Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 805
Jeg og fruen møtte en nydelig hund som var auraser men vi husker ikke hva den var blandet med. Noen som vet hva som er normalt å blande auraser med?

Bump
Sist endret av Rizlaheledagen; 20. februar 2019 kl. 23:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er du sikker på at Eurasieren var en blandingshund? Og hvorfor tror du det isåfall?
Fordi hun sa det.
Såvidt meg bekjent er det ingen «vanlige» Eurasier blandinger. Blandinger er som oftest random parringer enten tjuvparring eller den klassiske «hunden min bare må ha valper» men er ubrukelig til raseavl og da er det ikke rasevalget som er i fokus.
Unntaket er poodledoodlevariantene og noen moneymaking miniatyrmikser.
Sist endret av Dough; 21. februar 2019 kl. 05:29.
Har hørt om bordercollie blandet med eurasier, men det er helt umulig å si noe om blandingen uten å se et bilde av hunden, det kan rett å slett være alt mulig.