Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 782
Hei. Jeg tok 2 Paralgin major (60mg) kodeon. Pluss at når jeg våknet idag så tok jeg 2 riv. Vil legge til at jeg har vært våken nesten 2 døgn. Har en ganske grei toleranse for benzo osv. Men det jeg lurer på og har litt noia for er om jeg tok for mye?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye Rivotril?
Regner med det er respirsjonssvikt du bekymrer deg for? Har du drukket noe alkohol ved siden av?I utgangspunktet høres det ikke så ille ut, men om du har drukket alkohol ved siden av er det mer grunn til bekymring.

Vanskelig å kunne gi noe fasit svar på dette da det avhenger av mange faktorer, f.eks hvor mange mg rivotril du tok, vekt, toleranse etc. Jeg anbefaler i fremtiden å ringe legevakt eller Rustelefonen om du er bekymret for overdosering.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ring ikke rustelefonen eller legevakten. De vil be deg ringe Giftinformasjonen på 22 59 13 00, eller AMK på 113. Ring rett dit neste gang.