Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3530
Hei.

Har aldri prøvd disse typee selv, kun Xanax/Xanor type hundebein 2mg. Går disse fint an å koke opp i en smell slik som med hundebeina? Har hørt at Upjohn 90 smelter mye fortere på tungen og visstnok skal gi fortere funk, men det betyr ikke nødvendigvis de er noe særlig å trekke opp i pumpa.
Upjhohn er jo så mye rart i disse dager.
Kripos sa de var originale men jeg føler noe mangler med 1 mg upjohn.
Har skutt 1mg uten å koke dem.
Sist endret av eyecandy654; 4. juni 2015 kl. 00:36.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Upjhohn er jo så mye rart i disse dager.
Kripos sa de var originale men jeg føler noe mangler med 1 mg upjohn.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det?

Sitat av dronepungen Vis innlegg
Har skutt 1mg uten å koke dem.
Vis hele sitatet...
Såpass. Så det blir nesten som å mekke en smell med subutex (de trenger heller ikke å kokes siden tabletten er nesten helt løselig i vann)? Det passer jo kjempebra, for det var nettopp subutex jeg sitter på nå og vil mekke disse Upjohn tablettene sammen med

Så slipper jeg den jævla kokinga. Takk for svar men jeg vil gjerne høre fra flere som har erfaring.

Og det er snakk om ekte Pfizer 1mg Upjohn 90 på brett.
Sist endret av Mexxy; 4. juni 2015 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kripos testet disse rumener xanorene og definerte de som ekte vare, men jeg mener de overhodet ikke fungerer som xanorer i det hele tatt.
Knuste de i et beger og trakk dem opp.
Jeg sier ikke at det er rette måten.
Sist endret av eyecandy654; 4. juni 2015 kl. 07:05.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Kripos testet disse rumener xanorene og definerte de som ekte vare, men jeg mener de overhodet ikke fungerer som xanorer i det hele tatt.
Knuste de i et beger og trakk dem opp.
Jeg sier ikke at det er rette måten.
Vis hele sitatet...
Var dette ekte piller du fikk på brett fra Pfizer eller løse tabletter fra ukjente på gata?

Skal uansett prøve å løse opp en halv pille i vanlig vann før jeg vurderer å sette en smell uten å koke de først.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Ok, jeg forstår. Men hvordan synes du at de fungerte da? Lignet det ikke på benzo i det hele tatt eller var det bare en annen benzo-feeling? Har dette skjedd hver gang du har tatt disse Upjohn's? Smakte du på de?

Er bare litt forsiktig når det kommer til utenlandske tabletter før jeg prøver å sette de. Disse er fra en annerkjent norsk vendor på darknet og har fått bare god feedback, men ikke jeg vet ikke om de som har lagt igjen feedback spiste de eller satt de.
Jeg har smakt diverse forskjellige 1 mgs men de som er på gaten nå kurerer angst,uten tvil,men du får ikke noe god form..man får en syk trang til å gå på butikken og kjøpe alkohol,i kombinasjon med amfetamin fungerer de som normalt.
Spis to stykker først uten å blande med noe annet så skjønner du hva jeg mener.
Med mindre du får noe annet enn det som er på gaten nå.
Jeg ville heller brukt alle pengene på 10x2 mg enn 50x1 mg.
Sist endret av eyecandy654; 4. juni 2015 kl. 08:59.