Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2315
Hei. Til tross for å forsikre meg flere ganger klarte jeg å bestille hotell for 4 dager i februar men skulle være mars. Det er sånn spesialpris som ikke er refunderbart står det.. og kom på 3600kr
er fra hotels.com

Noe jeg kan gjøre? kjipt å bortkaste så mye penger. Jeg har allerede kjøpt fly billetter til mars, er ikke aktuelt å reise nå i februar da jeg er i jobb.
Om du ringer å hører selv så tror jeg du får bedre svar av de enn oss på freaks
I utgangspunktet så har du fått vilkårene ved bestilling - og her har du fått beskjed om at det ikke er refunderbart. Ofte en kostnad knyttet til tilbud og kampanjer. Men ofte får en lov til å gjøre endringer i allikevel - om du hører med hotellet direkte.
Bestilte du med mastercard? Pleier å være slik at avbestilling er en tilleggstjeneste inkludert i kortet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Bestilte du med mastercard? Pleier å være slik at avbestilling er en tilleggstjeneste inkludert i kortet.
Vis hele sitatet...
Avbestillingsforsikring dekker ikkje feilbestillinger. Det dekker kostnader dersom du av plutselige, ytre, årsaker ikkje kan. T.d. at du vert sjuk. Det dekker ikkje at du ombestemmer deg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Avbestillingsforsikring dekker ikkje feilbestillinger. Det dekker kostnader dersom du av plutselige, ytre, årsaker ikkje kan. T.d. at du vert sjuk. Det dekker ikkje at du ombestemmer deg.
Vis hele sitatet...
Hvor nøye er de på å sjekke opp, vet du det? Må du ha erklæring fra legen for å få dekt kostnadene? Hvis ikke kan du melde i fra noen dager før og si at du har blitt syk. Forsikringssvindel riktignok, men hvis de ikke sjekker blir det neppe et problem.
Prøv å selg hotelloppholdet på Finn for 10% billigere enn du kjøpte for?
Har du snakket med hotellet enda?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det gikk bra mot en gebyr :-)
Sitat av Nether Vis innlegg
Hvor nøye er de på å sjekke opp, vet du det? Må du ha erklæring fra legen for å få dekt kostnadene? Hvis ikke kan du melde i fra noen dager før og si at du har blitt syk. Forsikringssvindel riktignok, men hvis de ikke sjekker blir det neppe et problem.
Vis hele sitatet...
Du må ha legeerklæring
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Du må ha legeerklæring
Vis hele sitatet...
Nei - det virker faktisk som dette er en skjønnsvurdering av selskapene.

Jeg har ved tre anledninger fått dekket flybilletter som jeg ikke kunne benytte på grunn av sykdom uten legeerklæring ,av tre ulike forsikringsselskaper (Tryg, DNB og Gjensidige).
Sitat av stratos891 Vis innlegg
Det gikk bra mot en gebyr :-)
Vis hele sitatet...
Så bra det løste seg. Jeg har gjort det samme selv og måtte betale 400kr i gebyr. Heller der enn å tape mange tusen kroner