Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 969
hei jeg ble tatt i razzia 23 mars i år og for bruk av makka =som er noe dritt, noe som jeg syns er idiotisk er at cannabis/hasj er ulovlig men de ble jeg altså også tatt for, da bøtta sto frem og alt :P men det som er saken her at den 29.09.17 ble jeg ringt opp av politiet angående pissingen min først nå men det som er merkelig er også de at jeg skrev aldri under noen kontrakt der jeg bodde før og nå bor jeg her i steinkjer og syns det er litt rart hvordan de opperere. da det har gått 6 måndter siden, er det ikke da kansje foreldet ? hvordan kan jeg evt bli clean fortest mulig pls skall pisse nå fredag som kommer er lite hypp på det.... hater det norske system ingen har dødd av hasj men skjønner hvorfor de tar folk for amf men det er feil å straffe for det hjelper ikke. så burde kansje ikke saken være foreldet har jeg noe jeg kan bruke på min side eller må jeg bare bite i det sure eplet i kampen mot idiotiet(politiet) håper på saklige svar da dette er meget viktig for meg har søkt i lov data men sliter med å finne det jeg leter etter
Sist endret av slyweed828; 30. september 2017 kl. 19:25.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av slyweed828 Vis innlegg
hvordan kan jeg evt bli clean fortest mulig pls skall pisse nå fredag som kommer er lite hypp på det....
Vis hele sitatet...
Du skjønner vel kanskje svaret på dette selv, men ikke ta en dritt før fredag, det er den beste sjansen du har, iallfall. Om det er komplett umulig, så sliter du jo litt.. De tar deg selvfølgelig hvis du kommer og pisser positivt.
Sitat av Attila Vis innlegg
Du skjønner vel kanskje svaret på dette selv, men ikke ta en dritt før fredag, det er den beste sjansen du har, iallfall. Om det er komplett umulig, så sliter du jo litt.. De tar deg selvfølgelig hvis du kommer og pisser positivt.
Vis hele sitatet...

ja har ikke røyka siden torsdag, men det er rart måten de gjør de på da jeg ikke skrev under kontrakten på rørvik der jeg bodde før, også har det gått 6 måndter siden som jeg mener er uproffesjonelt for de, er 19 blir 20. og desuten vill jeg egentlig nekte og pisse på popo stasjonen da de kan sette meg i dårlig lys så håper mere på og gjøre det til lege evt istede da det er bedre for min egen del. tror ikke de blir så populert om det kommer fram at jeg må på popo stasj å levere piss annenhver uke elns i forhold til lærlinge plass
Nekt, og betal boten.