Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5169
Hei, rett på sak, jeg går på urinprøver hos politiet. Men det er seff flere rusmiddler jeg gjerne skulle ha prøvd før jeg ble tatt av onkel blå, f.eks. codeine. Det jeg lurer på er: finner man hostesafter i norge med codeine I, og tester onkel blå for det?
Du vet nok om det er kodein i hostesafta i skapet Er rød trekant på de. Tror ikke du tilfeldigvis får i deg hostesaft med kodein uten å vite det. I så fall så har du jo en gyldig grunn til at prøven slår ut på opiater.
Rusen du får av cosylan er kjedelige greier, og ja, det vises på prøvene.
Det er også velkjent at kodein (eller morfinpreparater generelt) lager forstoppelse. Ikke rus deg på det...
Cosylan inneholder kodein. Denne hostesaften brukes til å behandle smerte i hals og luftveier ved tørrhoste (ikke slim, da dette kan føre til kvelningsfare) og kan fås via en enkel legekonsultasjon hvor du klager på overnevnte symptomer. Si at du har prøvd Zyx og råmelk-tabletter uten nytte og lurer på hva du kan gjøre for å bli bedre ettersom det går ut over jobb/skole/generell livskvalitet - hvis du blir tatt for opiatbruk etter dopingtest kan du enkelt henvise til resept fra legen.

Anbefaler dog ikke å ruse seg på Cosylan/kodein, veldig lite "bang for your buck" for å si det sånn. Lykke til!
Nei Cosylan inneholder Etylmorfin..

Også uenig at kodein er lite "bang for your buck".. kodein funker fint som bare det om du har nok.
Okay takk for svar, ikke alle mine idér er like gode, kommer nok ikke til å gidde å gjøre det nei. Får vel heller bare droppe rus i noen år blir nok ikke noe problem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg blir veldig kvalm av Cosylan, finnes det medisin uten resept som demper kvalmen?
Sitat av polaroid Vis innlegg
Cosylan inneholder kodein. Denne hostesaften brukes til å behandle smerte i hals og luftveier ved tørrhoste (ikke slim, da dette kan føre til kvelningsfare) og kan fås via en enkel legekonsultasjon hvor du klager på overnevnte symptomer. Si at du har prøvd Zyx og råmelk-tabletter uten nytte og lurer på hva du kan gjøre for å bli bedre ettersom det går ut over jobb/skole/generell livskvalitet - hvis du blir tatt for opiatbruk etter dopingtest kan du enkelt henvise til resept fra legen.

Anbefaler dog ikke å ruse seg på Cosylan/kodein, veldig lite "bang for your buck" for å si det sånn. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan man ikke ruse seg på Cosylan? Er det ingen effekt? Har prøvd det, men ble veldig kvalm.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg blir veldig kvalm av Cosylan, finnes det medisin uten resept som demper kvalmen?
Vis hele sitatet...
Vanlige reisesyke-tabletter du får kjøpt på bensinstasjonen funker mot kvalmen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fryatt Vis innlegg
Hvorfor kan man ikke ruse seg på Cosylan? Er det ingen effekt? Har prøvd det, men ble veldig kvalm.
Vis hele sitatet...
Du kan jo ruse deg på det, men det er relativt lite kodein i det, så du må innta ein god del av det for å få nevneverdig effekt. Grunnen til at det ikkje er kos å innta så jævla mykje av det har du åpenbart oppdaga.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du kan jo ruse deg på det, men det er relativt lite kodein i det, så du må innta ein god del av det for å få nevneverdig effekt. Grunnen til at det ikkje er kos å innta så jævla mykje av det har du åpenbart oppdaga.
Vis hele sitatet...
Ja det gir en helt jævlig kvalme og brekninger. Da er det ikke verd det. Jeg tok ikke mye, men ble veldig kvalm.