Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1013
Eneste kravet er innlagt vann og avløp, strøm og Internett. Husbåt, billig hytte, billig leilighet/mikrohus er det jeg kommer. Tar man i tillegg å leier ut på AIRBNB er det vel faktisk mulig å sitte igjen med penger også.

Noen som har andre forslag?
Hytte på åremål.

Om alt går som det skal flytter vi i mars, til en plass hvor leia er småpene 15k i året.
Utedo vel og merke og ikke noe kollektivtransport å snakke om.
Hva med Trollhättan i Sverige? I 2011 var det ihvertfall meget billig:

kjøpte også en rekkehusleilighet på 80 kvadratmeter kontant til 22.000 svenske kroner med penger han tok ut av minibanken.
Vis hele sitatet...
- https://www.dn.no/privatokonomi/sven...kr/1-1-1645039
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hytte på åremål.

Om alt går som det skal flytter vi i mars, til en plass hvor leia er småpene 15k i året.
Utedo vel og merke og ikke noe kollektivtransport å snakke om.
Vis hele sitatet...
Hvordan funker det å bo i hytte? Er det ikke slik at man egentlig ikke kan bo i en bolig som er registrert som hytte eller fritidseiendom?
TS husk at det også er skatt når du leier ut, men AirBNB gir jo ofte mulighet til korttidsleie med høyere leie som mest sannsynlig gjør det lønnsomt.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hvordan funker det å bo i hytte? Er det ikke slik at man egentlig ikke kan bo i en bolig som er registrert som hytte eller fritidseiendom?
TS husk at det også er skatt når du leier ut, men AirBNB gir jo ofte mulighet til korttidsleie med høyere leie som mest sannsynlig gjør det lønnsomt.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke. Vi flytter til Sverige så noe strømstøtte får vi uansett ikke. Vi beholder folkeregistrert adresse i Norge.
Det er noen grupper på Facebook og det ser ikke ut til å være noe stor problemstilling. Det finnes jo folk som bor i hytter på Nesodden blant annet, eneste negative jeg har hørt er at de ikke får strømstøtte.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det vet jeg ikke. Vi flytter til Sverige så noe strømstøtte får vi uansett ikke. Vi beholder folkeregistrert adresse i Norge.
Det er noen grupper på Facebook og det ser ikke ut til å være noe stor problemstilling. Det finnes jo folk som bor i hytter på Nesodden blant annet, eneste negative jeg har hørt er at de ikke får strømstøtte.
Vis hele sitatet...
Om det er i Sverige går det sikkert greit ja. Det går også an å bo på hytta om den er registrert som sekundærbolig. Da får man også strømstøtte vet jeg.