Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4290
Finnes det noen muligheter får å få lån uten å være kredittverdig? Fikk får mange år siden låne hos trustbuddy, finnes det noen lignende sider som den? Mange som sier att smslån å microlån under 5tusen att noen ikke tar personsjekk, noen som vet?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Vanskelig. Fikk i norewegian en gang uten kredittsjekk. Veit ikke hvordan.

Så gikk jeg inn i en bank en gang med dress og veldig fine klær. Lektet at jeg var advokat og flyttet til bygden å trengte konto der.

Da fikk jeg visakort med 50.000 i kreditt som jeg ikke skulle fått. Leverte ikke inn lønnslipper eller Fake noe. Bare ga uttrykk for at jeg dreit penger så hadde jeg lånt en feit mercedes de "tilfeldigvis" så at jeg parkerte på utsiden av banken.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Vanskelig. Fikk i norewegian en gang uten kredittsjekk. Veit ikke hvordan.

Så gikk jeg inn i en bank en gang med dress og veldig fine klær. Lektet at jeg var advokat og flyttet til bygden å trengte konto der.

Da fikk jeg visakort med 50.000 i kreditt som jeg ikke skulle fått. Leverte ikke inn lønnslipper eller Fake noe. Bare ga uttrykk for at jeg dreit penger så hadde jeg lånt en feit mercedes de "tilfeldigvis" så at jeg parkerte på utsiden av banken.
Vis hele sitatet...
Og hvordan går det med deg nå da? Gjeld eller?
Anonym bruker
"Lystig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE gjør det.
hmm
Trådstarter
12 0
Tenkte på om det er noen muligheter får å slippe å ordne dress å fin bil får å få lån, er det ingen plasser på nettet? Men takk for tipset
Ingen låner bort penger til noen som sjeldent gjør opp for seg.
Det er ikke lønnsomt.

Beste mulighet er å gå til banken din å spørre der.
Har du noen form for sikkerhet?
Sist endret av SkammeligNykter; 9. februar 2019 kl. 19:15.
hmm
Trådstarter
12 0
Trustbuddy gjorde det, så man vet jo aldri.. Kan ikke tenke mæ att banken min sir ja til nåkka sånnt
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mikael91 Vis innlegg
Trustbuddy gjorde det, så man vet jo aldri.. Kan ikke tenke mæ att banken min sir ja til nåkka sånnt
Vis hele sitatet...
Så gikk jo de konk og fortsatt sliter med og få tilbake penger.
hmm
Trådstarter
12 0
Ja d var ikke bra, likte de
Kort sagt, er du ikke kredittverdig så kan du drite i det. Betalingsanmerkninger er der for at du ikke skal få fler lån. Har vært i samme knipa sjøl, og lover deg det er ikke verdt det.
Sist endret av mr.roundtree; 9. februar 2019 kl. 20:27.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mikael91 Vis innlegg
Ja d var ikke bra, likte de
Vis hele sitatet...
Du likte en gjeng som får åtselfugler til å framstå som trivelige og omgjengelige?

Snaut 10% i gebyr, og potensielt et par tusen prosent rente skremmer deg ikkje?

Enten kan du ikkje matematikk, eller så har du eit ekstremt problem med eigen økonomi. Løysinga på problema dine er uansett ikkje meir gjeld, men heller ei justering av forbruk og/eller inntekt.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du likte en gjeng som får åtselfugler til å framstå som trivelige og omgjengelige?

Snaut 10% i gebyr, og potensielt et par tusen prosent rente skremmer deg ikkje?

Enten kan du ikkje matematikk, eller så har du eit ekstremt problem med eigen økonomi. Løysinga på problema dine er uansett ikkje meir gjeld, men heller ei justering av forbruk og/eller inntekt.
Vis hele sitatet...

Jeg synes det var veldig fint å ha penger der inne. Artigste sparingen jeg har gjort noen gang.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jo jeg har litt vg held, men skal betale det siste nå å kjøpe meg hus snart.


Var ikke lett å bli kvitt all gjelden, men har hatt flaks i livet jeg.


Kjenner folk som låner deg penger men tar en tusen lapp i dagen i rente f eks.
. Men kan fort koste deg noe kneskåler om du ikke betaler hehe.
Pls. Det er en grunn til at du ikke har kredittverdighet. Det å skaffe seg mere lån vil i beste fall føre til at du får være med på Luksusfellen. Og selvom Hallgeir virker som en kul fyr tviler jeg på at det er verdt det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Selv har jeg prøvd å søkt etter slike muligheter i over 15 år, forutenom dopgjeld å mafia'ish opplegg så er det desverre ingen hull i lån her til lands =( kommer ikke unna den jævla kredittsjekken uansett
Sist endret av Technomas; 16. mars 2019 kl. 04:14.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Technomas Vis innlegg
Selv har jeg prøvd å søkt etter slike muligheter i over 15 år, forutenom dopgjeld å mafia'ish opplegg så er det desverre ingen hull i lån her til lands =( kommer ikke unna den jævla kredittsjekken uansett
Vis hele sitatet...
Er vel en grunn til det

Nordmenn suger balle på å betale ting de skylder. "Men naboen har jo fet BMW, da skal jammen jeg også ha det"
Sitat av Oslobaronen Vis innlegg
Er vel en grunn til det

Nordmenn suger balle på å betale ting de skylder. "Men naboen har jo fet BMW, da skal jammen jeg også ha det"
Vis hele sitatet...
Tja, gjør vi nordmenn egentlig det? Ved utgangen av 2017 hadde 269.700 personer betalingsanmerkninger registrert på seg. Dvs. at de aller fleste nordmenn faktisk betaler for seg. Hver 18. person har anmerkning. Et veldig høyt tall uansett! Om du skal generalisere ville jeg ikke valgt ‘nordmenn’ som begrep. Snarere heller ‘nordlendinger’ eller ‘østfoldinger’ skjønt det også blir litt vagt.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Snarere heller ‘nordlendinger’ eller ‘østfoldinger’ skjønt det også blir litt vagt.
Vis hele sitatet...
Har du faktisk statistikk på at disse er verre enn oss andre?

Spør ikke for å dra ut en diskusjon her, men som en med nordlendingsvenner hadde dette vært litt morsomt å kunne dra frem.
Private banker typ santander osv. Jeg fikk 1 av 100 og 20 løk på kreditt