Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2616
hei, kom for noen dager siden hjem fra sykehus å fikk med meg en pakke codaxol... hivde nedpå 3 stk første dagen og fikk en mild rus, hver pille inneholder vell 30mg kodein såvidt jeg har forstått. har også en 2mg rivotril liggende, og lurte på om dette var mulig og blande? har ikke spist mye piller før, men kan jeg da mikse disse to og få en god rus? 2 mg rivotril og 4 codaxol som inneholder 500mg paracetamol og 30mg kodein hver..

takk for alt av svar!
Rivotril og opiater er en god kombo.
Du kommer til å kose deg.
2 gram paracetamol er virkelig ikke bra for leveren din, pass på at du ikke gjør det til en vane!
Men som sagt over, har prøvd noe liknende -Sobril og PF. Det var helt fantastisk.
Sist endret av Relevant; 17. mai 2014 kl. 18:55.
▼ ... over et år senere ... ▼
Oooh. Da skal jeg ta en rivo, fikk akkurat codaxol mot muskelsmerter (pga prolapsen min.) Trenger en "ferie"-dag fra smertene. hehe.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Rivotril og opiater er en god kombo.
Du kommer til å kose deg.
Vis hele sitatet...
Sånn bortsett fra at blanding av ulike stoffer, for eksempel benzodiazepiner og opioider, gir økt risiko for overdose.
Ikke bland i hytt og vêr, før du aner det er du avhengig. Jeg har selv begått den tabben, og nå sliter jeg med å bryte den uvanen. Benzo og opiater fører ikke noe godt med seg. Selv så har jeg ingen problemer med å skjønne at en ønsker å kombinere disse legemiddlene, det gir en pause fra smerter, et lite hvilerom. Dersom jeg hadde hatt kunnskaper om sette tidligere så hadde jeg ikke hatt store problemer nå. Lykke til, og klem fra Betty