Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5917
Har hatt utrolig store problemer med å sove i det siste, og i min desperasjon så fant jeg en flaske med Cosylan. Min plan var da å hive i meg nok til å bli døsig nok, for så å sovne av. Søvnen uteble, istedet sitter jeg med en sinnsyk kløe....

Nå vet jeg at dette er en normal bivirkning, men jeg lurer på hvor lenge dette, normalt sett, varer?

Har også hørt at allergi-medisin kan fungere, noen som kan bekrefte dette?

På forhånd takk!
Sist endret av weedsuit; 26. mars 2013 kl. 03:38.
Gratulerer, du har oppdaget opiatkløen

Som forøvrig er helt normalt når man bruker store mengder opiater (Paralgin Forte, Cosylan (som inneholder etylmorfin) og lignende).

Du burde heller bekymre deg for når du tar en så stor dose at du får kramper i galleveien (galle er det som farger visse ting brunt.), og da kommer du garantert til å vurdere å dra på legevakta fordi du tror at noe er veldig galt med magen din, ettersom det GJØR SINNSYKT VONDT!!!!!!!!!!!!!!!

Dessuten, du får forstoppelse i det tilfellet også.

Og åja, du spurte jo også om hvor lenge dette varer:
Det varer så lenge stoffet har effekt (som i at du er rusa +++), ifølge min erfaring ihvertfall (Ja, jeg heiv i meg 50ml av dette da jeg fikk det, hvor jeg egentlig skulle ta kun 5ml...). I morgen er det nok over

...
Og:
Jeg tror ikke selv at allergimedisin vil fungere, men det viser seg at noen har brukt Zyrtec (som også er et antihistamin, som i praksis betyr allergimedisin), og det fungerte.
Prøv!
Sist endret av Rusmisbrukeren; 26. mars 2013 kl. 04:40.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kjøp marzine på apoteket, men for all del ikke ta flere enn 1 eller 2 stk.
Da tror jeg neppe har lyst til å kjenne kløen fra Smack/Heroin. Tenk deg den kløen du hadde bare hundre tusen ganger verre. Får også litt ekkel kløe av Oxy, Subutex etc. Aldri med Paralgin forte. For øvrig blir jeg bare døsig, og ikke trøtt av opioder/opiater. Hadde heller fått tak i innsovningstabletter hvis jeg var deg. Men i frustrasjonens navn kan mangt og meget skje.
Nå har jeg overhodet ikke noen som helst oversikt over legemidler og bivirkninger, men jeg tar en del Tramadol for sterke ryggsmerter. Ofte begynner jeg å klø som en gal av det. Er det "opiatkløe"?
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Nå har jeg overhodet ikke noen som helst oversikt over legemidler og bivirkninger, men jeg tar en del Tramadol for sterke ryggsmerter. Ofte begynner jeg å klø som en gal av det. Er det "opiatkløe"?
Vis hele sitatet...
Jepp, det er opiat kløe.. På meg virket atarax(allergi/angst medisin) YPPERLIG mot kløe(resept belagt)
Trådstarter
Takk for svar

Kløa varte 5-6 timer. Endte opp med røde prikker over hele kroppen. Endte tilslutt opp med røde prikker over hele kroppen, most likely av all kløinga :P
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Gratulerer, du har oppdaget opiatkløen

Som forøvrig er helt normalt når man bruker store mengder opiater (Paralgin Forte, Cosylan (som inneholder etylmorfin) og lignende).

Du burde heller bekymre deg for når du tar en så stor dose at du får kramper i galleveien (galle er det som farger visse ting brunt.), og da kommer du garantert til å vurdere å dra på legevakta fordi du tror at noe er veldig galt med magen din, ettersom det GJØR SINNSYKT VONDT!!!!!!!!!!!!!!!

Dessuten, du får forstoppelse i det tilfellet også.

Prøv!
Vis hele sitatet...
Nå maler du jaggu fanden på veggen her. Skal godt gjøres å få kramper med påfølgende forstoppelse ved bruk av cosylan.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nå maler du jaggu fanden på veggen her. Skal godt gjøres å få kramper med påfølgende forstoppelse ved bruk av cosylan.
Vis hele sitatet...
Les pakningsvedlegget.
Trådstarter
Nå har ingen av dere noen som helst måte å vite hvor mye jeg drakk!

Kan informere at jeg ikke er såpass korttenkt at jeg hiver i meg hele flasken på én gang, og at jeg la flaska til-side når kløa startet.

Fikk vel i meg rundt 100ml, om det var så mye . Tviler på at det forekommer slike bivirkninger ved såpass lite inntak av Etylmorfin...
▼ ... over et år senere ... ▼
born free
Gygrid's Avatar
9 4
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nå maler du jaggu fanden på veggen her. Skal godt gjøres å få kramper med påfølgende forstoppelse ved bruk av cosylan.
Vis hele sitatet...
Vel kall meg fanden for jeg tok for mye cosylan en gang jeg var lite og ble lagt inn på sjukehuset.Et klyster og et par timer senere ga jeg fødsel til en velskabt murstein på 4kg.
Syns det er digg, jeg...

10 paralgin eller 50mg oxycontin, så er det perfekt kløe

minner meg om ordtaket "etter den søte kløe kommer den sure svie"
bare at det ikke svir