Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3919
Noen som har ei meining hvor mang mg Stein man må opp i for å få en liten energiboost? Merket lite av 5mg. Og hvor lang tid mellom dosene?

Sku attein 5mg, og ikkje Stein !! Kom gjerne med ide til inntaksmetode som funke bra, under tunga, tygge OSV
Sist endret av Superbomex; 28. januar 2019 kl. 06:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fri Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
15-20mg attentin gir meg en god dose med skjerpet konsentrasjon og fokus i ca 5-6 timer.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs hva du er ute etter, og i hvilken sammenheng du tar attentinen. Du bør absolutt få en energiboost på bare 5 mg hvis du ikke har tidligere erfaring med amfetaminer, men dette er ikke så mye at du blir ruset, eller ikke klarer å sitte. I jobb/studiesammenheng er det ikke noe du skal "merke", bortsett fra at du kommer inn i det du driver med mye mer. Attentinen bør bare være i bakgrunnen og hjelpe deg. Om det er rusgivende doser risikerer du at det kommer i veien for det du vil oppnå. Hvor lang tid mellom dosene er også avhengig av hva du er ute etter, men til arbeid er det ikke noe poeng i å ta mer enn en dose om dagen.
20 mg funker her for en energiboost.. 40mg for en mer rusa effekt
Sliter med å sove etter 2-3 stk tatt tidlig jeg as, er jo ren dextro. Ser kompis av meg som hadde det på resept, skulle ta 2stk til frokost, lunsj samt middag tror jeg det sto på resepten.
Det er mot ADHD så er ikke rart han får sove hvis han bruker det mot det ?
Sitat av Gemma33 Vis innlegg
Det er mot ADHD så er ikke rart han får sove hvis han bruker det mot det ?
Vis hele sitatet...
Jo, altså fysiologisk responderer man likt på stoffet uansett om man har "ADHD" eller ikke. Forskjellen er at folk med "ADHD" bruker stoffet over lang tid og blir dermed tolerant.