funker helt fint, men det er veldig lite bass.

Har sett en del på Denne. Den er veldig fin ut i og med at den ikke bruker noe særlig plass. Det er lite nok plass i en yaris som det er.

Det jeg lurer på er om noen her har hørt denne, er det verdt 2500,-?
Har ingen erfaringer med den...men virker for meg ikke som du får så mye trykk med den (synser). Før jeg skaffet meg ordentlig bass brukte jeg en som heter "cube cub-cx180p". Den har 2 8tommere med innebygd forsterker, tar jo litt mer plass en den du viser til her, men den kan jeg garantere at mest sannsynelig vil gi deg litt trykk.

Du finner den på bilextra/biltema.

http://viewer.zmags.com/publication/...ac#/7f0ff0ac/4
(bilextra katalogen)
Sitat av olli408 Vis innlegg
Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en sub til familiens toyota yaris, diskanten og mellomtonen som er i bilen fra før funker helt fint, men det er veldig lite bass.

Har sett en del på Denne. Den er veldig fin ut i og med at den ikke bruker noe særlig plass. Det er lite nok plass i en yaris som det er.

Det jeg lurer på er om noen her har hørt denne, er det verdt 2500,-?
Vis hele sitatet...
Sjefen min hadde sånn i en gammel Mercedes stasjonsvogn.. Og det funket helt greit til hans bruk. Den er jo ikke laget for å dra på DB-Drag liksom..

Og i en Yaris tror jeg nok den flytter MER enn nok luft til å lage trøkk I tilegg til at det er ekstremt kurant at du kan feste den til seteryggen til baksetene.. Da tar den ikke stor plass
Sist endret av ElPepe; 13. januar 2011 kl. 15:55. Grunn: adding info