Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1800
https://youtu.be/dPNFfrXvmVg

Mine "beste" droneklipp! Filmet de siste 6 månedene.

Tar gjerne imot tilbakemeldinger, konstruktiv kritikk, ris, og ros
Veldig bra.

Skulle likt å se ennå mer dramatikk i video'n. Følte det ble litt statisk i noen av scenene. Utnytt det at du har en drone. Close ups, panoreringer whatever for skape kontraster og mer dramatikk. Tror det kunne gjort seg.

Forsøk å fly nærmere, fly så nært du tørr. Feks det skipet som å lå i fjæra var veldig kult filmet. Kirken og kirkegård derimot ble litt tamt. Ikke dårlig, bare tamt. Forsøk å leke litt når du er ute neste gang. Ta litt sjanser og øk risikoen

Du må ikke nødvendigvis ned i bresprekkene, men nesten blir bra. Samme når du flyr over elv og foss. Ja du finner jo ut av dette selv. Ha det gøy først og fremst.
Sist endret av frtoretang; 2. november 2017 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Veldig bra.

Skulle likt å se ennå mer dramatikk i video'n. Følte det ble litt statisk i noen av scenene. Utnytt det at du har en drone. Close ups, panoreringer whatever for skape kontraster og mer dramatikk. Tror det kunne gjort seg.

Forsøk å fly nærmere, fly så nært du tørr. Feks det skipet som å lå i fjæra var veldig kult filmet. Kirken og kirkegård derimot ble litt tamt. Ikke dårlig, bare tamt. Forsøk å leke litt når du er ute neste gang. Ta litt sjanser og øk risikoen

Du må ikke nødvendigvis ned i bresprekkene, men nesten blir bra. Samme når du flyr over elv og foss. Ja du finner jo ut av dette selv. Ha det gøy først og fremst.
Vis hele sitatet...
Takk for det!

Enig i det du skriver, og forsovidt hørt det før også:P Tror jeg har blitt bedre på de områdene du nevner! Videoen er filmet over de siste 6 månedene, så har vel forhåpentligvis hatt litt progresjon siden jeg begynte hehe
Siste klippet var klallbra. Pluss for at du ikke følger elgen for lenge og stresser den opp.
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Siste klippet var klallbra. Pluss for at du ikke følger elgen for lenge og stresser den opp.
Vis hele sitatet...
Takk for det! Veldig fornøyd med det siste klippet jeg også, kanskje min favoritt etter x timer flyving! Samme som jeg tenkte om elgen, ikke noe vits i å skremme unødvendig.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Klipp:
00:02 - Bommet veldig på wb
00:05 - Overeksponert, kanskje du har gjort det med vilje, men min mening ble det rart.
00:09 - Overeksponert dette også.
00:11 - Båten var kult motiv, men kom deg nærmere neste gang!
00:23 - Forstyrrende bilde, du gikk fra natur rett til bil kaos og mye forstyrrende elementer.

Ork ikke å kommentere alt.
Anbefale deg å kjøre på manuell innstillinger heretter, velger å tru du bruker auto funksjon i kamera som har ødelagt litt. Det kan faktisk reddes med wb korrigering i post, finn riktig wb for elementet å mye av bildene blir bra!

For eksempel, til venstre er originalt. Til høyre er wb korrigering.

Edit: wb = white balance
Sist endret av justastonedhuman; 28. januar 2018 kl. 12:05.