Sitat av
Omkalfatrere
En ting jeg synes er rart at ingen har spurt om nå som han liksom er "ærlig" med nasking, som altså er en psykisk sykdom... Hvor mye har han tatt og kommet unna med? Han må da vel ha kommet unna med en del, eller har han virkelig blitt tatt hver gang han har stjelt. Om han nå skal bygge opp tillitt igjen er det vel på sin plass at han innrømmer og gjør opp for alt han har gjort, også det han har kommet unna med
De fleste som stjeler i butikken,kommer unna med 100vis om ikke tusenvis av tyverier for hver gang de blir tatt..både jeg å mange kompiser pleide å stjele simple ting som sjokolade,brus,snus i tenårene,gikk sin tid mellom hver gang noen ble tatt
For de som reagerer på snus,på 2000 tallet fantes det snusskap rett før kassa som selv plukka ut snusen fra
Har blitt tatt i å stjele øl på kiwi byporten Oslo sentrum,hadde lomma full av cash,men klokka var 10 på kvelden,gikk bare rett ut av inngangen mens en kompis åpna luka,kom meg såvidt rundt hjørnet før 3 vektere sto foran meg,men slapp unna noe som helst av konsekvenser..sa jeg kunne betale for det her men Norges alko lover nekter meg
Sist endret av JayHova; 16. november 2023 kl. 00:23.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.