Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1642
Heisan!

Jeg lurer på om 5 pinex forte er nok for og få rus? isåfall hva kan jeg forvente?
ArbeidsledigProletar
Ja, og det er mer enn nok paracetamol i den doseringen også.
heiv i meg 6 paralgin forte her om dagen. samme mengde kodein som i pinex forte.
fikk ikke så mye ut av bortsett fra litt kløe her og der og vondt i magen..
"Øko-Terrorist"
Ikke bra å ta for mye paracetamol :S prøv en Kaldtvanns Ekstraksjon på de heller.

http://www.poppies.org/news/96924960077672.shtml
Sist endret av tr80r; 17. oktober 2010 kl. 02:27.
5 pinex forte er vel 2 gram med paracetamol (5 * 500mg =2000mg). Dette er da langt unna overdose eller en dose som vil gi deg noen nevneverdig stor skade på organer. Dette forutsetter jo selvsagt at dette er en engangsgreie, over lengre tid vil paracetamol kunn påføre deg blant annet leverskader.

Men: Folk må slutte å si at "kodein er greit, paracet er livsfarlig".. Dette kan lett gi et vrengebilde om at det er greit å ruse seg på kodein i tide og utide.
2500 mg fortsatt et stykke unna o.d, men ikje noe jeg ville brukt i lengden. Lag en ekstrakt neste gang. Kodein er ikke noe ille å ruse seg på.